eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rz±¶nikWymiana pokrycia dachowego na budynku Szko³y Podstawowej w Porz±dziu



Og³oszenie z dnia 2025-04-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szko³y Podstawowej w Porz±dziu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA RZ¡¦NIK

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Rz±¶nik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668108

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jesionowa 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rz±¶nik

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzasnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rzasnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szko³y Podstawowej w Porz±dziu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ced6ea8b-967a-45cb-94d7-e14fdabf4180

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00200213

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy dzia³aj±cej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.1513 ze zm.) za po¶rednictwem narzêdzia w postaci Platformy Zakupowej (zwanej dalej Platform±) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem Platformy.
Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
W przypadku pytañ dotycz±cych funkcjonowania i obs³ugi technicznej platformy nale¿y korzystaæ z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostêpne codziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr. tel. 22 101-02-02.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 1,5 GB przy maksymalnej ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W zwi±zku z zapisami art. 13 ROZPORZ¡DZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, ¿e Administratorem Pañstwa danych osobowych jest:
Wójt Gminy w Rz±¶niku, z siedzib±: ul. Jesionowa 3, 07-205 Rz±¶nik, tel. (29) 59 29 260.
2. Informujemy ¿e na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Maksymiliana Michalskiego, który w jego imieniu nadzoruje sferê przetwarzania danych osobowych. Z IOD mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem mail: iod-mm@tbdsiedlce.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym.
4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. –Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa PZP” , zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencj± niepodania danych osobowych mo¿e byæ brak mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienie publicznego. W szczególno¶ci niepodanie stosownych danych osobowych mo¿e skutkowaæ odrzuceniem oferty wykonawcy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP.
6. Administrator mo¿e udostêpniæ Pañstwa dane innym podmiotom na podstawie umów powierzenia danych zawartych z podmiotami ¶wiadcz±cych us³ugi na rzecz Administratora ( np. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi informatyczne, czy us³ugi w zakresie archiwizacji lub niszczenia dokumentacji).
7. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
8. Przys³uguje Pani/Panu, z wyj±tkami zastrze¿onymi przepisami prawa, mo¿liwo¶æ:
• dostêpu do danych osobowych jej/jego dotycz±cych oraz otrzymania ich kopii o którym mowa w art.. 15 RODO *,
• ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych na podstawie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±,
• w zwi±zku z art. 18 RODO ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, przetwarzania danych w celu zapewnienia korzystania z ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego**.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szko³y Podstawowej w Porz±dziu”.
Miejsce realizacji: Szko³a Podstawowa w Porz±dziu
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
W ramach zamówienia planuje siê przeprowadzenie zamierzenia inwestycyjnego polegaj±cego na:
 demonta¿u instalacji odgromowej, pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, podbitki, orynnowania,
 ob³o¿eniu kominów na poddaszu oraz ponad po³aciami dachu warstw± we³ny mineralnej gr. 5cm oraz 2x siatk± na kleju,
 u³o¿eniu membrany dachowej na istniej±cych krokwiach,
 wykonaniu pokrycia dachowego z balachodachówki na ³atach i kontr³atach,
 wykonaniu obróbek blacharskich, w tym obróbka kominów z monta¿em siatki zabezpieczaj±cej otwory od ptaków,
 wykonaniu podbitki dachowej PCV,
 wykonaniu orynnowania PCV,
 monta¿u wy³azu dachowego,
 monta¿u instalacji odgromowej.
UWAGA :
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa tj.: Projekt Architektoniczno-budowlany “Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szko³y Podstawowej w Porz±dziu” (za³±cznik nr 10 do SWZ) oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (za³±cznik nr 11 do SWZ).
Do opisu przedmiotu zamówienia do³±czony zosta³ równie¿ przedmiar robót (za³±cznik nr 12 do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-08-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta tego Wykonawcy, który na tym etapie postêpowania nie podlega³ wykluczeniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu i która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ;
2) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w rozdziale VIII SWZ.
2. Opis warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 180 000,00 z³ brutto.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) wykona³ prawid³owo w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu pokrycia dachowego o powierzchni min 500 m2 ka¿da.
UWAGA 1:
Przez wykonanie zamówienia nale¿y rozumieæ podpisanie Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu.
2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob±, któr± skieruje do realizacji zamówienia, posiadaj±c± n/w uprawnienia:
a) osob±, pe³ni±c± funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe, od czasu uzyskania uprawnieñ budowlanych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. , poz.1616), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ;
3) o¶wiadczenie potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykaz robót budowlanych (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane. Do powy¿szego wykazu powinny byæ do³±czone dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ), w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty wymienione w SWZ, w szczególno¶ci:
1. „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w za³±czniku nr 1 SWZ oraz Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w za³±czniku nr 1a do SWZ.
2. O¶wiadczenie/o¶wiadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia/podmiotów udostêpniaj±cych zasoby
o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wype³nione zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
3. Pe³nomocnictwo / Pe³nomocnictwa dla osoby / osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli oferta jest podpisana przez pe³nomocnika (o ile upowa¿nienie to nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty).
4. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostaæ za³±czone pe³nomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
5. Zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia zasobów, je¶li Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.
6. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia polegaj±c na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
7. O¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt a), b) SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - zgodnie z wzorem Za³±cznika nr 4 do SWZ,
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, zobowi±zani s± dostarczyæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±c± ich wspó³pracê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z wzorem umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-08 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.