Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00141756/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
- 2025/BZP 00152384/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu z wywrotką
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JONKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Jonkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-042
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jonkowo.pl , biuropodawcze@jonkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jonkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7e90e2c-041e-4c03-800d-f471d4a3c1211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu z wywrotką2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7e90e2c-041e-4c03-800d-f471d4a3c121
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005539/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup samochodu z wywrotką
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu typu wywrotka, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry minimalne):
PARAMETRY TECHNICZNO-UŻYTKOWE :
Informacje podstawowe:
SILNIK:
1. Rodzaj paliwa – Diesel
2. Pojemność skokowa min. 2000 cm3 max. 2500 cm3
3. Moc silnika min. 150 KM max. 200 KM,
4. Skrzynia biegów manualna
5. Pojemność zbiornika paliwa (litry) – min. 60
NADWOZIE I WYMIARY:
6. Rodzaj nadwozia – Wywrotka/Brygadowy
7. Dopuszczalna masa całkowita do 3,5 tony
8. Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego (kierownica po lewej stronie)
9. Rozstaw osi (mm) – minimum 3450
10. Długość całkowita (mm) – minimum 5400
11. Szerokość całkowita (z lusterkami, mm) – maksymalnie 2850
12. Minimalna liczba miejsc: 6-osobowy
BEZPIECZEŃSTWO:
13. Poduszka powietrzna kierownicy i pasażera - przód
14. Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu
15. System hamowania ABS
16. System stabilizacji toru jazdy ESP
17. Wspomaganie kierownicy
18. Centralny zamek
19. Immobilizer
20. Zestaw naprawczy kół lub koło zapasowe pełnowymiarowe, klucz do kół, podnośnik
21. Dodatkowe wyposażenie bhp: gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka
WYPOSAŻENIE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE:
22. Lusterka zewnętrzne przeznaczone do szerokości zabudowy
23. Światła przeciwmgielne
24. Obręcze kół stalowe
25. Radio fabryczne z MP3 wyposażone w fabryczne nagłośnienie
26. Hak samochodowy/holowniczy wraz z kompletem podłączeń
27. Komplet dywaników gumowych
28. Dwa komplety opon (letnie + zimowe)
29. Klimatyzacja
30. Szyby sterowane elektrycznie
31. Centralny zamek
32. Wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze świetlne koloru żółtego (przeznaczone dla pojazdów wykonujących prace porządkowe, remontowe lub modernizacyjne na drogach)
33. Koła min. 16”
34. Komplet 2 szt. kluczyków lub innych fabrycznych urządzeń służących do otwarcia pojazdu
ZABUDOWA – WYWROTKA SAMOWYŁADOWCZA:
35. System hydrauliczny, napędzany silnikiem elektrycznym
36. Ładowność skrzyni min. 900 kg
37. Minimalne wymiary skrzyni 2,00 m x 2,00 m
38. Burty aluminiowe
39. Osłona kabiny
40. Wywrót minimum jednostronny
41. Podłoga wykonana z blachy zabezpieczonej przeciwkorozyjnie
GWARANCJA:
42. Gwarancja min. 24 miesiące na pojazd bez limitu kilometrów (wady fabryczne)
43. Gwarancja min. 60 miesięcy na perforację nadwozia
44. Gwarancja min. 24 miesiące na powłokę lakierniczą
4.5.3.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178067,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178067,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178067,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510625870
7.3.3) Ulica: ALEJA OBROŃCÓW TOBRUKU
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 10-092
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zabudowa podwozia: wywrotka.
Firma podwykonawcy: BMB Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178067,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.