eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzPrzebudowa przejść dla pieszych w Zgierzu, współfinansowana ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych w Zgierzu, współfinansowana ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przejść dla pieszych w Zgierzu, współfinansowana ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e30d5624-0f13-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008959/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa przejść dla pieszych w Zgierzu, współfinansowana ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174180/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PŚ.271.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1416000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przejść dla pieszych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadań:
1. Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Długiej przy ul. Skłodowskiej – Curie w Zgierzu”,
2. „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Tuwima przy Żłobku w Zgierzu”,
3. „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Długiej przy KPP w Zgierzu”,
4. „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Długiej przy Starostwie Powiatowym w Zgierzu”,
5. „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Długiej przy ul. Szwarca w Zgierzu”,
6. „Przebudowa przejść dla pieszych na ul. Długiej przy ul. Narutowicza”,

polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu robót budowlanych. Roboty budowlane będą polegały na wykonaniu systemu inteligentnego przejścia dla pieszych wraz z jego doświetleniem LED, który informuje kierowcę o osobach poruszających się na przejściu dla pieszych a także zbliżających się do strefy przejścia w oparciu o Programy Funkcjonalno - Użytkowe (załącznik nr 1, 2, 3, 4, 5, 6), oraz w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej (Projekt Stałej i Tymczasowej Organizacji Ruchu, Projekt Wykonawczy - Elektryczny) oraz uzyskanie na podstawie złożonych projektów niezbędnych i wymaganych decyzji, uzgodnień i opinii wynikających z obowiązujących przepisów lub wymagań jednostek administracyjnych.
Zakres zadania obejmuje również dostawę i montaż kompletnego systemu aktywnych przejść dla pieszych, którego podstawową funkcją jest aktywacja elementów świetlnych w chwili zbliżenia się pieszego i przekraczania przez niego przejścia. Wymagane jest również sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej i powykonawczej.
Układ urbanistyczny ulicy Długiej objęty jest ochroną konserwatorską.

Rodzaje robót:

W zakresie opracowań projektowych:
-projekt stałej organizacji ruchu
-projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót
-projekt wykonawczy branży elektrycznej

W zakresie dostawy i montażu aktywnych przejść dla pieszych:
- roboty przygotowawcze i towarzyszące:
- prace przygotowawcze, między innymi usunięcie widocznych spękań w asfalcie,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- obszary dojść dla pieszych
- montaż komponentów aktywnych przejść dla pieszych


B/Warunki realizacji zamówienia:
GŁÓWNE WYMAGANIA W ZAKRESIE PRAC PROJEKTOWYCH:

1. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi projektowania oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego.
2. Prace projektowe i wykonawcze winny być prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane.
3. Przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowej należy wykonać inwentaryzację i ocenę stanu technicznego pod kątem wykonywanych robót.
4. Podstawą opracowania dokumentacji projektowej będą dane zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
5. W zakresie prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej w wersji papierowej i elektronicznej.
6. Bezwzględnym wymaganiem jest, aby dokumentacja projektowa była uzgadniania w trakcie prac z Zamawiającym (na bieżąco), a następnie uzyskała jednoznaczną akceptację Zamawiającego, przed uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, lub uzyskaniem opinii od odpowiednich organów administracyjnych o niewymagalności w/w dokumentów.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości dokonania istotnych zmian w przyjętym projekcie przed uzyskaniem pozwolenia na budowę przez Wykonawcę.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania projektu zamiennego w przypadku pojawienia się okoliczności nieznanych na etapie akceptowania projektu. Koszt ponosi Wykonawca.
9. Dokumentacja winna posiadać wszystkie wymagane uzgodnienia zewnętrzne.
10. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich administracyjno-prawnych decyzji i pozwoleń (w tym: zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę, jeśli jest wymagane), certyfikatów itp., niezbędnych do zatwierdzenia wykonywanej dokumentacji projektowej oraz do odbioru prowadzonych robót.

GŁÓWNE WYMAGANIA W ZAKRESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

1. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z uzyskaniem materiałów i informacji do projektowania oraz koszty związane z uzgodnieniem opracowanej dokumentacji technicznej.
2. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi:
- geodezyjne pomiary wytyczenia i inwentaryzacji,
- koszty prób, badań, odbiorów i innych określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w Ogólnych warunkach umowy.
3. Wymogi jakościowe powinny spełniać lub przewyższać podane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
4. Przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca wykona i zamontuje dwie tablice informacyjne wskazujące na współfinansowanie projektu zgodnie z wzorem i treścią uzgodnioną z Zamawiającym, zgodną z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta.
5. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
6. Zamawiający wymaga odtworzenia zieleni i nawierzchni zniszczonych na skutek wykonywanych robót budowlanych, a niebędących w zakresie wykonywanych prac.
7. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren budowy.
8. Wszelkie wątpliwości i szczegóły dotyczące wykonywanej pracy Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym.
9. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego.
10. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram finansowo – rzeczowy wykonywanych prac.

UWAGI OGÓLNE:

1. Zamawiający zaleca by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. Wszelkie podane obmiary i powierzchnie należy zweryfikować przed kalkulacją oferty. Koszty związane z przeprowadzeniem tych czynności ponosi Wykonawca.
2. Koszty nieprzewidzianych badań i prac w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych np. badań konserwatorskich lub archeologicznych pokryje Wykonawca.

C. Inne elementy i obowiązki Wykonawcy wymagane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
- podczas realizacji zamówienia Wykonawca powinien uzgodnić wszelkie zmiany dotyczące zastosowanych materiałów, każda zmiana musi być uzgadniana z Zamawiającym,
- Wykonawca przekaże dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej, każdy komplet dokumentacji powinien być spakowany w oddzielne opakowanie wraz z czytelnymi opisami.


ZAŁĄCZNIKI:

Program funkcjonalno – użytkowy dla zadania:
Zgierz, ul. Długa przy ul. M. Skłodowskiej Curie – załącznik nr 1,
Zgierz, ul. Tuwima przy żłobku – załącznik nr 2,
Zgierz, ul. Długa przy KPP – załącznik nr 3,
Zgierz, ul. Długa przy Starostwie Powiatowym – załącznik nr 4,
Zgierz, ul. Długa przy ul. Szwarca – załącznik nr 5,
Zgierz, ul. Długa przy Narutowicza – załącznik nr 6

UWAGA:
Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności: roboty ogólnobudowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992100-8 - Podświetlane znaki drogowe

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1368799,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1368799,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1368799,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne Euroasfalt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510052189

7.3.3) Ulica: ul. Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1368799,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.