eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Serwis oprogramowania (polisa serwisowa) zintegrowanego systemu bibliotecznego PROLIB.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis oprogramowania (polisa serwisowa) zintegrowanego systemu bibliotecznego PROLIB.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA ŚLĄSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276878007

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Rady Europy 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-021

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bs.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bs.katowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis oprogramowania (polisa serwisowa) zintegrowanego systemu bibliotecznego PROLIB.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0558e7c-cd27-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066606/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Serwis oprogramowania (polisa serwisowa) zintegrowanego systemu bibliotecznego PROLIB

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148018/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiot zamówienia może być wykonywany tylko przez jednego Wykonawcę, który jest jedynym producentem, właścicielem praw autorskich, dostawcą i serwisantem Kompleksowego Systemu Zarządzania Biblioteką PROLIB. Na mocy bezterminowych, niewyłącznych licencji na użytkowanie Systemu PROLIB nabytego w 1994 roku, udzielanych użytkownikom, wszelkie czynności związane z: rozszerzaniem ilości posiadanych licencji, instalacją nowych modułów, serwisową ingerencją w kod źródłowy, programistyczną naprawą działania systemu, aktualizacją oprogramowania zgodnie z wymogami aktualnie obowiązujących przepisów prawnych, mogą być dokonywane jedynie przez Wykonawcę, który jest również jedynym dostawcą funkcjonalności POMOST będącej integralnym elementem Kompleksowego Systemu Zarządzania Biblioteką PROLIB. Wykonawca jest także jedynym podmiotem mogącym świadczyć usługi serwisowe oprogramowania PROGRESS niezbędnego do uruchomienia systemu PROLIB.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTZ.201.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa oprogramowania – Kompleksowy System Zarządzania Biblioteką PROLIB, w zakresie:
a) PROLIB – licencja podstawowa w wersji Enterprise wraz z oprogramowaniem Progress dla 214 użytkowników;
b) Prolib WWW (Katalog Integro) dla 50 użytkowników, licencja podstawowa w wersji Enterprise wraz z oprogramowaniem Progress;
c) Protokół Z39.50 (klient i serwer) – integracja z Prolib;
d) CKHW – integracja z Prolib;
e) POMOST – integracja z Prolib;
f) Wielojęzyczny administrator komunikatów – integracja z WWW;
g) CMS – integracja z WWW;
h) Bibliografia – integracja z WWW;
i) Obsługa gromadzenia dokumentów – dostęp do funkcjonalności;
j) Bibliografia REGA – dostęp do funkcjonalności;
k) POMOST - dostęp do funkcjonalności;
l) Wypożyczalnia e-booków – dostęp do funkcjonalności
m) Moduł wypożyczalni samoobsługowej (SIIP2) – jedno urządzenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania

72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72514300-4 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339432,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339432,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339432,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sygnity Business Solutions S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290094326

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339432,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.