eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PurdaPoprawa gospodarki ściekowej w Klebarku Wielkim.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki ściekowej w Klebarku Wielkim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Purda 19

1.5.2.) Miejscowość: Purda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-154bd88f-2f5b-493c-8aab-3e99d3cf2d95

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa gospodarki ściekowej w Klebarku Wielkim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-154bd88f-2f5b-493c-8aab-3e99d3cf2d95

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008741/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Klebarku Wielkim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach inwestycji B3.1.1 „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136234

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na poprawie gospodarki ściekowej w Klebarku Wielkim:

Budowa kanalizacji sanitarnej w Klebarku Wielkim – zakres kwalifikowalny.

Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur grubościennych PCV-U o średnicy Ø 200, SN8 litych o łącznej długości około 2990 m, studnie rewizyjne wykonać z kręgów betonowych Ø1200 (klasa betonu min. B45), Ø1000 (klasa betonu min. B45) i z tworzywa sztucznego o średnicy 600. Studnie zakończone włazami: klasy D400 z żeliwa szarego na studniach zlokalizowanych w ciągach jezdnych i włazami samozatrzaskowymi z żeliwa szarego na studniach zlokalizowanych na trawnikach. Na działce nr 3/16 istniejącą sieć kanalizacji sanitarnej na długości ok 221 m od studni S468 do S535 należy zbadać poprzez kamerowanie CCTV, skontrolować spadki oraz stan rurociągu. Ewentualne wady naprawić. Zakres prac obejmuje również: roboty przygotowawcze wraz z rozbiórką nawierzchni drogowych oraz ich odtworzeniem.
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych na, którą składa się:
1) Dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik do Decyzji nr Pur/125/2021 BI-II.6740.15.150.2021.AH22 z dnia 15.10.2021 r. i Decyzji nr Pur/83/2019 BI-II.6740.15.94.2019.AH22 z dnia 13.08.2019 r. wydanego z upoważnienia Starosty Olsztyńskiego przez Dyrektora Wydziału Budownictwa i Infrastruktury.
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
3) Przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny.
4) Projekt techniczny etap 3.

Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej – zakres niekwalifikowalny.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy Ø160 w ilości około 148 szt. Przyłącza wykonać z rur PCV grubościennych SN8, litych. Przyłącza do działek zabudowanych wykonać na odcinku od sieci kanalizacji sanitarnej do pierwszej studzienki zlokalizowanej około 1 metra od granicy działki na nieruchomości przyłączanej i zakończyć studnią rewizyjną z tworzywa sztucznego D=400 i kinetą zbiorczą (ok. 102 sztuki). Przyłącza do działek niezabudowanych wykonać na odcinku od sieci kanalizacji sanitarnej do granicy działki i zakończyć korkiem (ok. 46 sztuk).
Przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE o średnicy Ø50-63 w ilości 5 szt. i długości około 157 m. Dwa przyłącza zakończone przepompowniami przydomowymi wykonanymi ze zbiornika poliestrowego z jedną pompą rozdrabniającą, z zaworem zwrotnym i układem sterującym oraz zasilaniem elektrycznym z instalacji budynku przyłączanego. Trzy przyłącza zakończone korkiem na granicy nieruchomości przyłączanej.
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych na, którą składa się:
1) Dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik do Decyzji nr Pur/125/2021 BI-II.6740.15.150.2021.AH22 z dnia 15.10.2021 r. i Decyzji nr Pur/83/2019 BI-II.6740.15.94.2019.AH22 z dnia 13.08.2019 r. wydanego z upoważnienia Starosty Olsztyńskiego przez Dyrektora Wydziału Budownictwa i Infrastruktury.
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
3) Przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny.
4) Projekt techniczny etap 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4358438,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5909022,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4358438,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa „PYZAK” Anna Pyzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7431235579

7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowskiego 11

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

7.3.5) Kod pocztowy: 11-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4358438,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.