Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00109787/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00131464/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg wewnętrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIMANOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18/3372-252
1.5.8.) Numer faksu: 18/3371-337
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalimanowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalimanowa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/d658042c-8288-463c-bcea-80eee592b3981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg wewnętrznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e3aa846-365a-47ed-aab1-04a5a0b1e83c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00675692/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja dróg wewnętrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109787
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2754359,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wykonanie pięciu odcinków dróg:1. Droga Nowe Rybie dz. 702/2 Zakres prac w km 0+000 – 0+190 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- zabezpieczenie sieci gazowej.
2. Droga Młynne dz. 485
Zakres prac obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym,
- roboty remontowe, cięcie piłą,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna,
- wykonanie nawierzchni z mieszanka mineralno-asfaltową,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- regulacja studzienek
3. Droga Walowa Góra Młynne Zakres prac w km 0+000 – 1+170 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową,
- wykonanie warstwy wyrównawczej, warstwy ścieralnej mieszanką mineralno-asfaltową,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.
4. Droga Sowliny Rola Wygon Zakres prac w km 0+000 – 0+220 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- regulacja studzienek,
- zabezpieczenie sieci gazowej.
5. Droga Łososina Górna Dzielec Laskowa Zakres prac w km 0+320 – 1+090 i w km 1+470 – 1+920 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 911147,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wykonanie trzech odcinków dróg:1. Droga Raszówki – Żmiąca – Dobrociesz, Pisarzowa (Góry Wyżne) Zakres prac w km 0+000 – 1+250 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.
2. Droga Kanina - Jonina Zakres prac w km 0+00 – 0+640 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.
3. Droga Mordarka dz. 1543 Zakres prac w km 0+000 – 0+250 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- zabezpieczenie sieci gazowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 642662,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wykonanie pięciu odcinków dróg:1. Droga Stara Wieś dz. 2588/14
Zakres prac w km 0+000 – 0+115 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy
- zabezpieczenie sieci gazowej.
2. Droga Stara Wieś dz. 2564/10, 2564/12
Zakres prac w km 0+000 – 0+085 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- zabezpieczenie sieci gazowej.
3. Droga Stara Wieś dz. 3028 Zakres prac w km 0+000 – 0+130 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- zabezpieczenie sieci gazowej.
4. Droga Stara Wieś dz. 2590 do Golonków Zakres prac w km 0+000 – 0+430 obejmował będzie:
- roboty ziemne i rozbiórkowe,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.
5. Droga Stara Wieś dz. 2855 do Sowów Zakres prac w km 0+000 – 0+100 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- zabezpieczenie sieci gazowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 318330,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wykonanie trzech odcinków dróg:1. Droga Siekierczyna Szkoła - Bania Zakres prac w km 0+00 – 1+520 obejmował będzie:
- roboty ziemne i rozbiórkowe,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.
2. Droga Siekierczyna dz. 41 Zakres prac w km 0+000 – 0+500 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy.
3. Droga Siekierczyna Leśna Perła Zakres prac w km 0+000 – 0+490 obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni, cięcie piłą,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych, grysowych,
-powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych,
- wykonanie zjazdów,
- poprawa poboczy,
- zabezpieczenie sieci gazowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 815476,23 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wykonanie remontu mostu:1. Remont mostu w Pisarzowej oś. Nadole Zakres prac obejmował będzie:
- roboty ziemne koparką,
- wykonanie narzutu kamiennego,
- roboty betonowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 66743,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720914,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 841656,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720914,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 779 240 97 18
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720914,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 484324,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 543014,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 484324,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE. TOMASZEK STANISŁAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7371002238
7.3.4) Miejscowość: Przyszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-604
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Tomaszek Stanisław
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Tomaszek Stanisław
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 484324,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318506,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318506,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7372221327
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318506,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720013,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 762562,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720013,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 779 240 97 18
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720013,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42346,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96924,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42346,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „WEKALL” Usługi Transportowe i Ogólnobudowlane, Hydrotechniczne i Przebicia , Józef Sołtys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 737-100-27-35
7.3.4) Miejscowość: Męcina
7.3.5) Kod pocztowy: 34-654
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42346,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawa Kruszywa drogowego w 2026 roku
- Dostawy materiałów medycznych ujęte w 13 zadaniach
- Roboty budowlane ujęte w trzech zadaniach związane z realizacją projektu FEMP.05.11-IZ.00-0409/24 pn.: "Utworzenie poradni urologicznej wraz z oddziałem jednodniowym leczenia chorób urologicznych.
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





