Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00115348/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00131062/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00135578/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabezpieczenie terenów zamieszkałych przed podtopieniami poprzez odprowadzenie wód opadowych z dzielnicy przemysłowo – składowej w Jaśle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,81551,820991c8fb93a86b340ad176316f5640.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie terenów zamieszkałych przed podtopieniami poprzez odprowadzenie wód opadowych z dzielnicy przemysłowo – składowej w Jaśle2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71478d04-b71a-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028413/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zabezpieczenie terenów zamieszkałych przed podtopieniami poprzez odprowadzenie wód opadowych z dzielnicy przemysłowo - składowej w Jaśle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115348/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia realizacja zadania inwestycyjnego w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn.: "Zabezpieczenie terenów zamieszkałych przed podtopieniami poprzez odprowadzenie wód opadowych z dzielnicy przemysłowo – składowej w Jaśle”.
2. Zakres prac obejmuje:
1. wykonanie w imieniu Zamawiającego Dokumentacji, obejmującej:
a) kompletną wielobranżową dokumentację projektową (w standardzie projektu wykonawczego), wraz z uzyskaniem ostatecznej i prawomocnej decyzji zezwalającej na wykonanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym uzyskanie: wszelkich opinii, uzgodnień, warunków technicznych, zgód właścicieli nieruchomości na prowadzenie robót budowlanych wraz z ustanowieniem służebności przesyłu oraz pozostawienie w gruncie infrastruktury, wszelkich innych decyzji, pozwoleń i dokumentów niezbędnych do zrealizowania robót oraz stosownych pozwoleń w zakresie odprowadzania wód.
b) projekt techniczny dla całego wielobranżowego zamierzenia inwestycyjnego,
c) kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary robót,
d) dokumentację obrazującą realne koszty eksploatacyjne,
e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
2. kompleksową i całościową realizację robót budowlanych wraz z:
a) opracowaniem dokumentacji powykonawczej,
b) opracowaniem wytycznych eksploatacyjnych dla Zamawiającego,
c) przekazaniem Zamawiającemu kompletnego wniosku w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
3. pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu
o sporządzoną dokumentację projektową, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.).
3. Niniejsze zamówienie jest współfinasowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wstępna promesa, będąca wstępnym zapewnieniem przyznania dofinansowania Nr 01/2021/9256/PolskiLad, stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Stanowi ona potwierdzenie zakwalifikowania Miasta Jasła przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy inwestycyjnej, zwanej Promesą, którą Zamawiający otrzyma po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postępowaniu, a przed podpisaniem umowy
z wyłonionym w postępowaniu przetargowym Wykonawcą.
Zadanie zostanie zrealizowane w oparciu o kwotę Dofinansowania wynikającą z Promesy, wynoszącą do 85 % wartości najkorzystniejszej oferty, jednak do kwoty nie wyższej jak 10 200 000,00 zł (kwota Dofinansowania wynikająca ze Wstępnej promesy). Kwota stanowiąca różnicę pomiędzy najkorzystniejszą ofertą a wysokością Dofinansowania stanowić będzie „Udział własny” Zamawiającego.
4. Zadanie zostanie zrealizowane w 4 Etapach, zgodnie z zakresem i terminami ich realizacji określonymi w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Harmonogram zostanie opracowany przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i przedłożony Zamawiającemu przed podpisaniem Umowy,
z zastrzeżeniem że:
zakres rzeczowy Etapu I musi obejmować wyłącznie wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej Dokumentacji, o której mowa w III.2.1. lit. a-e,
zakres rzeczowo-finansowy dla Etapu I i II musi odpowiadać kwocie stanowiącej „Udział Własny”, o którym mowa w III.3, z zastrzeżeniem że:
• wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu I będzie obejmowała wyłącznie wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej Dokumentacji,
o której mowa w III.2.1, lit. a-e,
• wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu II będzie odpowiadała kwocie stanowiącej pozostałą część Udziału własnego,
zakres rzeczowo-finansowy dla Etapu III i IV musi odpowiadać kwocie „Dofinansowania”,
o której mowa w III.3, z zastrzeżeniem że:
• wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu III będzie wynosiła nie więcej niż 50% „Dofinansowania”,
• wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu IV będzie odpowiadała kwocie stanowiącej pozostałą część „Dofinansowania”.
Harmonogram wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. Nieprzedłożenie harmonogramu będzie traktowane jako uchylenie się Wykonawcy od podpisania Umowy, zgodnie z XV.
5. Płatności będą realizowane po zakończeniu i odebraniu przez Zamawiającego poszczególnych Etapów, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, opracowanym przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10947000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19920017,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10947000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budownictwa i Usług Melioracji Wodnych „WODNIK”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851750796
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10947000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 miesiące
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Jaśle przy ul. Zielonej.
- Dostawa system pobierania krwi
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 w Jaśle w ramach projektu pn. Czwórkowa kraina zabawy - Jasielski Budżet Obywatelski na 2024 rok
- Zapewnienie w formie cateringu dla 31 uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle 1 ciepłego posiłku dziennie (obiad jednodaniowy) w okresie 03.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- "Odbudowa kanalizacji deszczowej na terenie Szpitala Specjalistycznego w Jaśle - wykonanie części odwodnienia szpitala"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigów: osobowego i towarowego w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.