Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00136234/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki ściekowej w Klebarku Wielkim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Purda 19
1.5.2.) Miejscowość: Purda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-154bd88f-2f5b-493c-8aab-3e99d3cf2d951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa gospodarki ściekowej w Klebarku Wielkim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-154bd88f-2f5b-493c-8aab-3e99d3cf2d95
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008741/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Klebarku Wielkim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach inwestycji B3.1.1 „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136234
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na poprawie gospodarki ściekowej w Klebarku Wielkim:
Budowa kanalizacji sanitarnej w Klebarku Wielkim – zakres kwalifikowalny.
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur grubościennych PCV-U o średnicy Ø 200, SN8 litych o łącznej długości około 2990 m, studnie rewizyjne wykonać z kręgów betonowych Ø1200 (klasa betonu min. B45), Ø1000 (klasa betonu min. B45) i z tworzywa sztucznego o średnicy 600. Studnie zakończone włazami: klasy D400 z żeliwa szarego na studniach zlokalizowanych w ciągach jezdnych i włazami samozatrzaskowymi z żeliwa szarego na studniach zlokalizowanych na trawnikach. Na działce nr 3/16 istniejącą sieć kanalizacji sanitarnej na długości ok 221 m od studni S468 do S535 należy zbadać poprzez kamerowanie CCTV, skontrolować spadki oraz stan rurociągu. Ewentualne wady naprawić. Zakres prac obejmuje również: roboty przygotowawcze wraz z rozbiórką nawierzchni drogowych oraz ich odtworzeniem.
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych na, którą składa się:
1) Dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik do Decyzji nr Pur/125/2021 BI-II.6740.15.150.2021.AH22 z dnia 15.10.2021 r. i Decyzji nr Pur/83/2019 BI-II.6740.15.94.2019.AH22 z dnia 13.08.2019 r. wydanego z upoważnienia Starosty Olsztyńskiego przez Dyrektora Wydziału Budownictwa i Infrastruktury.
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
3) Przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny.
4) Projekt techniczny etap 3.
Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej – zakres niekwalifikowalny.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy Ø160 w ilości około 148 szt. Przyłącza wykonać z rur PCV grubościennych SN8, litych. Przyłącza do działek zabudowanych wykonać na odcinku od sieci kanalizacji sanitarnej do pierwszej studzienki zlokalizowanej około 1 metra od granicy działki na nieruchomości przyłączanej i zakończyć studnią rewizyjną z tworzywa sztucznego D=400 i kinetą zbiorczą (ok. 102 sztuki). Przyłącza do działek niezabudowanych wykonać na odcinku od sieci kanalizacji sanitarnej do granicy działki i zakończyć korkiem (ok. 46 sztuk).
Przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE o średnicy Ø50-63 w ilości 5 szt. i długości około 157 m. Dwa przyłącza zakończone przepompowniami przydomowymi wykonanymi ze zbiornika poliestrowego z jedną pompą rozdrabniającą, z zaworem zwrotnym i układem sterującym oraz zasilaniem elektrycznym z instalacji budynku przyłączanego. Trzy przyłącza zakończone korkiem na granicy nieruchomości przyłączanej.
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych na, którą składa się:
1) Dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik do Decyzji nr Pur/125/2021 BI-II.6740.15.150.2021.AH22 z dnia 15.10.2021 r. i Decyzji nr Pur/83/2019 BI-II.6740.15.94.2019.AH22 z dnia 13.08.2019 r. wydanego z upoważnienia Starosty Olsztyńskiego przez Dyrektora Wydziału Budownictwa i Infrastruktury.
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
3) Przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny.
4) Projekt techniczny etap 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4358438,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5909022,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4358438,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa „PYZAK” Anna Pyzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7431235579
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa "PYZAK" Anna Pyzak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4358438,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Płudy, gmina Trzebieszów
- "Utworzenie miejsc integracji w gminie Suwałki".
- "Modernizacja budynku Urzędu Gminy w tym likwidacja barier architektonicznych"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.