Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja Parku Dziejów Pucka przy ul. Gen. Hallera oraz trzech skwerów przy ul. Nowy Świat” w ramach projektu „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków RPO WP na lata 2014-2020.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA PUCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1-go Maja 13
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miasto.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastopuck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d034ae6f-d05a-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Renowacja Parku Dziejów Pucka przy ul. Gen. Hallera oraz trzech skwerów przy ul. Nowy Świat” w ramach projektu „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków RPO WP na lata 2014-2020.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d034ae6f-d05a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025802/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 „Renowacja Parku Dziejów Pucka przy ul. Gen. Hallera oraz trzech skwerów przy ul. Nowy Świat” w ramach projektu „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków RPO WP na lata 2014-2020.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGKiM.271.9.2022.WJa
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – realizacja zadania pn.: „Renowacja Parku Dziejów Pucka przy ul. Gen. Hallera oraz trzech skwerów przy ul. Nowy Świat” w ramach projektu „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone osobom trzecim w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ wraz z dokumentacją techniczną tj. dokumentacją projektową, STWiORB oraz przedmiarami, stanowiącą Załącznik nr 7a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena złożonej oferty w postępowaniu na wykonanie zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zadania inwestycyjnego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego do zabiegów artroskopowych
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pucku, w związku z realizacją projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Wykonanie dokumentacji projekt-kosztorys. wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla "Budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem drogi, budową sieci kanaliz. sanit. oraz sieci wodociąg. w m. Łebcz".
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.