Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00191149/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00335562/01 - Wynik z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BIEŻĄCE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW UMWO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piastowska 14
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 77 5416409
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200329
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00191149/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
1) Bieżące sprzątanie pomieszczeń w budynku przy ul. Ostrówek 5/7 w Opolu o łącznej powierzchni 1 063,74 m² (do przygotowania oferty należy przyjąć max okres 12 miesięcy)-aktualnie budynek w remoncie.
2) Mycie okien i stałych przeszkleń w budynku przy ul. Ostrówek 5/7 i ul. Piastowska 14-Ostrówek w Opolu, w tym:
- mycie okien - standardowe - o łącznej powierzchni 300 m²,
- mycie okien i stałych przeszkleń – wysokościowe - o łącznej powierzchni 1501 m²,
3) Dodatkowe sprzątanie sal konferencyjnych i części wspólnych po spotkaniach, konferencjach, szkoleniach ( 1546 m² pow.) odbywających się w dni wolne od pracy tj. soboty i niedziele. Konieczność wykonania dodatkowej usługi Zamawiający będzie zgłaszał na 3 dni przed datą spotkania. Do przygotowania oferty należy przyjąć 10-krotne sprzątanie w ciągu trwania umowy.
4) Sprzątanie pomieszczeń archiwum zakładowego o łącznej powierzchni 614 m², zlokalizowanych przy ul. Głogowskiej i ul. Krawieckiej w Opolu. Termin wykonania dodatkowej usługi Zamawiający będzie uzgadniał z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany będzie również do umycia okien w pomieszczeniach archiwum, łączna jednostronna powierzchnia okien wynosi 20 m².
Do przygotowania oferty należy przyjąć 1-krotne wykonanie usługi w ciągu trwania umowy.
Pozostałe informacje w SWZ i dokumentach zamówienia.
Po zmianie:
1) Bieżące sprzątanie pomieszczeń w budynku przy ul. Ostrówek 5/7 w Opolu o łącznej powierzchni 1 063,74 m² (do przygotowania oferty należy przyjąć max okres 12 miesięcy)-aktualnie budynek w remoncie.
2) Mycie okien i stałych przeszkleń w budynku przy ul. Ostrówek 5/7 i ul. Piastowska 14-Ostrówek w Opolu, w tym:
- mycie okien - standardowe - o łącznej powierzchni 300 m²,
- mycie okien i stałych przeszkleń – wysokościowe - o łącznej powierzchni 1501 m²,
3) Dodatkowe sprzątanie sal konferencyjnych i części wspólnych po spotkaniach, konferencjach, szkoleniach ( 1546 m² pow.) odbywających się w dni wolne od pracy tj. soboty i niedziele. Konieczność wykonania dodatkowej usługi Zamawiający będzie zgłaszał na 3 dni przed datą spotkania. Do przygotowania oferty należy przyjąć 10-krotne sprzątanie w ciągu trwania umowy.
4) Sprzątanie pomieszczeń archiwum zakładowego o łącznej powierzchni 614 m², zlokalizowanych przy ul. Głogowskiej i ul. Krawieckiej w Opolu. Termin wykonania dodatkowej usługi Zamawiający będzie uzgadniał z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany będzie również do umycia okien w pomieszczeniach archiwum, łączna jednostronna powierzchnia okien wynosi 20 m².
Do przygotowania oferty należy przyjąć 2-krotne wykonanie usługi w ciągu trwania umowy.
Pozostałe informacje w SWZ i dokumentach zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-10 09:00
Po zmianie:
2022-06-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-10 09:30
Po zmianie:
2022-06-14 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-09
Po zmianie:
2022-07-13
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 401 na odcinku obwodnicy w m. Grodków - skrzyżowanie nr 1 DW401/DW378/ul. Warszawska
- D/97/2025/A Zakup i dostawa urządzenia do stymulacji mięśni dla kierunku Kosmetologia Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- D/82/2025/A Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego, część nr 1 - Zakup i dostawa lodówki na potrzeby kierunku Farmacja - 2 szt.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 14 w Opolu - etap IV
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci w powiecie głubczyckim
- Przeglądy gwarancyjne i konserwacja klimatyzatorów MIDEA w budynku CUP 2 Izby Administracji Skarbowej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Koronowie w 2026 r. (z prawem opcji) (II)
- Usługa sprzątania wewnątrz budynku znajdującego się w Chełmie przy ul. Mickiewicza 37
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach we Wrześni: sali sportowej, Ośrodka Pomocy Społecznej, świetlicy środowiskowej i Warsztatu Terapii Zajęciowej
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- Sprzątanie budynków podległych Gminie Nowa Sól - Miasto - budynek Centrum Aktywności Społecznej.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





