Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00154411/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343477100
1.5.8.) Numer faksu: 343477104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7467821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c32e568-cd60-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022186/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostarczanie warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154411
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188106,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw w następującym asortymencie i ilościach:
Lp./Asortyment/J. m./Ilość
1 Buraki – botwinka kg 200;
2 Buraki czerwone kg 2000;
3 Brokuł kg 200;
4 Cebula kg 2200;
5 Cukinia kg 500;
6 Czosnek kg 40;
7 Fasola biała ziarno - JAŚ kg 500;
8 Fasola szparagowa kg 150;
9 Groch ziarno kg 300;
10 Kalafior kg 400;
11 Kapusta głowiasta biała kg 2400;
12 Kapusta głowiasta czerwona kg 400;
13 Kapusta kiszona kg 1000;
14 Kapusta pekińska kg 1000;
15 Koperek natka - pęczek 50g pęczek 1700;
16 Marchew kg 3000;
17 Ogórek kiszony kg 800;
18 Ogórek małosolny kg 600;
19 Ogórek świeży kg 2500;
20 Papryka świeża - czerwona kg 2000;
21 Pietruszka korzeń kg 1100;
22 Pietruszka natka - pęczek 50g pęczek 2000;
23 Pomidor kg 3500;
24 Pomidory koktajlowe kg 30;
25 Roszponka 100g szt. 300;
26 Por kg 300;
27 Rzodkiew biała kg 200;
28 Rzodkiewka - pęczek 100g pęczek 2000;
29 Sałata dekoracyjna szt. 60;
30 Sałata lodowa szt. 800;
31 Sałata zielona szt. 1000;
32 Seler- korzeń kg 1500;
33 Szczaw kg 100;
34 Szczypior - pęczek 50g pęczek 700;
35 Ziemniaki późne kg 35000;
36 Ziemniaki wczesne kg 15000;
37 Lubczyk – pęczek 50g szt. 70;
38 Mix sałat 150g szt. 500;
39 Rukola 100g szt. 400;
40 Jarmuż pęczek 100;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załączniku.
4. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób szkolonych oraz w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć.
5. Minimalna wartość towarów jaką Zamawiająca zobowiązuje się zakupić w ramach zawartej umowy wynosi 75.000,00 zł brutto
6. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64.
7. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. W przypadku realizacji więcej niż jednej dostawy w tygodniu, Sprzedawca wystawi fakturę zbiorczą za ten okres.
8. Przedmiot zamówienia objęty jest aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu stawką podatku od towarów i usług w wysokości 0%, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r. W formularzu ofertowym oraz zestawieniu asortymentowo-ilościowo- cenowym w pozycji „VAT%”, podano stawkę aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku zmiany stawki VAT, w ofercie należy uwzględnić stawkę VAT aktualną na dzień złożenia oferty. W przypadku zastosowania w ofertach różnych stawek VAT, Zamawiająca dokona korekty stawki na aktualną stawkę obowiązującą w dniu oceny ofert i dokona zmiany związanej z tym kwoty VAT oraz zmiany sumy wartości brutto.
9. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i dobrej jakości.
10. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.
11. Zamawiająca nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221200-8 - Warzywa owocowe
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221400-0 - Warzywa kapustne
03212100-1 - Ziemniaki
15331461-6 - Kapusta kiszona puszkowana
15331000-7 - Warzywa przetworzone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209707,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393165,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209707,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JAGOPOL" WOJCIECH BOBRZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721992840
7.3.3) Ulica: Borowa
7.3.4) Miejscowość: Przedbórz
7.3.5) Kod pocztowy: 97-570
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209707,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- roboty budowlane w ramach zadanie inwestycyjnego pn.: "Wzrost standardów infrastruktury medycznej i technicznej w obszarze Traktu Operacyjnego oraz Bloku Porodowego z Salą cięć cesarskich
- Dostawa i wymiana 3 200 sztuk dyfuzorów systemu napowietrzania ścieków zamontowanych w czterech reaktorach biologicznych znajdujących się na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.
- "Remont elewacji oficyny budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stary Rynek 21 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez ZGM "TBS" Sp. z o.o."
- DOSTAWA WORKÓW MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Śląskiego Oddziału Regionalnego i 17 Biur Powiatowych ARiMR w 2024 roku
- Wykonanie remontu pokoi biurowych w budynku Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej 11/13 w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przetworów owocowo-warzywnych oraz artykułów spożywczych sypkich dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów wraz z rozładunkiem do wskazanego miejsca.
- Dostawa ziemniaków obranych.
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw kiszonych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.