Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133040/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00143674/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
- 2024/BZP 00091937/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu centrum wsi w celu poprawy dostępności do infrastruktury społecznej (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MSZANA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 81
1.5.2.) Miejscowość: Mszana
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-325
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,121183,6d5f0b44236dd3935ae81f79ff148afd.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu centrum wsi w celu poprawy dostępności do infrastruktury społecznej (II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c73beaa-c181-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020258/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zagospodarowanie terenu centrum wsi w celu poprawy dostępności do infrastruktury społecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133040
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem zadania jest poprawa udostępnienia infrastruktury społecznej, stworzenie lepszych warunków sprzyjających zaspokajaniu potrzeb i zwiększaniu integracji społeczności lokalnej poprzez modernizację przestrzeni publicznej usytuowanej wokół wielofunkcyjnego budynku w centrum wsi Mszana.
W budynku swoją siedzibę ma przedszkole, ośrodek zdrowia, urząd gminy, poczta, bank. W budynku pełnione są też dyżury pracowników OPS, psychologa, doradcy rolniczego. Teren ten znajduje się
w samym centrum wsi i razem z parkiem, kościołem i terenem Gminnego Ośrodka Kultury stanowi centrum życia społecznego mieszkańców.
Zadanie obejmuje budowę dróg komunikacyjnych wraz z odwodnieniem, ciągów pieszych, budowę miejsc postojowych, murów oporowych, nasadzenia zieleni oraz modernizację oświetlenia zewnętrznego
i budowę miejsc postojowych. Zaplanowano również budowę skweru rekreacyjnego wraz z elementami pamiątkowymi, upamiętniającymi setną rocznicę powrotu Śląska do Macierzy.
Projektowane przedsięwzięcie budowlane obejmuje następujące roboty:
- przebudowę wewnętrznego ciągu jezdnego wraz z wymianą nawierzchni oraz przebudową zjazdów,
- wymianę nawierzchni ciągów pieszych wraz z wykonaniem nowych chodników,
- przebudowę skweru rekreacyjnego w części północnej wraz z montażem małej architektury oraz zieleni urządzonej,
- wymianę nawierzchni w obrębie strefy wejścia do Urzędu Gminy,
- przebudowę parkingów oznaczonych symbolem NR 1,2 i 3, wraz z wykonaniem ścian oporowych i schodów terenowych,
- wykonanie parkingów oznaczonych symbolem NR 4,
- wykonanie skweru rekreacyjnego w części południowej,
- demontaż istniejących slupów i wykonanie nowego oświetlenia zewnętrznego wraz z instalacją zasilająca,
- wymiana odcinka kanalizacji sanitarnej ksØ110 na ksØ160 od strony zachodniej budynku,
- przebudowę kanalizacji sanitarnej od strony wschodniej budynku,
- wykonanie nowych wpustów drogowych wraz z odwodnieniem projektowanych parkingów, dróg, miejsc utwardzonych.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekt architektoniczno-budowlany, projekt rozbudowy, projekty techniczne, plan sytuacyjny, stwiorb, przedmiar robót (przedmiar robót udostępniony przez Zamawiającego pełni funkcję informacyjną, pomocniczą i orientacyjną i jest dokumentem pomocniczym do ww. dokumentów mających pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia), oraz inne dokumenty stanowiące załączniki nr 9-17 do swz z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia – odpowiedzi na pytania wykonawców, z zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa i zgodnie z ustaleniami zawartymi w swz, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie.
Zakres robót objętych dokumentacją projektową nie wprowadza ograniczeń w dostępności i barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
Realizacja robót nastąpi na podstawie pozwolenia na budowę nr 1320/22 z dnia 25.10.2022 pn. “Zagospodarowanie terenu przy budynku Urzędu Gminy Mszana wraz z budową parkingu” oraz zgłoszenia robót z dnia 07.07.2022 znak WAB.6743.1.0326.2022 pn. “Rozbudowa z przebudową kanalizacji sanitarnej”. Dla inwestycji wydane zostały dwa dzienniki budowy.
W związku z powyższym zachodzi konieczność ustanowienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz kierowników robót w specjalności: drogowej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, dla robót realizowanych na podstawie pozwolenia na budowę oraz kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń dla robót realizowanych na podstawie zgłoszenia robót.
Wytyczne realizacji robót:
- Wymianę oświetlenia terenu należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania dołączonym do projektu technicznego branży elektrycznej (należy zastosować 65 słupów oświetleniowych o wysokości 4,0m z pojedynczą oprawą oświetleniową LED 2700°K).
- Wymianę nawierzchni wraz z warstwami podbudowy należy wykonać na podstawie danych zawartych w projekcie technicznym branży budowlanej.
- W zakres prac na parkingu P1 nie wchodzi wykonanie podbudowy pod nawierzchnią, ułożenie nawierzchni z kostki oraz ułożenie obrzeży i krawężników.
- Podczas prowadzenia prac należy zapewnić dostęp pieszych do wejść do poszczególnych części budynku (przedszkole, urząd, ośrodek zdrowia itd.) w godzinach pracy jednostek.
- Prace przy przebudowie kanalizacji sanitarnej w zakresie wpięcia przyłączy z budynku muszą nastąpić poza okresem – godzinami pracy budynku wielofunkcyjnego (po 16.00 lub dni ustawowo wolnej od pracy) lub też muszą być prowadzone po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA!:
Z zakresu objętego postępowaniem wyłączone zostały następujące roboty:
- Rozbiórka nawierzchni i urządzeń placów zabaw,
- Rozbiórka altany drewnianej oraz budynku gospodarczego,
- Wykonanie nowego placu zabaw przy przedszkolu,
- Dostawa i montaż dwóch totemów multimedialnych, (należy wykonać linię energetyczną)
- Montaż 9 słupów oświetleniowych na parkingu nr 1 oraz w rejonie placu zabaw - (należy zamontować 65 słupów wraz z oprawami oświetleniowymi z zasilaniem)
Ponadto należy zamontować obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm oraz krawężniki betonowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5388287,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6704050,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5388287,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU GAWLIK Paweł Gawlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521543491
7.3.3) Ulica: Oświęcimska 25
7.3.4) Miejscowość: Skidziń
7.3.5) Kod pocztowy: 32-625
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie robót elektrycznych,
wykonanie nasadzeń,
wykonanie nawierzchni asfaltowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GAWLIK" PAWEŁ GAWLIK
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GAWLIK" PAWEŁ GAWLIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5388287,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MSZANA
więcej: przetargi MSZANA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 734 na odcinku od km 12+257 w miejscowości Otwock Wielki do km 13+887 w miejscowości Wygoda, na terenie gminy Karczew, powiat otwocki, woj. mazowieckie. - nr 085/25
- Wymiana oświetlenia ulicznego na terenach wiejskich w gminie Góra Kalwaria
- Remont drogi wojewódzkiej nr 574 od km 7+240 do km 8+632 (7+311 - 8+703) m. Gąbin - nr postępowania 096/25
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.