eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie usług odbioru i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek jej podległych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług odbioru i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek jej podległych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/720349

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług odbioru i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek jej podległych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd47fa94-a214-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083383/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa odbioru i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z obiektów KWP w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/1/23/KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 289596,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek jej podległych.
2. Wykaz miejsc odbioru odpadów zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Potencjalne miejsca odbioru odpadów, natomiast szczegółowe warunku realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 11 do SWZ – Wzorze umowy. W Załączniku nr 2 – Formularz cenowy zostały wyszczególnione kody odpadów wraz z szacunkową ilością ich odbioru.
3. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ ilości odpadów są ilościami szacunkowymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich przekazania Wykonawcy, a także nie mogą stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niewyczerpania maksymalnej wartości umowy.
4. Faktyczna ilość odbieranych odpadów zależna będzie od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego. Minimalna wartość zamówienia jaką Zamawiający zamierza zrealizować, nie będzie mniejsza niż 70% wartości umowy określonej w § 7 ust. 1.
5. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wydane przez właściwy organ na podstawie obowiązujących przepisów, obejmujące swoim zakresem wszystkie kody odpadów wymienione w Załączniku nr 2 do SWZ.
6. Wykonawca będzie odbierał odpady własnym transportem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, z terenu każdego obiektu.
7. Wykonawca zapewni i dostarczy odpowiednie pojemniki na odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne (w zależności od konieczności posiadające wymagane atesty) w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, w ilości i wielkości zaspokajającej potrzeby poszczególnych lokalizacji.
8. Odbiór odpadów będzie realizowany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i musi być potwierdzony przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, które będą odpowiedzialne za kontrolę przebiegu wykonania umowy oraz za dokonanie odbioru jakościowego i ilościowego usług.
9. Koszty: załadunku, transportu, dzierżawy pojemników oraz innych czynności koniecznych do należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia, będą wkalkulowane w cenę jednostkową netto usługi.
10. Zgłoszenie potrzeb w zakresie obioru odpadów niebezpiecznych innych niż niebezpieczne będzie odbywało się telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez wyznaczonych pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
11. Termin wywozu odpadów od czasu zgłoszenia nie może być dłuższy niż 48 godzin.
12. Wykonawca będzie płacił Zamawiającemu za odebrane odpady podlegające odsprzedaży tzw. wartość zwrotną. Wykaz odpadów, za które Wykonawca będzie płacił Zamawiającym i ich ceny jednostkowe stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229413,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229413,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229413,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011089141

7.3.3) Ulica: Zawodzie 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-981

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- Zakład Usług Komunalnych Eko-Gab S.C. G. Kropidłowski, D. Piąstka,
następujący zakres prac: Transport odpadów,
- TRANSPORT DROGOWY-CIĘŻAROWY TOMASZ PRUSKI,
następujący zakres prac: Transport odpadów,
- EXMET Sp. z o.o. Sp.k.,
następujący zakres prac: Transport odpadów
- PHU LU-BART TRANS BARTOSZ MIKSA,
następujący zakres prac: Transport odpadów,
- RAN-DICKMAR SP. z o.o.,
następujący zakres prac: Transport odpadów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229413,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.