Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00186166/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
- 2025/BZP 00205660/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00334288/01 - Wynik z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314187
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Limanowskiego 20/22
1.4.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.osw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201795
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00186166
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-24 10:00
Po zmianie:
2025-04-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-24 10:30
Po zmianie:
2025-04-28 10:30
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- "Zakup sprzętu informatycznego, licencji oraz oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Urząd OSW", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Dostawa probówek, drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego oraz zestawów diagnostycznych do analizy parazytologicznej
- Wykonanie dokumentacji technicznej i wykonawczej branży elektrycznej w zakresie dostosowanie obiektów użyteczności publicznej pod względem autonomii energetycznej.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego przy al. Powstańców Wielkopolskich 18"
- Dostawa tlenu medycznego w stanie gazowym
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu SIEM i SOAR
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu bezpieczeństwa FortiSandbox lub rozwiązania równoważnego
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa w powiecie ostrowskim wraz z usługami z zak. cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd,Mobilny magazyn OLiOC
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego z udziałem środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II
- Usługa opracowania narzędzia do rekrutacji i oceny pracy mentorów oraz przeprowadzenia AC w czasie rekrutacji osób uczestniczących w projekcie "Uczelnie Przyszłości" nabór II i nabór III - część 2
- Zakup i wdrożenie systemu do uwierzytelniania i autoryzacji do systemów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.