Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00197311/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
- 2022/BZP 00212568/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-17
- 2022/BZP 00257104/01 - Wynik z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa preparatów do dezynfekcji dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310396
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zwycięstwa, 1
1.4.2.) Miejscowość: Sulechów
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzozsulechow.med.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsulechow.med.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200137
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00197311/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
4. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy.
5. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian do niniejszej umowy chyba, że zachodzą okoliczności, o których mowa w SWZ oraz na podstawie art. 454 i 455 ustawy Pzp tj. zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane:
1) w zakresie aktualizacji danych Zamawiającego albo Wykonawcy;
2) w przypadku zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
3) niedostępności na rynku, wycofania z rynku, zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę preparatu bądź wstrzymania jego produkcji czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania wykazania przez Wykonawcę zaistnienia jednej z ww. okoliczności i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana spowodowana jedną z ww. okoliczności nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, oraz innych warunków realizacji zamówienia;
4) w zakresie cen jednostkowych towarów składających się na przedmiot umowy w przypadku ich obniżenia wynikającego z wprowadzonej czasowej promocji.
6. Przewidziane w ust. 2 pkt 3 i 4 okoliczności stanowiące podstawę wprowadzenia zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego, nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy w trybie art. 456 ustawy Pzp z zachowaniem miesięcznego terminu, w którego przypadku nie mają zastosowania postanowienia o karze umownej, a Wykonawca nie może żądać odszkodowania.
8. Zmiany, uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
9. Każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia przy czym oświadczenie o rozwiązaniu wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
10. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 2 Umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
11. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 7 pkt 1), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
12. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt 1), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
Pozostałe zapisy w SWZ
Po zmianie:
. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku do SWZ.
2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w rozdziale XXIII SWZ.
3. Zmiany umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez Strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy.
5. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian do niniejszej umowy chyba, że zachodzą okoliczności, o których mowa w SWZ oraz na podstawie art. 454 i 455 ustawy Pzp tj. zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane:
1) w zakresie aktualizacji danych Zamawiającego albo Wykonawcy;
2) w przypadku zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
3) niedostępności na rynku, wycofania z rynku, zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę preparatu bądź wstrzymania jego produkcji czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania wykazania przez Wykonawcę zaistnienia jednej z ww. okoliczności i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana spowodowana jedną z ww. okoliczności nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, oraz innych warunków realizacji zamówienia;
4) w zakresie cen jednostkowych towarów składających się na przedmiot umowy w przypadku ich obniżenia wynikającego z wprowadzonej czasowej promocji.
6. Przewidziane w ust. 2 pkt 3 i 4 okoliczności stanowiące podstawę wprowadzenia zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego, nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy w trybie art. 456 ustawy Pzp z zachowaniem miesięcznego terminu, w którego przypadku nie mają zastosowania postanowienia o karze umownej, a Wykonawca nie może żądać odszkodowania.
8. Zmiany, uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
9. Każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia przy czym oświadczenie o rozwiązaniu wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
10. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 2 Umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 – 12 - paragraf 9 umowy), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
11. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 10 pkt 1), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
12-16
17. Pozostałe dopuszczalne zmiany do umowy zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.”;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-17 09:00
Po zmianie:
2022-06-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-17 10:00
Po zmianie:
2022-06-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-16
Po zmianie:
2022-07-19
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie elewacji budynku mieszkalnego położonego w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II 40
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Dostawa gazów medycznych i preparatu do dezynfekcji
- Dostawa mobilnego zestawu do dekontaminacji wstępnej przystosowanego do transportu na przyczepie.
- TP-40/25 Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





