Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134363/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/31-59-100
1.5.8.) Numer faksu: 34/31-59-160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb90df31-c247-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051277/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego - 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134363
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1789071,30 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1732160,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część I - Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego obejmująca cztery zadania:1.1.1. Zadanie I - Budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół nr 2
im. H. Kołłątaja w Myszkowie.
Przedmiotem inwestycji jest budowa bieżni 4-torowej poliuretanowej – 104x5,5m, budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej – 44,2x32,1 m
oraz drenaż, ciągi pieszo-jezdne, oświetlenie, ogrodzenie i elementy małej architektury. Budowa boiska trawiastego wraz z instalacją nawadniającą nie stanowi zakresu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Załącznik Nr 1a) – Projekt budowlany,
Załącznik Nr 1.1a) – Projekt architektoniczno-budowlany,
Załącznik Nr 1.2a) – Mapa do celów projektowych Nr 1,
Załącznik Nr 1.3a) – Mapa do celów projektowych Nr 2,
Załącznik Nr 1.4a) – Mapa do celów projektowych Nr 3,
Załącznik Nr 1b) – Przedmiar ETAP 1,
Załącznik Nr 1c) – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR).
1.1.2. Zadanie II – Modernizacja boisk przy Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie.
Przedmiotem inwestycji jest remont zaplecza szatniowo-socjalnego przy boisku sportowym na terenie Zespołu Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie wraz
z remontem boisk sportowych oraz wymianą wyposażenia. Obiekt budowlany jest położony w miejscowości Myszków na działce nr ew. 3749/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Załącznik Nr 2a) – Projekt budowlany,
Załącznik Nr 2.1a) – Projekt zagospodarowania działki,
Załącznik Nr 2b) – Przedmiar,
Załącznik Nr 2c) – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR),
Załącznik Nr 3) – Granulat Zadanie 2
1.1.3. Zadanie III – Modernizacja istniejących budynków socjalnych kompleksu sportowego „Moje boisko – Orlik 2012” przy Zespole Szkół
w Żarkach.
Przedmiotem inwestycji jest remont zaplecza szatniowo-socjalnego przy boisku sportowym na terenie Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach. Obiekt budowlany położony jest w miejscowości Żarki na działce nr ew. 2480/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Załącznik Nr 3a) – Projekt budowlany,
Załącznik Nr 3.1a) – Rys. zaplecze ZS
Załącznik Nr 3b) – Przedmiar ZS Żarki zaplecze,
Załącznik Nr 3c) – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – (STWIOR zaplecze ZS Żarki).
1.1.4. Zadanie IV – Budowa boiska do piłki siatkowej – plażowej przy Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach.
Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska do piłki siatkowej - plażowej przy Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach. Obiekt budowlany położony jest w miejscowości Żarki na działce nr ew. 2480/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Załącznik Nr 4a) – Projekt budowlany,
Załącznik Nr 4.1a) – Rys. – boisko plażowe,
Załącznik Nr 4b) – Przedmiar boiska piłka plażowa.
Załącznik Nr 4c) – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR).
1.1.5. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi na Przedmiot zamówienia w zakresie Części I wynosi 36 miesięcy a maksymalny 84 miesiące. Gwarancja producenta materiałów i urządzeń może być dłuższa niż gwarancja Wykonawcy. Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert, o których mowa w Rozdziale XI ust.3 SWZ.
1.3. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.4. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
1.5. Warunki wypłaty wynagrodzenia w zakresie Części I i Części II postępowania zostały określone w projektach umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 1732160,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności Nadzoru Inwestorskiego związanego z realizacją zadania inwestycyjnego, pn.: Budowai modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Powiatu Myszkowskiego obejmującego:
Zadanie I – Budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie;
Zadanie II – Modernizacja boisk przy Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego
w Myszkowie;
Zadanie III – Modernizacja istniejących budynków socjalnych kompleksu sportowego „Moje boisko – Orlik 2012” przy Zespole Szkół w Żarkach;
Zadanie IV – Budowa boiska do piłki siatkowej – plażowej przy Zespole Szkół
im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi Załącznik Nr 13 do SWZ – Projektowane
postanowienia umowne w zakresie Części II.
1.2.2. Szczegółowy zakres prac objętych nadzorem inwestorskim przedstawia dokumentacja techniczna, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót określone w Części I niniejszego postepowania.
1.3. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.4. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
1.5. Warunki wypłaty wynagrodzenia w zakresie Części I i Części II postępowania zostały określone w projektach umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3384960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4575834,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3384960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MODERATO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492465947
7.3.3) Ulica: Osiedla Rotmistrza Witolda Pileckiego 17/6
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni:
EUROGOMA Artur Charwat
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3384960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59409,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59409,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59409,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KABIS CONSULTING ENGINEERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KABIS CONSULTING Konrad Piesyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492252633
7.3.3) Ulica: Wały Dwernickiego 117/121
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KABIS CONSULTING ENGINEERS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KABIS CONSULTING ENGINEERS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59409,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie - mięso, wędliny.
- Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie.
- Zakup ambulansu typu C dla zespołów ratownictwa medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem - 2 sztuki.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY GMINY MYSZKÓW - Z WYŁĄCZENIEM JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.