eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowice WielkieSukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu do Szko³y Podstawowej im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich, ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2022r. do 30 czerwca 2023r.



Og³oszenie z dnia 2022-06-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego – pelletu do Szko³y Podstawowej im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich, ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2022r. do 30 czerwca 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000596599

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Janowice Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-520

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@janowicewielkie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gzsjanowicew.szkolnastrona.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego – pelletu do Szko³y Podstawowej im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich, ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2022r. do 30 czerwca 2023r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7fda98bf-e7d7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00201716

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00014029/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego – pelletu do Szko³y Podstawowej im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich, ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2022r. do 30 czerwca 2023r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gzsjanowicew.szkolnastrona.pl/bip/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gzsjanowicew.szkolnastrona.pl/
https://gzsjanowicew.szkolnastrona.pl/bip/
https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich, 58-520 Janowice Wielkie, ul. Partyzantów 4, reprezentowana przez Dyrektora Szko³y, e-mail: szkola@janowicewielkie.eu - inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich jest Pan Adam Szumowski, e-mail: adam@szumowski.com.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego – pelletu do Szko³y Podstawowej im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich, ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2021r. do 30 czerwca 2022r.” - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia - obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO - posiada Pani/Pan:
− na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych − na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych − na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art.17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO − na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa drzewnego – pelletu wraz z za³adunkiem, transportem przy u¿yciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i roz³adunkiem pelletu do magazynu (silosów) za pomoc± z³±cza pneumatycznego, dla potrzeb grzewczych Szko³y Podstawowej im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich w ilo¶ci
szacunkowej oko³o 200 ton, w okresie od lipca 2022r. do 30 czerwca 2023r.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy jednorazowej

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Certyfikat DIN Plus lub EN plus A1

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie prawnym – Zamawiaj±cy nie okre¶la takich warunków
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie okre¶la takich warunków
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la takich warunków
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca:
 przed³o¿y wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, dostaw pelletu luzem przy u¿yciu autocysterny ze z³±czem pneumatycznym o ³±cznej wielko¶ci co najmniej 500 ton; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagana ilo¶æ us³ug nie sumuje siê, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi spe³niæ powy¿sze kryterium
 przed³o¿y dowody, ¿e dostawy pelletu by³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie; dowodami s± w szczególno¶ci:
• po¶wiadczenie lub referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane
• o¶wiadczenie Wykonawcy – je¿eli z uzasadnionych przyczyn
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ ww. po¶wiadczenia lub referencji b±d¼ innych dokumentów.
W przypadku gdy Zamawiaj±cy (Szko³a Podstawowa im. Wandy Rutkiewicz
w Janowicach Wielkich) jest podmiotem, na rzecz którego zamówienia wskazane w wykazie dostaw, zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów.
2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca mo¿e polegaæ na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118-123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencja³ którego Wykonawca powo³uje siê w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1
ustawy Pzp.
3. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (art. 112 ust.2 pkt. 3 i 4 ustawy
Pzp) oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia (art. 119 ustawy Pzp).
4. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu lub do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego
2) w sytuacji wyboru oferty Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia za¿±da kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia
3) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona z pe³nomocnikiem.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy jest mo¿liwa w przypadku:
1) zmiany adresu/siedziby Zamawiaj±cego/Wykonawcy
2) zmiany osób wystêpuj±cych po stronie Zamawiaj±cego/Wykonawcy, wskazanych w umowie lub w ofercie
3) zmiany bêd±cej skutkiem poprawy oczywistej omy³ki pisarskiej lub rachunkowej
4) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, o którym mowa w §6 ust. 8
5) zmiany terminu wykonania us³ugi z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy – je¶li termin nie mo¿e byæ dotrzymany z powodu trwania procedur administracyjnych, d³u¿szych ni¿ przewidziane w Kodeksie Postêpowania Administracyjnego, a maj±cych wp³yw na uzyskanie niezbêdnych uzgodnieñ lub maj±cych wp³yw na termin wykonania zamówienia, co nie wynika z winy Wykonawcy. Wykonawca winien udowodniæ Zamawiaj±cemu zachowanie staranno¶ci w prowadzonym postêpowaniu administracyjnym (z³o¿enie kompletnego wniosku i ewentualnej skargi na bezczynno¶æ organu)
6) ustawowej zmiany stawki podatku VAT – je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmianê kosztów wykonania umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia o kwotê ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian
7) zmiany osób upowa¿nionych do realizacji umowy
8) zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-21 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem "Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty" dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-21 14:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.