eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Remont w zakresie wydzielenia stref dostępu do pomieszczeń biurowych w pawilonach Ai B z zabezpieczeniem dostępu dla osób postronnych w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 13



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont w zakresie wydzielenia stref dostępu do pomieszczeń biurowych w pawilonach Ai B z zabezpieczeniem dostępu dla osób postronnych w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 13

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gimnazjalna 13

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18-20-24-611

1.5.8.) Numer faksu: 18-20-24-602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srzakopane@zakopane.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zakopane.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont w zakresie wydzielenia stref dostępu do pomieszczeń biurowych w pawilonach Ai B z zabezpieczeniem dostępu dla osób postronnych w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 13

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fc32b66-cd27-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00098759/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie stref dostępu do pomieszczeń biurowych w pawilonach A i B z zabezpieczeniem dostępu osób dla osób postronnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148285/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-2601-2/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie wydzielenia stref dostępu do pomieszczeń biurowych w pawilonach A i B z zabezpieczeniem dostępu dla osób postronnych w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 13.
2. Zakres prac, który należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz załączonym rysunkiem obejmuje m.in.:
a) Wykonanie i montaż drzwi drewnianych zgodnie z założeniami jak na załączonym rysunku z podziałem ( zał. nr 13)
b) Drzwi wykonać na wzór istniejących w budynku sądowym, jak na załączonym zdjęciu (zał. nr 14)
c) W drzwiach należy zamontować zabezpieczenia przed dostępem osób postronnych, w ramach którego należy wykonać wszelkie niezbędne prace celem jego uruchomienia,
d) Zamontowane zabezpieczenie ma współdziałać z zamontowaną sygnalizacją pożarową w budynku,
e) Po wykonaniu prać należy wykonać wszelkie poprawki budowlane,
f) Przy wykonywaniu prac należy uwzględnić konieczność przesunięcia wyłączników, przycisków itp,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje załącznik nr 11 do SWZ. oraz Przedmiar Robót (zał. nr 12 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44221200-7 - Drzwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245754 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349560 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245754 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM INWEST Rafał Golonka Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361716723

7.3.3) Ulica: Droga na Antałówkę 14

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245754 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.