eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Modernizacja dróg nr: 2142E, 2140E, 2133E, 2134E



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg nr: 2142E, 2140E, 2133E, 2134E

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc60b395-bff2-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg nr: 2142E, 2140E, 2133E, 2134E

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc60b395-bff2-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045440/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dróg nr: 2142E, 2140E, Nr 2133E oraz Nr 2134E - Polski Ład II edycja

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132803

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2023.PP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12808413,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Modernizacji dróg nr: 2142E, 2140E, 2133E, 2134E
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji dróg powiatowych nr: 2142E, 2140E, 2133E oraz 2134E polegających na wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej, poboczy z kruszywa łamanego oraz oczyszczeniu rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp wraz z umieszczeniem dwóch tablic informacyjnych dot. źródła finansowania na każdym z odcinków na którym prowadzone będą roboty budowlane.
2. Zamówienie obejmuje następujące zadania:
a) Zadanie nr 1 – Modernizacja drogi powiatowej nr 2142E Kutno (ul. Skłodowskiej-Curie) – Łanięta – Kąty na odcinku Budy Stare – Kąty od km 18+610 do km 20+574.
b) Zadanie nr 2 – Modernizacja drogi powiatowej nr 2140E Rajmundów – Łanięta – Drogowo na odcinku Łanięta – Drogowo od km 2+517 do km 10+081.
c) Zadanie nr 3 – Modernizacja drogi powiatowej nr 2133E st. kol. Strzelce Kujawskie – Strzelce - Oporów na odcinku Drogowo – Strzelce od km 0+695 do km 3+402.
d) Zadanie nr 4 – Modernizacja drogi powiatowej nr 2133E st. kol. Strzelce Kujawskie – Strzelce - Oporów na odcinku Długołęka – Oporów od km 7+978 do km 17+202.
e) Zadanie nr 5 – Modernizacja drogi powiatowej nr 2134E Strzelce – Muchnice – Nowa Wieś na odcinku w Długołęce od km 6+010 do km 6+160.
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Opis przedmiotu zamówienia - dla Zadania nr 1 - załącznik nr 1A do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia - dla Zadania nr 2 - załącznik nr 1B do SWZ;
3) Opis przedmiotu zamówienia - dla Zadania nr 3 - załącznik nr 1C do SWZ;
4) Opis przedmiotu zamówienia - dla Zadania nr 4 - załącznik nr 1D do SWZ;
5) Opis przedmiotu zamówienia - dla Zadania nr 5 - załącznik nr 1E do SWZ;
6) Przedmiar robót - dla Zadania nr 1 - załącznik nr 1F do SWZ;
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowo – informacyjny);
7) Przedmiar robót - dla Zadania nr 2 - załącznik nr 1G do SWZ;
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowo – informacyjny);
8) Przedmiar robót - dla Zadania nr 3 - załącznik nr 1H do SWZ;
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowo – informacyjny);
9) Przedmiar robót - dla Zadania nr 4 - załącznik nr 1I do SWZ;
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowo – informacyjny);
10) Przedmiar robót - dla Zadania nr 5 - załącznik nr 1J do SWZ;
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowo – informacyjny);
11) Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót (SST) - w odniesieniu do Zadania nr 1, Zadania nr 2, Zadania nr 3, Zadania nr 4 i Zadania nr 5 – załącznik nr 1K do SWZ, obejmujące:
a) D – 04.01.01 ÷ 04.03.01 - Dolne warstwy podbudów oraz oczyszczenie i skropienie;
b) D – 04.04.00 ÷ 04.04.03 - Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie;
c) D – 04.04.02a - Podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego;
d) D – 05.03.05 - Nawierzchnia z betonu asfaltowego;
e) D – 05.03.05a - Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna wg WT-1 i WT-2;
f) D – 05.03.13 - Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA);
g) D – 05.03.13a - Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA) wg WT-1 i WT-2.
12) Projekt umowy – załącznik nr 5A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

4.5.5.) Wartość części: 12681597,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na modernizacji dróg nr: 2142E, 2140E, 2133E, 2134E
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji Zadania nr 1, Zadania nr 2, Zadania nr 3, Zadania nr 4 i Zadania nr 5, polegającymi na modernizacji dróg powiatowych nr: 2142E, 2140E, 2133E oraz 2134E.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Zakres robót budowlanych (tj. opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót oraz SST), nad realizacją których ma być pełniony nadzór inwestorski stanowią załączniki od 1A do 1K do SWZ.
2) Zadaniem osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi objętych przedmiotem zamówienia będzie w szczególności wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim wszystkich obowiązków wynikających z umowy na wykonanie robót budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy (osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi) zawiera projekt umowy (załącznik nr 5B do SWZ).
4) Zamawiający wymaga obecności inspektora nadzoru na terenie budowy w okresie trwania umowy na roboty budowlane – w zależności od potrzeb i w sposób zapewniający należyte pełnienie nadzoru, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonywanych prac z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane wraz z jej ewentualnymi zmianami, harmonogramem rzeczowo-finansowym, z zastrzeżeniem iż Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru w liczbie minimum 2 (dwóch) pobytów w tygodniu na terenie każdej budowy podczas wykonywania robót. Każdorazowy pobyt inspektorów nadzoru na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy. Ostateczna liczba pobytów inspektora nadzoru na terenie budowy wynikać będzie z oferty wykonawcy.
5) Zamawiający nie zapewnia zaplecza Wykonawcy, a godziny pracy Wykonawcy muszą być dostosowane do godzin pracy wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy niezbędne zasoby, w szczególności pomieszczenia, urządzenia i środki służące do wykonania przedmiotu zamówienia.
6) Projekt umowy – załącznik nr 5B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 126815,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11873834,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13443205,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11873834,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150320725

7.3.3) Ulica: Grabińska

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11873834,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232347,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NADZÓR BUDOWLANY JAN STOCKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382631210

7.3.3) Ulica: B.CHROBREGO

7.3.4) Miejscowość: KUTNO

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja dróg nr: 2142E, 2140E, 2133E, 2134E” dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.