eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzewóz prób do badań laboratoryjnych II.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz prób do badań laboratoryjnych II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093177

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Botaniczna 14

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-306

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684537300

1.5.8.) Numer faksu: 684537301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zielonagora.wiw@wet.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wet.zgora.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wet.zgora.pl/zamowienia_publiczne/17/status/rodzaj/wzp/zwr/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz prób do badań laboratoryjnych II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa538f03-d1d2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032141/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przewóz prób do badań laboratoryjnych II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156529/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIW.DG.272.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 316493,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania nr 1, Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z:
1) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Nowej Soli, ul. Kossaka 24, 67-100 Nowa Sól;
2) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żaganiu, ul. Szprotawska 30B, 68-100 Żagań;
3) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żarach z siedzibą w Lubsku, ul. Wrocławska 54,68-300 Lubsko;
4) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii we Wschowie, ul. Kazimierza Wielkiego 4, 67-400 Wschowa;
5) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Krośnie Odrzańskim, ul. Chopina 1, 66-600 Krosno Odrzańskie
i dostarczania ich bezpośrednio do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 81949,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania nr 2, Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z:
1) Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp., ul. Bohaterów Warszawy 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski;
2) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Międzyrzeczu, ul. Zakaszewskiego 2, 66-300 Międzyrzecz;
3) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sulęcinie, ul. Lipowa 27,
69-200 Sulęcin;
4) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Świebodzinie, ul. Zachodnia 58, 66-200 Świebodzin
i dostarczania ich bezpośrednio do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 78797,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania nr 3 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze – Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra i dostarczenia ich do następujących punktów: ZHW Poznań, ZHW Leszno, ZHW Wrocław, ZHW Zduńska Wola, PIWet Puławy

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 146622,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania nr 4 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze – Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra i dostarczenie ich bezpośrednio do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp, ul. Bohaterów Warszawy 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 9255,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający w treści SWZ w rozdziale II podrozdziale 13 pkt 5 i 6 wskazał, że ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę), a oferta zawierająca ceny jednostkowe wyrażone jako wielkości matematyczne znajdujące się na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp. Wykonawca w formularzu ofertowym w zakresie zadania nr 1 wskazał, że cena jednostkowa brutto za 1 km wynosi 3,075 zł.
W związku z powyższym oferta Wykonawcy złożona w zakresie zadania nr 1 podlega odrzuceniu. Na powyższe zadanie nie wpłynęły inne oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy, w związku z tym oferta Wykonawcy na powyższe zadanie została odrzucona. Na powyższe zadanie nie wpłynęły inne oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający w treści SWZ w rozdziale II podrozdziale 13 pkt 5 i 6 wskazał, że ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę), a oferta zawierająca ceny jednostkowe wyrażone jako wielkości matematyczne znajdujące się na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp. Wykonawca w formularzu ofertowym w zakresie zadania nr 3 wskazał, że cena jednostkowa brutto za 1 km wynosi 3,075 zł.
W związku z powyższym oferta Wykonawcy złożona w zakresie zadania nr 3 podlega odrzuceniu. Na powyższe zadanie nie wpłynęły inne oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy, w związku z tym oferta Wykonawcy na powyższe zadanie została odrzucona. Na powyższe zadanie nie wpłynęły inne oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.