Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00165382/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. proj.-koszt. dla zad. inwest. "Budowa ścieżki rowerowo-turystycznej Góra-Ryczeń-Jemielno-Lubin w ramach ZIT LGOF" w zakresie bud. sieci kan. deszcz. i oświet. - droga w Starej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomieszcz@gora.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gora.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/2027451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dok. proj.-koszt. dla zad. inwest. "Budowa ścieżki rowerowo-turystycznej Góra-Ryczeń-Jemielno-Lubin w ramach ZIT LGOF" w zakresie bud. sieci kan. deszcz. i oświet. - droga w Starej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8c5c4e4-1a40-4e16-81d1-97bd7efff560
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028254/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Opracowanie dok. projekt.-kosztor. dla zad. inwest. p.n. "Budowa ścieżki rowerowo-turystycznej Góra-Ryczeń-Jemielno w ramach ZIT LGOF" w zakresie bud. sieci kan. deszcz. i oświetlenia - Stara Góra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165382
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.40.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18021,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy sieci kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia drogi wewnętrznej na odcinku ok. 350 m.
Lokalizacja Stara Góra dz. 283/5, 298,301
Wytyczne do projektowania:
Zamawiający jest w trakcie opracowywania projektu budowy drogi wewnętrznej z kostki betonowej w Starej Górze (obecnie droga gruntowa). Dla tej drogi należy zaprojektować sieć kanalizacji deszczowej oraz oświetlenie. Drogę projektuje się ze spadkiem jednostronnym oraz ściekiem przykrawężnikowym. Zamawiający udostępnia mapę do celów projektowych i przekaże ją Wykonawcy posiadaną koncepcję budowy drogi w celu zaprojektowania sieci kanalizacji deszczowej i oświetlenia.
Sieć kanalizacji deszczowej należy włączyć do istniejących zbiorników rozsączających
w pasie byłej drogi wojewódzkiej DW323. Sieć powinna zostać tak zaprojektowana aby możliwa była jej dalsza rozbudowa o odcinek ok. 200 m. Należy opracować operat wodnoprawy oraz uzyskać decyzję wodnoprawną na budowę urządzenia wodnego oraz zrzut wód. Przewidzieć badania geotechniczne gruntu 3 odwierty.
Oświetlenie należy zaprojektować z oprawami typu LED z funkcją redukcji mocy, ilość
i wysokość słupów należy dobrać taka aby uzyskać wymaganą wartość natężenia oświetlenia dla drogi publicznej. Z uwagi na wąski pas drogowy oraz szerokość projektowanej jezdni należy zapewnić wymaganą skrajnię słupów oświetleniowych od jezdni poprzez lokalne wygrodzenie ich krawężnikami betonowymi oraz oznakowanie tablicami kierującymi u-6c. Dla sieci należy zaprojektować i wskazać lokalizację szafy oświetleniowej oraz uzyskać warunki przyłączenia do sieci ENEA.
Projektowane sieci mogą kolidować z istniejącą infrastrukturą techniczną taką jak sieć elektroenergetyczna kablowa NN i linia napowietrzna SN, telekomunikacyjna, gazociąg, kanalizacja sanitarna. W razie kolizji należy przewidzieć jej usunięcie. Dla dokumentacji należy uzyskać wszelkie niezbędne decyzję, opinie i uzgodnienia w tym uzgodnienie
z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków we Wrocławiu, właścicielami występujących sieci oraz uzyskać na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na budowę.
Wymagania dotyczące zakresu i formy dokumentacji
- badania geotechniczne gruntu – 3 odwierty – 2 egz.
- opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem decyzji wodnoprawnej,
- opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, ogłoszenia na jej podstawie postępowania w trybie ustawy Pp oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, opiniami, w tym Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, właścicielami sieci- 6 egz.
W przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na prace archeologiczne i wykopaliskowe - ten obowiązek i koszty z nim związane leżą po stronie Zamawiającego),
- kosztorys inwestorski szczegółowy dla każdej branży – po 2 egz.
UWAGA – do każdej pozycji niekatalogowej (np. kalkulacja własna, wycena własna, analogia itp.) należy załączyć indywidualną wycenę każdej takiej pozycji,
- przedmiar robót dla każdej z branż – 2 egz.
- STWiORB – 2 egz.
- informacja do planu BIOZ – 2 egz.
- potwierdzenie złożenia kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na
- przygotowanie kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej na nośniku PENDRIVE w formacie PDF, umożliwiającej opublikowanie zamówienia publicznego w Internecie – 2 szt. CD, z zastrzeżeniem, że przedmiary winny być zapisane w odrębnym pliku, a kosztorysy winny być przekazane w plikach podstawowych programu do kosztorysowania w formie szczegółowej (ATH lub KST).
Całość dokumentacji powinna zostać przekazana również w wersji edytowalne oraz GIS -shp lub CAD – DGN, DXN ( dane powinny być przekazane w układzie współrzędnych 1992- EPSG: 2180, Poland CS92).
- wykonanie jednorazowej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na zasadach opisanych w §10 ust. 4 projektu umowy, stanowiącego załącznik do SWZ.
Dokładny opis zawarto w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MTM Infrastruktura Brudło, Graczyk, Konowalski Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822845738
7.3.4) Miejscowość: Mosina
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MTM INFRASTRUKTURA BRUDŁO, GRACZYK, KONOWALSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MTM INFRASTRUKTURA BRUDŁO, GRACZYK, KONOWALSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Wymiana nawierzchni jezdni i chodników ul. Głowackiego w m. Góra,,
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych p.n. ,, Wymiana przyłącza wodociągowego i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Szkole Podstawowej nr 3 ul. Podwale w m. Góra ( ...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Jastrzębia,,
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Wierzowice Wielkie,,
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa stanu technicznego balkonu i tarasu - ściana wschodnia budynku U M i G w Górze,,
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Kompleksowa termoizolacja ścian i dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowych dwóch budynków stanowiących siedzibę PSSE w Piasecznie
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej rozbudowy ulicy Kazimierza Pułaskiego w Zambrowie.
- opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących przebudowy budynków Narodowego Starego Teatru im. H. Modrzejewskiej w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.