Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00156529/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz prób do badań laboratoryjnych II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Botaniczna 14
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-306
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684537300
1.5.8.) Numer faksu: 684537301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zielonagora.wiw@wet.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wet.zgora.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wet.zgora.pl/zamowienia_publiczne/17/status/rodzaj/wzp/zwr/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz prób do badań laboratoryjnych II.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa538f03-d1d2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032141/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przewóz prób do badań laboratoryjnych II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156529/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW.DG.272.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 316493,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania nr 1, Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z:1) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Nowej Soli, ul. Kossaka 24, 67-100 Nowa Sól;
2) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żaganiu, ul. Szprotawska 30B, 68-100 Żagań;
3) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żarach z siedzibą w Lubsku, ul. Wrocławska 54,68-300 Lubsko;
4) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii we Wschowie, ul. Kazimierza Wielkiego 4, 67-400 Wschowa;
5) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Krośnie Odrzańskim, ul. Chopina 1, 66-600 Krosno Odrzańskie
i dostarczania ich bezpośrednio do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 81949,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania nr 2, Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z:1) Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp., ul. Bohaterów Warszawy 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski;
2) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Międzyrzeczu, ul. Zakaszewskiego 2, 66-300 Międzyrzecz;
3) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sulęcinie, ul. Lipowa 27,
69-200 Sulęcin;
4) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Świebodzinie, ul. Zachodnia 58, 66-200 Świebodzin
i dostarczania ich bezpośrednio do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 78797,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania nr 3 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze – Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra i dostarczenia ich do następujących punktów: ZHW Poznań, ZHW Leszno, ZHW Wrocław, ZHW Zduńska Wola, PIWet Puławy4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 146622,49 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania nr 4 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze – Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra i dostarczenie ich bezpośrednio do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp, ul. Bohaterów Warszawy 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski.4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 9255,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający w treści SWZ w rozdziale II podrozdziale 13 pkt 5 i 6 wskazał, że ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę), a oferta zawierająca ceny jednostkowe wyrażone jako wielkości matematyczne znajdujące się na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp. Wykonawca w formularzu ofertowym w zakresie zadania nr 1 wskazał, że cena jednostkowa brutto za 1 km wynosi 3,075 zł.
W związku z powyższym oferta Wykonawcy złożona w zakresie zadania nr 1 podlega odrzuceniu. Na powyższe zadanie nie wpłynęły inne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy, w związku z tym oferta Wykonawcy na powyższe zadanie została odrzucona. Na powyższe zadanie nie wpłynęły inne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający w treści SWZ w rozdziale II podrozdziale 13 pkt 5 i 6 wskazał, że ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę), a oferta zawierająca ceny jednostkowe wyrażone jako wielkości matematyczne znajdujące się na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp. Wykonawca w formularzu ofertowym w zakresie zadania nr 3 wskazał, że cena jednostkowa brutto za 1 km wynosi 3,075 zł.
W związku z powyższym oferta Wykonawcy złożona w zakresie zadania nr 3 podlega odrzuceniu. Na powyższe zadanie nie wpłynęły inne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy, w związku z tym oferta Wykonawcy na powyższe zadanie została odrzucona. Na powyższe zadanie nie wpłynęły inne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Pierwsze półrocze 2026 - Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów do szkół, przedszkoli i ośrodków
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - dostawa wraz z montażem kontenerów chłodniczych
- świadczenie usług transportowo przeprowadzkowych w zakresie wyposażenia pomieszczeń biurowych, sprzętów oraz przewozu akt i dokumentów Sądu Rejonowego w Bydgoszczy
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
- Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnów do szkół w roku 2025 i 2026.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





