eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Nadzór autorski oprogramowania aplikacyjnego Info Medica dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór autorski oprogramowania aplikacyjnego Info Medica dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL IM.ZOFII Z ZAMOYSKICH TARNOWSKIEJ W TARNOBRZEGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312573

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 1

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 812 32 09

1.5.8.) Numer faksu: 15 812 32 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaltbg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltbg.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór autorski oprogramowania aplikacyjnego Info Medica dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99136b95-d0fe-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033842/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Nadzór autorski Oprogramowania Aplikacyjnego Info Medica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152869/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Konieczność zastosowania przepisów zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Prawo Zamówień Publicznych wynika z faktu, że w tym konkretnym stanie faktycznym prawa autorskie do tego konkretnego programu już są własnością jednego podmiotu. Prawa autorskie do oprogramowania stanowią przyczynę udzielenia tego zamówienia tylko i wyłącznie temu podmiotowi. Konstrukcja praw autorskich powoduje, że żaden inny podmiot na rynku oprócz
autora nie ma prawa dokonywać jakichkolwiek zmian treści dzieła. Zgodnie z tym przepisem Zamawiający może udzielić zamówienia publicznego w trybie z wolnej reki jeżeli dostawy, usługi
lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSz-II.4.291.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 260000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica, tj.: w szczególności: Finanse-Księgowość, Kadry-Płace, Gospodarka
Magazynowa, Zamówienia Publiczne oraz Szpitalny System Informacyjny AMMS obejmujący oddziały Szpitalne, Poradnie, Gabinety, Pracownie, Aptekę oraz Rozliczenia i Statystykę
Medyczną. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie dotyczy objęcie nadzorem autorskim modułów Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica/AMMS wymienionych w Załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji;
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik
nr 2 do zaproszenia do negocjacji.
3) Termin dostawy klucza w formie elektronicznej w ciągu 2 dni
od daty podpisania umowy.
4) Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

48614000-5 - System pozyskiwania danych

48812000-3 - Systemy informacji finansowej

72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319893,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319893,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319081,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASSECO POLAND S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 522 000 37 82; KRS: 0000033391

7.3.3) Ulica: ul. Olchowa 14

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-322

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319081,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-15 do 2023-05-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.