eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłecko › Przebudowa drogi gminnej nr 283018P w Biskupicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 283018P w Biskupicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Kłecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614270125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klecko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.klecko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 283018P w Biskupicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10fd8f19-aa79-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013445/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Biskupice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094974/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 283018P w Biskupicach, gmina Kłecko.
2. Termin realizacji zamówienia: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia (roboty budowlane) na okres minimum 24 miesięcy, liczone od dnia odbioru.
UWAGA: okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert!

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1) Szczegółowy zakres prac przedstawia się następująco:
a) droga gminna nr 283018P zlokalizowana jest na terenie Gminy Kłecko w terenie zabudowanym w m. Biskupice. Prowadzi od drogi powiatowej 2194P w kierunku m. Biskupice i dalej w kierunku m. Brzozogaj i Działyń. Po jej przebudowie mogą pojawić się potencjalni inwestorzy i w ten sposób zwiększy się atrakcyjność tych terenów do aktywizacji gospodarczej oraz atrakcyjność terenu zabudowy. Droga gminna o nawierzchni jezdni bitumicznej szerokości 5,00 m i poboczem trawiastym szerokości 1m. Droga posiada rów drogowy obustronny zarośnięty w całości do odtworzenia. Rów częściowo skanalizowany np. przy świetlicy wiejskiej.
b) droga rozpoczyna się przy drodze powiatowej nr 2194P relacji Kłecko – Mączniki w m. Biskupice i biegnie do budynków mieszkalnych jednorodzinnych zlokalizowanych po lewej i prawej stronie drogi gdzie przy działce nr 7 w km 0+998,39 ma swój koniec.
c) odcinek przewidziany do przebudowy, to odcinek o długości L=998,39 m z poboczem tłuczniowym oraz rowami drogowymi odparowującymi przeznaczonymi do bieżącej konserwacji. Niweleta budowanego odcinka drogi gminnej w Biskupicach, posiada punkty stałe, tj. zjazdy na posesje, skrzyżowania z innymi drogami gminnymi, drogą powiatową oraz przebiega w terenie równinnym. Niweleta drogi gminnej przebiega po istniejącym śladzie drogi gminnej o istniejącej nawierzchni bitumicznej szerokości 5,00m wraz z chodnikiem i peronami o szerokości 2,00m.
d) odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych jezdni o nawierzchni bitumicznej w pobocze tłuczniowe i dalej do odtworzonego rowu drogowego dwustronnego na w/w odcinku drogi gminnej. Odwodnienie peronu autobusowego i chodnika w tereny zielone. Remont nawierzchni jezdni, wraz z wykonaniem warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego,
e) zakres planowanych prac obejmuje:
• utwardzenie poboczy drogowych tłuczniem kamiennym,
• wykonanie chodnika z kostki betonowej, oraz peronów autobusowych,
• wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej oraz pofrezu asfaltowego,
• remont istniejących rowów odparowujących,
• dostawa i montaż wiaty przystankowej o wym. 2,92 x 1,0 m,
• montaż oznakowania aktywnego, pionowego D6 wraz z oświetleniem solarnym, dwóch przejść dla pieszych (z zasilaniem solarnym),
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego drogi;
• dostawa i montaż dwóch tablic informacyjnych o wymiarach 1200 x 800 mm (początek i koniec realizacji) na słupkach stalowych, przygotowanych wg. przedstawionego wzoru przez Ministerstwo Infrastruktury, z informacją o realizacji projektu w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

2) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę/producenta, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwania Zamawiającego. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, postać, rozmiar, dawkę itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SWZ.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienia do norm europejskich, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania norm równoważnych.
4) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi wykazać, że oferowane usługi spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
5) UWAGA: Przedmiary robót nie stanowią podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowią jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1268000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845321,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1268000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Publiczny Handel Wynajem Paweł Macioszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841657179

7.3.3) Ulica: Cielimowo, ul. Leśna 1

7.3.4) Miejscowość: Niechanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-220

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1268000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.