eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LimanowaModernizacja dróg wewnętrznych



Ogłoszenie z dnia 2025-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg wewnętrznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIMANOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892363

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18/3372-252

1.5.8.) Numer faksu: 18/3371-337

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalimanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalimanowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/d658042c-8288-463c-bcea-80eee592b398

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg wewnętrznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e3aa846-365a-47ed-aab1-04a5a0b1e83c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00675692/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja dróg wewnętrznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109787

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2754359,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje wykonanie pięciu odcinków dróg:
1. Droga Nowe Rybie dz. 702/2 Zakres prac w km 0+000 – 0+190 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- zabezpieczenie sieci gazowej.

2. Droga Młynne dz. 485
Zakres prac obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym,
- roboty remontowe, cięcie piłą,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna,
- wykonanie nawierzchni z mieszanka mineralno-asfaltową,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- regulacja studzienek

3. Droga Walowa Góra Młynne Zakres prac w km 0+000 – 1+170 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową,
- wykonanie warstwy wyrównawczej, warstwy ścieralnej mieszanką mineralno-asfaltową,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.

4. Droga Sowliny Rola Wygon Zakres prac w km 0+000 – 0+220 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- regulacja studzienek,
- zabezpieczenie sieci gazowej.

5. Droga Łososina Górna Dzielec Laskowa Zakres prac w km 0+320 – 1+090 i w km 1+470 – 1+920 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 911147,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje wykonanie trzech odcinków dróg:
1. Droga Raszówki – Żmiąca – Dobrociesz, Pisarzowa (Góry Wyżne) Zakres prac w km 0+000 – 1+250 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.

2. Droga Kanina - Jonina Zakres prac w km 0+00 – 0+640 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.

3. Droga Mordarka dz. 1543 Zakres prac w km 0+000 – 0+250 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- zabezpieczenie sieci gazowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 642662,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje wykonanie pięciu odcinków dróg:
1. Droga Stara Wieś dz. 2588/14
Zakres prac w km 0+000 – 0+115 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy
- zabezpieczenie sieci gazowej.

2. Droga Stara Wieś dz. 2564/10, 2564/12
Zakres prac w km 0+000 – 0+085 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- zabezpieczenie sieci gazowej.

3. Droga Stara Wieś dz. 3028 Zakres prac w km 0+000 – 0+130 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- zabezpieczenie sieci gazowej.

4. Droga Stara Wieś dz. 2590 do Golonków Zakres prac w km 0+000 – 0+430 obejmował będzie:
- roboty ziemne i rozbiórkowe,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.

5. Droga Stara Wieś dz. 2855 do Sowów Zakres prac w km 0+000 – 0+100 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- zabezpieczenie sieci gazowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 318330,38 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje wykonanie trzech odcinków dróg:
1. Droga Siekierczyna Szkoła - Bania Zakres prac w km 0+00 – 1+520 obejmował będzie:
- roboty ziemne i rozbiórkowe,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.

2. Droga Siekierczyna dz. 41 Zakres prac w km 0+000 – 0+500 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.

3. Droga Siekierczyna Leśna Perła Zakres prac w km 0+000 – 0+490 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- zabezpieczenie sieci gazowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 815476,23 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje wykonanie remontu mostu:
1. Remont mostu w Pisarzowej oś. Nadole Zakres prac obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- wykonanie narzutu kamiennego,
- roboty betonowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 66743,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720914,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 841656,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720914,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 779 240 97 18

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720914,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 484324,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 543014,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 484324,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE. TOMASZEK STANISŁAW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7371002238

7.3.4) Miejscowość: Przyszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-604

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 484324,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318506,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318506,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7372221327

7.3.4) Miejscowość: Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318506,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720013,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 762562,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720013,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 779 240 97 18

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720013,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42346,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96924,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42346,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „WEKALL” Usługi Transportowe i Ogólnobudowlane, Hydrotechniczne i Przebicia , Józef Sołtys

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 737-100-27-35

7.3.4) Miejscowość: Męcina

7.3.5) Kod pocztowy: 34-654

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42346,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.