Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00169984/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach inwestycji pn.: Budowa pięciu budynków socjalnych przy ul. Towarowej w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-101
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umolsztyn.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach inwestycji pn.: Budowa pięciu budynków socjalnych przy ul. Towarowej w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ff76e59-d809-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020366/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Nadzór inwestorski - budowa budynków socjalnych przy ul. Towarowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169984/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2022.d
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3280584,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 304186,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją umowy na roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: Budowa pięciu budynków socjalnych przy ul. Towarowej w Olsztynie ”.Świadczenie usługi objętej zamówieniem będzie polegało na koordynacji, kontroli oraz pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży objętej zawartą umową o pełnienie nadzoru nad realizacją umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych na zadaniu
pn.” Budowa pięciu budynków socjalnych przy ul. Towarowej w Olsztynie”. tj.:
w specjalności budowlanej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 197721,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją umowy na roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: Budowa pięciu budynków socjalnych przy ul. Towarowej w Olsztynie ”.Świadczenie usługi objętej zamówieniem będzie polegało na koordynacji, kontroli oraz pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży objętej zawartą umową o pełnienie nadzoru nad realizacją umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych na zadaniu
pn.” Budowa pięciu budynków socjalnych przy ul. Towarowej w Olsztynie”. tj.:
w specjalności elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 36502,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją umowy na roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: Budowa pięciu budynków socjalnych przy ul. Towarowej w Olsztynie ”.Świadczenie usługi objętej zamówieniem będzie polegało na koordynacji, kontroli oraz pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży objętej zawartą umową o pełnienie nadzoru nad realizacją umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych na zadaniu
pn.” Budowa pięciu budynków socjalnych przy ul. Towarowej w Olsztynie”. tj.:
w specjalności sanitarnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 69962,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie przyłącza do sieci światłowodowej do budynków: Biblioteki nr 12 w Olsztynie, ZDZiT przy ul. Dąbrowszczaków w Olsztynie, Żłobka nr 3 w Olsztynie według posiadanych projektów
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- Pieczywo i jaja kurze na potrzeby Kuchni szpitalnej
- Zakup i dostawa samochodu typu Bus-pasażerski
- Dostawa gadżetów promocyjnych w postaci cukierków promocyjnych w spersonalizowanych opakowaniach.
- Produkcja spotu i skrótu spotu promującego województwo warmińsko-mazurskie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie"
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.