eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żurawica › "PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH ORAZ WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY ŻURAWICA"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH ORAZ WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY ŻURAWICA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żurawica

1.3.) Oddział zamawiającego: GminaŻurawica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Żurawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuragmina@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zurawica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH ORAZ WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY ŻURAWICA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ee7f0cf-b66e-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023503/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH ORAZ WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY ŻURAWICA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117734/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9033297,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 1 – Przebudowa dróg publicznych gminnych oraz wewnętrznych w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych we wschodniej część Gminy Żurawica:
- „Przebudowa drogi nr dz. 760/21, 1443, 766/53 w miejscowości Bolestraszyce odcinek nr I i II”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 766/61, 1443, 760/21 w miejscowości Bolestraszyce odcinek nr I”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 1439 w miejscowości Bolestraszyce odcinek nr I i II”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 1401, 1400/5 w miejscowości Bolestraszyce”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 1439 w miejscowości Bolestraszyce”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 547, 294/85 w miejscowości Buszkowice odcinek I,II,
- „Przebudowa drogi nr 116594 R w miejscowości Buszkowiczki,
- „Przebudowa drogi nr dz.164/24, 243/1, w miejscowości Buszkowiczki odcinek nr I”,
- „Przebudowa drogi nr dz.166, w miejscowości Buszkowiczki odcinek nr I”,
- „Przebudowa drogi nr dz.163, w miejscowości Buszkowiczki odcinek nr I”,
- „Przebudowa drogi nr dz.1207, w miejscowości Wyszatyce”,
- „Przebudowa drogi wraz z budową chodnika nr dz. 912, chodnik w miejscowości Wyszatyce”
- „Przebudowa drogi nr dz. 294/85 w miejscowości Buszkowice odcinek III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34953300-5 - Chodniki

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 3001939,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 2 – Przebudowa dróg publicznych gminnych oraz wewnętrznych w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w środkowej część Gminy Żurawica:
- „Przebudowa drogi nr dz.1368/1, odcinek nr 1 w miejscowości Żurawica”,
- „Przebudowa drogi nr dz.1368/1, odcinek nr 2 w miejscowości Żurawica”,
- „Przebudowa drogi nr dz.1681/5, odcinek nr 1 w miejscowości Żurawica”,
- „Przebudowa drogi nr dz.1852, w miejscowości Żurawica”,
- „Przebudowa drogi nr dz.1720, 1399/27, odcinek nr 1 i 2 w miejscowości Żurawica”,
- „Przebudowa drogi nr dz.1735, 259/67, odcinek nr 1 w miejscowości Żurawica”,
- „Przebudowa drogi nr dz.1739, 1562/28, 1097/9, 1562/4 odcinek nr 1 w miejscowości Żurawica”,
- „Przebudowa drogi wraz z budową chodnika nr dz. 1183, 1188/22, 1562/4, odcinek nr 1 i 2 w miejscowości Żurawica”,
- „Przebudowa drogi nr dz.1297/6, odcinek nr 1 w miejscowości Żurawica”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 1718/2, odcinek nr 1 i 2 w miejscowości Żurawica”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 1718/1, odcinek nr 1 w miejscowości Żurawica”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 258/16 i 159/67 w miejscowości Żurawica”,
- „Przebudowa drogi wraz z budową chodnika nr dz. 1198/63, 1205/2, 1858/2 w miejscowości Żurawica”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34953300-5 - Chodniki

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 4165487,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 3 – Przebudowa dróg publicznych gminnych oraz wewnętrznych w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w zachodniej część Gminy Żurawica:

- „Przebudowa drogi nr dz. 433, 452 odcinek I i II w miejscowości Batycze”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 871, 1016 odcinek I, II i III w miejscowości Kosienice”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 1305 odcinek I w miejscowości Kosienice”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 810 w miejscowości Kosienice”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 1189, 1268 odcinek nr I, II i III w miejscowości Maćkowice”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 853 odcinek nr I w miejscowości Maćkowice”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 587 odcinek nr I w miejscowości Maćkowice”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 855/3 odcinek nr I w miejscowości Orzechowce”,
- „Przebudowa drogi nr dz. 864 odcinek nr I w miejscowości Orzechowce”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34953300-5 - Chodniki

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1865852,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3776945,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5438863,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3776945,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 651428515

7.3.3) Ulica: Ul. Sielecka 2

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3776945,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5658105,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6778532,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5658105,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650109720

7.3.3) Ulica: Ruszelczyce 107a

7.3.4) Miejscowość: Krzywcza

7.3.5) Kod pocztowy: 37-755

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5658105,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-10

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2336992,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3534699,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2336992,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 651428515

7.3.3) Ulica: Ul. Sielecka 2

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2336992,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.