eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › "Utrzymanie pasa drogowego w zakresie utrzymania zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania".



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie pasa drogowego w zakresie utrzymania zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU

1.3.) Oddział zamawiającego: MZIDiT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384814038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 13/21

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 544116454

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzidit.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzidit.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzidit.bipgov.net/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Drogi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie pasa drogowego w zakresie utrzymania zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20b48620-d116-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011401/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wycinka, nasadzenia, redukcja konarów, rębak, frezowanie karpin.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153765/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.251.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 374300 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest nasadzenie wraz z dostawą i pielęgnacją drzew w ramach utrzymania pasa drogowego na terenie miasta Włocławek.
1.2. Szczegółowa specyfikacja z wykazem drzew, określa rodzaj materiału roślinnego, jaki należy przyjąć w wycenie.
1.3. Wymagania jakościowe dla drzew zgodne z Polską Normą PN-87/R-67022 Materiał szkółkarski - Ozdobne drzewa i krzewy iglaste

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 240300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Redukcja konarów drzew:
Roboty obejmują redukcję konarów suchych, uszkodzonych niebezpiecznie pochylonych, ograniczających skrajnię drogową lub w inny sposób zagrażają bezpieczeństwu ruchu na drodze.
Podczas podcinki należy starać się zachować pokrój drzew charakterystyczny dla danego gatunku oraz dążyć do wyważonego formowania pozostawionych partii korony.
Należy unikać niepotrzebnych zranień drzew. Powierzchnia rany musi być możliwie gładka Należy zabezpieczyć rany za pomocą środków do pielęgnacji ran w kolorze kory drzewa- rodzaj środków i zabezpieczenia należy dostosować do rozmiarów rany.
Większe gałęzie należy usuwać za pomocą 3 cięć, dzięki którym unika się uszkodzeń nasad gałęzi oraz drewna pni tzw. obrywów.
Większe gałęzie należy usuwać odcinkami, ciężkie części usuwanych konarów spuszczać na linach. Unika się w ten sposób niedopuszczalnego ranienia drzew i obłamywania gałęzi. Podczas wykonywania prac na drzewach należy wykluczyć zagrożenie bezpieczeństwa ludzi, pojazdów, urządzeń oraz samych drzew przez swobodne zrzucanie gałęzi.
Na czas prowadzenia prac na drzewach znajdujących się w pasie drogowym przy jezdni wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi uprawnienie a do kierowania ruchem.
1.2 Karczowanie i frezowanie karpin:
Pniak należy odkopać -korzenie i część pnia usunąć w całości, sfrezować a następnie należy miejsce frezowania wyrównać ziemia urodzajną. Teren należy uprzątnąć a powstały urobek z frezowania wywieźć.
1.3 Pozostałości po redukcjach konarów i wycinkach:
Nie dopuszcza się magazynowania odpadów i pozostałości po ścinkach w obrębie pasa drogowego. Każdorazowo teren winien być posprzątany a urobek wywieziony i zutylizowany przez Wykonawcę we własnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77341000-2 - Okrzesywanie drzew

4.5.5.) Wartość części: 134000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58536,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58536,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Sadowski Marcin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591572481

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3-Maja 1

7.3.4) Miejscowość: Małkinia Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 07-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58536 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 104 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.