Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00120799/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00128942/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Straż Miejska Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głogowska 26
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-734
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@smmp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/smmp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7b352bc-b99b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046396/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa dwóch samochodów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120799
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SMMP.V/3300-2/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Dostawa samochodu osobowego z napędem hybrydowym, spełniającego wymagania zawarte w Parametrach technicznych, stanowiących załącznik nr 1do umowy na część I.
2) Aspekt Środowiskowy - wymagania dotyczące zużycia energii, emisji dwutlenku węgla i zanieczyszczeń:
a) maksymalne zużycie energii [ZE] 2,56 MJ/km (zużycie energii w megadżulach na kilometr stanowi iloczyn zużycia paliwa (dla paliw ciekłych wyrażone
w l/km) określonego zgodnie z wielkością zużywanej energii, zmierzoną wg procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych, a w przypadku pojazdów nieobjętych tą procedurą-określoną wg innej metody pomiaru zużycia paliwa i wartości energetycznej paliwa (dla benzyny równej 32 MJ/l)
ZE = 8 l/100km (zużycie paliwa) x 32 MJ/l (wartość energetyczna);
ZE = 2,56 MJ/km].
b) maksymalna emisja dwutlenku węgla 150g/km
c) dopuszczalna emisja zanieczyszczeń spełniająca wymogi minimum wg Europejskiego Standardu Emisji Spalin Euro 6
3) Zamawiający wymaga, aby dla oferowanej marki istniała w mieście Poznań
co najmniej jedna autoryzowana stacja obsługi pojazdów. (Zamawiający nie wymaga posiadania oddziału lub siedziby firmy Wykonawcy w mieście Poznań).
4) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na warunkach opisanych w załączniku nr 1 do umowy na część I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 107804,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym, spełniającego wymagania zawarte w Parametrach technicznych, stanowiących załącznik nr 1 do umowy na część II.2) Aspekt środowiskowy - wymagania dotyczące zużycia energii, emisji dwutlenku węgla i zanieczyszczeń:
a) maksymalne zużycie energii dla paliwa alternatywnego[ZE] 1,92 MJ/km (zużycie energii w megadżulach na kilometr stanowi iloczyn zużycia paliwa
(dla paliw ciekłych wyrażone w l/km) określonego zgodnie z wielkością zużywanej energii, zmierzoną wg procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych, a w przypadku pojazdów nieobjętych tą procedurą-określoną wg innej metody pomiaru zużycia paliwa-i wartości energetycznej paliwa (dla LPG równej 24 MJ/l)
ZE = 8 l/100km (zużycie paliwa) x 24 MJ/l (wartość energetyczna)
ZE = 1,92 MJ/km]
b) maksymalna emisja dwutlenku węgla 150g/km
c) dopuszczalna emisja zanieczyszczeń spełniająca wymogi minimum wg Europejskiego Standardu Emisji Spalin Euro 6
3) Zamawiający wymaga, aby dla oferowanej marki istniała w mieście Poznań
co najmniej jedna autoryzowana stacja obsługi pojazdów (Zamawiający nie wymaga posiadania oddziału lub siedziby firmy Wykonawcy w mieście Poznań).
4) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na warunkach opisanych w załączniku nr 1 do umowy na część II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 72642,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156068,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Compol S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7781000799
7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-863
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99015,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Compol S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7781000799
7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-863
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-05INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów operacyjmych
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup dwóch samochodów o napędzie spalinowym typu PICKUP z napędem 4x4 - 5 osobowych.
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa trzech samochodów operacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





