eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówDostawa preparatów do dezynfekcji dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa preparatów do dezynfekcji dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310396

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Zwycięstwa, 1

1.4.2.) Miejscowość: Sulechów

1.4.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.4.4.) Województwo: lubuskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzozsulechow.med.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsulechow.med.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200137

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00197311/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
4. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy.
5. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian do niniejszej umowy chyba, że zachodzą okoliczności, o których mowa w SWZ oraz na podstawie art. 454 i 455 ustawy Pzp tj. zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane:
1) w zakresie aktualizacji danych Zamawiającego albo Wykonawcy;
2) w przypadku zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
3) niedostępności na rynku, wycofania z rynku, zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę preparatu bądź wstrzymania jego produkcji czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania wykazania przez Wykonawcę zaistnienia jednej z ww. okoliczności i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana spowodowana jedną z ww. okoliczności nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, oraz innych warunków realizacji zamówienia;
4) w zakresie cen jednostkowych towarów składających się na przedmiot umowy w przypadku ich obniżenia wynikającego z wprowadzonej czasowej promocji.
6. Przewidziane w ust. 2 pkt 3 i 4 okoliczności stanowiące podstawę wprowadzenia zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego, nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy w trybie art. 456 ustawy Pzp z zachowaniem miesięcznego terminu, w którego przypadku nie mają zastosowania postanowienia o karze umownej, a Wykonawca nie może żądać odszkodowania.
8. Zmiany, uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
9. Każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia przy czym oświadczenie o rozwiązaniu wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
10. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 2 Umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
11. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 7 pkt 1), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
12. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt 1), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
Pozostałe zapisy w SWZ

Po zmianie:
. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku do SWZ.
2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w rozdziale XXIII SWZ.
3. Zmiany umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez Strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy.
5. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian do niniejszej umowy chyba, że zachodzą okoliczności, o których mowa w SWZ oraz na podstawie art. 454 i 455 ustawy Pzp tj. zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane:
1) w zakresie aktualizacji danych Zamawiającego albo Wykonawcy;
2) w przypadku zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
3) niedostępności na rynku, wycofania z rynku, zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę preparatu bądź wstrzymania jego produkcji czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania wykazania przez Wykonawcę zaistnienia jednej z ww. okoliczności i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana spowodowana jedną z ww. okoliczności nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, oraz innych warunków realizacji zamówienia;
4) w zakresie cen jednostkowych towarów składających się na przedmiot umowy w przypadku ich obniżenia wynikającego z wprowadzonej czasowej promocji.
6. Przewidziane w ust. 2 pkt 3 i 4 okoliczności stanowiące podstawę wprowadzenia zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego, nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy w trybie art. 456 ustawy Pzp z zachowaniem miesięcznego terminu, w którego przypadku nie mają zastosowania postanowienia o karze umownej, a Wykonawca nie może żądać odszkodowania.
8. Zmiany, uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
9. Każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia przy czym oświadczenie o rozwiązaniu wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
10. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 2 Umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 – 12 - paragraf 9 umowy), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
11. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 10 pkt 1), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
12-16
17. Pozostałe dopuszczalne zmiany do umowy zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.”;

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-06-17 09:00

Po zmianie:
2022-06-20 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-06-17 10:00

Po zmianie:
2022-06-20 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-07-16

Po zmianie:
2022-07-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.