Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00144751/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Czeladzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 032/265-14-42
1.5.8.) Numer faksu: 032/265-68-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publicze@cus.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.czeladz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef4f7ed0-4cba-4e42-826d-aa68fb59078e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039322/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji" współfinan ze środków EFS w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, współfinan ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji dla Priorytetu: FESL.10.00. Fundusze Europejskie na transformację, dla Działania: FESL.10.24. Włączenie społeczne – wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144751
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.D.CUS.25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190117,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby poczęstunku uczestników projektu pt.: "Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji dla Priorytetu: FESL.10.00. Fundusze Europejskie na transformację, dla Działania: FESL.10.24. Włączenie społeczne – wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, rozładunek, wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj:
Centrum Usług Społecznych ul. Rynek 2, 41-250 Czeladź, Centrum Usług Społecznych ul. Biedermanna 2 41-250 Czeladź,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do Formularza ofertowego tj. Formularz asortymentowo-cenowy.
4. Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie artykułów spożywczych służą jedynie do określenia parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, przydatności jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia artykuły spożywcze. Wykonawca składając ofertę może oferować art. spożywcze równoważne do wskazanych.
5. Zamawiający wymaga dostaw artykułów spożywczych dwa razy na miesiąc – w terminach ustalonych z Zamawiającym – nie krótszych niż 3 dni robocze ani dłuższy niż 5 dni, licząc od daty złożenia zamówienia – w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, na podstawie składanych zamówień przekazywanych na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. W składanych zamówieniach Zamawiający będzie określał dokładną ilość, rodzaj zamawianych artykułów, spośród asortymentu określonego w zał. nr 1 do Formularza ofertowego tj. Formularza asortymentowo-cenowego. Wartość pojedynczego zamówienia nie będzie niższa niż 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych, 00/100) brutto.
6. Okres przydatności do spożycia poszczególnych artykułów winien wynosić nie mniej niż 3 miesiące licząc od daty złożenia zamówienia, natomiast wszystkie warzywa i owoce muszą być jakościowo dobre, świeże o zdrowym wyglądzie, w stanie nienaruszonym, bez odgnieceń, stłuczeń, bez oznak gnicia, zwiędnięcia i pleśni.
7. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, między innymi: posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
8. Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023 r. poz. 1448).
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany podanych ilości produktów, w zależności od swoich potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w zał. nr 1 do Formularza ofertowego tj. Formularza asortymentowo-cenowego.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu zamówienia o 20% zakresu i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenie. Ograniczenie zakresu świadczenia usługi wynika z aktualnych potrzeb Zamawiającego/uczestników projektu. Jednocześnie Zamawiający określa minimalne wykonanie umowy na poziomie 80%.
12. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze ani roszczenie o zakup niezrealizowanej części Umowy w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zamówień na pełny zakres ilościowy przedmiotu Umowy.
13. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w zał. nr 1 do Formularza oferty tj.: Formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15981000-8 - Wody mineralne
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193945,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235813,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193945,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Różański Delikatesy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442793064
7.3.3) Ulica: Rynek 28
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193945,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Dostawa implantów
- Dostawa worków foliowych, pojemników do utylizacji i ścierek jednorazowych/czyściwa
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek" w Koninie w 2026r.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W SIECHNICACH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 "Akademia Krasnoludków w Jaworze" na rok 2026
- Dostawa artykułów spożywczych 2025/2026
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej w Sobowie na rok 2026"
- Sukcesywne dostawy środków spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 13 w Olsztynie
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





