Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00097345/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00105302/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wykładzin ochronnych i wózków ręcznych dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676225
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10603981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wykładzin ochronnych i wózków ręcznych dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4d049fa-d252-4d03-992f-84021d75555e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097345
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 291173,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 2300m2 wykładzin ochronnych w płytach 200x100cm, kolor granatowy wraz z 2 szt. wózków ręcznych.
Wykładziny na hale sportowe w Międzyrzeczu - 800m2 oraz w Wędrzynie - 1500m2.
a) Dostawa wykładziny ochronnej w płytach luźno leżących. Płyty wykonane z włókniny igłowej (100% PP) w kolorze granatowym na twardym spodzie antypoślizgowym (polyolefin) w jasnym kolorze, gwarantującym doskonałe przylegające do podłogi. Wykładzina niebrudząca, odporna na uszkodzenia mechaniczne. Tłumienie dźwięku 18-19dB. Odporna na ogień wg normy EN-13501-1.
Wykładzina ochronna musi spełniać wymagania normy PN-EN 1307+A3:2019-01 – Włókiennicze pokrycie podłogowe – Klasyfikacja (zgodnie z normą 1m2 musi ważyć co najmniej 3.5kg.).
• Wymiary płyty: 100x200 cm
• Grubość całkowita: 7,5 mm
• Waga 1 płyty: około 7,6 kg
• Antypoślizgowy spód.
• Kolor: granatowy
Wykładzina zostanie przeznaczona do ochrony podłogi w halach sportowych przed niepożądanymi czynnikami typu: niedopałki papierosów, rozlane płyny, resztki jedzenia, nieodpowiednie obuwie.
Ilość:
Magazyn SOI w Wędrzynie: wykładzina 1 500 m2
Magazyn SOI w Międzyrzeczu: wykładzina 800 m2
W sumie: 2 300 m2
b) Wózek do transportu i magazynowania wykładzin, ręczny platformowy. Konstrukcja wózka wykonana z kształtowników stalowych zimnogiętych. Poręcz wykonana z rury stalowej. Całość konstrukcji malowana proszkowo na kolor srebrny. Zakończenia profili stalowych stanowią plastikowe zaślepki. Wózek wyposażony w 4 koła, minimum dwa koła skrętne z hamulcem. Koła z tworzywa elastycznego z oprawą ze stali cynkowane, przeznaczone do cichej pracy z ciężkimi ładunkami. Platforma wózka wykonana ze stali wodoodpornej i antypoślizgowej o wymiarach 2000x1000mm i nośności 600kg., mocowana do konstrukcji w czterech miejscach.
Ilość:
Magazyn SOI w Wędrzynie: wózek ręczny 1szt.
Magazyn SOI w Międzyrzeczu: wózek ręczny 1szt.
W sumie: 2 szt.
Zamawiający wymaga dołączenia do dostawy wykładziny dokumentów określających jakość przedmiotu umowy tj.:
• kartę techniczną;
• deklarację właściwości użytkowych;
• kartę gwarancyjną z warunkami gwarancji;
• atest p.poż wg normy EN – 13501-1;
• atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy najwyższej jakości, nowe w pierwszej kategorii, certyfikowane, wolne od wad fizycznych i prawnych.
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ;
• wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112200-0 - Wykładziny podłogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34912100-4 - Wózki popychane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356577,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491754,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356577,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERZET-PODŁOGI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472228894
7.3.3) Ulica: Gazownicza 25
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356577,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w trybie "zaprojektuj i wybuduj" pn.: Budowa mostu na rz. Postomii wraz z przebudową drogi gminnej 103348F (ul. Winna Góra w Sulęcinie)
- Dostawa 118 000 litrów oleju opałowego lekkiego do kotłowni administrowanych prze 45 WOG Wędrzyn.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1234 F na odcinku od Debrznicy do Drzewiec wieś
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA INFORMATYCZNEGO POWSZECHNEGO UŻYTKU, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNO - TECHNICZNYCH I WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW KONSERWACYJNYCH.
- Dostawa asortymentu sportowego tj. odzieży sportowej i drobnego sprzętu sportowego z podziałem na 12 części.
- Montaż obiektów małej architektury urządzeń placu zabaw w miejscu publicznym - w ramach zadania Doposażenie Placu Zabaw przy Pierwszym Żłobku Samorządowym w Sulęcinie
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krzeseł, foteli i mebli oraz wykładziny wraz z montażem dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
- Prace remontowo-budowalne w Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR i Konińskim Biurze Powiatowym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa i montaż profesjonalnej amortyzującej podłogi oraz wykładziny do baletu dla Opery Krakowskiej w Krakowie
- Prace budowlano - remontowe w remizie OSP w Wierzbanowej.
- Budowa trzech kontenerowych sal edukacyjnych w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie przy ul. Pokoju 4a
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Utworzenie Centrum Obsługi Mieszkańców".
więcej: Wózki popychane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.