Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124860/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zastępstwo inwestycyjne przy realizacji zadania pn.: „Budowa i wyposażenie szkoły podstawowej i przedszkola publicznego w Ostrowi Mazowieckiej wraz z zagospodarowaniem terenu i drogą dojazdową”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 296795433
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ostrowmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowmaz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=8f175757-04c9-4422-b379-a6e9de999f431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zastępstwo inwestycyjne przy realizacji zadania pn.: „Budowa i wyposażenie szkoły podstawowej i przedszkola publicznego w Ostrowi Mazowieckiej wraz z zagospodarowaniem terenu i drogą dojazdową”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-304555f5-bcb7-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022586/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zastępstwo inwestycyjne przy realizacji zadania pn.: Budowa i wyposażenie szkoły podstawowej i przedszkola publicznego w Ostrowi Mazowieckiej wraz z zagospodarowaniem terenu i drogą dojazdową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124860/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 420000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie czynności zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji zadania pn.: „Budowa i wyposażenie szkoły podstawowej i przedszkola publicznego w Ostrowi Mazowieckiej wraz z zagospodarowaniem terenu i drogą dojazdową”.
2. Zadanie Inwestycyjne jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Inwestor Zastępczy:
1) administruje, monitoruje, rozlicza i zarządza Kontraktem, w szczególności pod względem formalnym i finansowym, w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa;
2) zapewnia nadzór inwestorski we wszystkich niezbędnych branżach;
3) przygotowuje dokumenty niezbędne do realizacji Kontraktu i realizacji przedsięwzięcia;
4) współpracuje ze wskazanymi pracownikami Zamawiającego i z konsultantami zewnętrznymi w sposób, który zapewni sprawne zrealizowanie przedsięwzięcia w założonym czasie i zgodnie z zaplanowanym budżetem;
5) wspiera Zamawiającego przy realizacji Kontraktu i przy wykonywaniu zobowiązań wynikających z przepisów obowiązującego prawa;
6) wykonuje inne czynności, które okażą się niezbędne do prawidłowego zrealizowania Zadania Inwestycyjnego.
4. Szczegółowe obowiązki i prawa Inwestora Zastępczego określone są we wzorze Umowy.
5. Inwestor Zastępczy zapewni Zespół, którego skład gwarantować będzie należytą realizację zamówienia.
6. Zakres prac i dokumentacja postępowania o udzielenie zadania inwestycyjnego (sygnatura RG-Z.271.1.2022) dostępna jest na stronach internetowych prowadzonego postępowania pod adresem:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/DokumentyZamowienia?przetargId=0a3508ee-7f50-4a52-bd04-dc50672d033b
7. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsc, gdzie będą prowadzone prace i roboty budowlane podlegające nadzorowi celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.
8. Z uwagi na ograniczenie ilości danych wprowadzanych do treści ogłoszenia (okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego) nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485235,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485235,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WRM BUD Waldemar Lulis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142891635
7.3.3) Ulica: ul. Feliksa Pancera 17/16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-187
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485235,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- WYKONANIE I SUKCESYWNA DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W OSTROWI MAZOWIECKIEJ ORAZ ODBIÓR I UTYLIZACJA TABLIC REJESTRACYJNYCH WYCOFANYCH Z UŻYTKU
- Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Ostrów Mazowiecka - etap XII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Wesołej i Fabrycznej w Ostrowi Mazowieckiej
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych aranżacji wystaw w ramach projektu pn. "Nowoczesne muzeum w zabytkowych murach - podniesienie atrakcyjności turystycznej zamku kapituły ...."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka
- Projekt przebudowy ulicy Grottgera w Jastrzębiu-Zdroju
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych - dot. Termomodernizacja budynku remizy OSP w Szczawnicy.
- "Wykonanie dokumentacji dla zadania "Rozbudowa i modernizacja budynku Filharmonii Zielonogórskiej - etap II"
- ŚWIADCZENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ROBÓT W RAMACH ZADANIA PN. REMONT DROGI POWIATOWEJ 3463D UL. LIPOWA W LUBAWCE W KM 0+000 - 1+425
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.