Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00356620/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
- 2022/BZP 00366801/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00376949/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury sportowej - modernizacja boiska piłkarskiego PLATO z podziałem na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
1.3.) Oddział zamawiającego: cosopozakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142733356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bronisława Czecha
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zakopane@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cos.pl/65/zakopane
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.cos.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury sportowej - modernizacja boiska piłkarskiego PLATO z podziałem na dwie części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87270e1f-391a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356620/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy.4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1626016,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: wymiana oświetlenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 373983,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 310 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w całości (w części nr 1 i w części nr 2). Bezpośrednią przesłanką unieważnienia postepowania jest fakt, że środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na wskazanej podstawie zastrzeżono w treści specyfikacji warunków zamówienia oraz w treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający wyjaśnia, że jako Centralny Ośrodek Sportu-Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem realizuje zadania statutowe, polegające na przygotowaniu obiektów do treningów i zawodów dla kadr narodowych (najwyższy poziom). W toku postępowa ujawniono, że realizacja zamówienia nie zapewni Zamawiającemu uzyskania pełnej (minimalnej) zgodności modernizowanego obiektu z najwyższymi przepisami w zakresie piłki nożnej (min. certyfikat Fifa Quality Pro dla boiska ze sztuczną nawierzchnią, parametr ponad 500 lx dla oświetlenia). Warunkiem uzyskania odpowiedniej klasy oświetlenia był również wysoki współczynnik jednorodności ≥ 0,7 oraz wymagany całkowity brak cieni. W celu realizacji tego wymogu orz spełnienia wymogów śniegowo-wiatrowych, konieczne jest posiadanie oświetlenia zamontowanego co najmniej na 6 słupach (masztach) lub więcej. Zamawiający posiada obiekty o skali międzynarodowej, stąd realizacja robót budowlanych w sposób odbiegający od najwyższych standardów nie zapewni uzyskania wymaganego minimalnego efektu rzeczowego dla całego zadania. Ponadto wymagania wytrzymałości dla masztów w zakresie wiatru i śniegu determinują konieczność zaprojektowania nowego, zupełnie innego oświetlenia, odbiegającego od określonego przedmiotu zamówienia. Aby spełnić ten wymóg konieczne było by wstrzymanie robót dla wymiany nawierzchni, do czasu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę dla budowy oświetlenia gwarantującego spełnienie wymagań dla klasy I zgodnie ze standardami FIFA. Ponadto, wymiar boiska determinuje dodatkowe prace konstrukcyjno-oporowe oraz administracyjno-geodezyjne, w celu uzyskania optymalnej (minimalnej) powierzchni o wymiarze 115x78 mb. Taki przedmiot zamówienia nie był ujęty w przedmiotowym postępowaniu, i nie był przewidywany w terminie umownym zapisanym w SWZ. Wstrzymanie możliwości realizacji robót wraz z podanymi argumentami wpływają na brak możliwości uzyskania efektu rzeczowego oraz co za tym idzie są bezpośrednią przyczyną nie przyznania Zamawiającemu środków, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Unieważnienie postępowania jest zatem konsekwencją powyższych okoliczności, o czym zawiadamia się wszystkich wykonawców biorących udział w postępowaniu w zakresie części nr 1 i części nr 2.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 310 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w całości (w części nr 1 i w części nr 2). Bezpośrednią przesłanką unieważnienia postepowania jest fakt, że środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na wskazanej podstawie zastrzeżono w treści specyfikacji warunków zamówienia oraz w treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający wyjaśnia, że jako Centralny Ośrodek Sportu-Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem realizuje zadania statutowe, polegające na przygotowaniu obiektów do treningów i zawodów dla kadr narodowych (najwyższy poziom). W toku postępowa ujawniono, że realizacja zamówienia nie zapewni Zamawiającemu uzyskania pełnej (minimalnej) zgodności modernizowanego obiektu z najwyższymi przepisami w zakresie piłki nożnej (min. certyfikat Fifa Quality Pro dla boiska ze sztuczną nawierzchnią, parametr ponad 500 lx dla oświetlenia). Warunkiem uzyskania odpowiedniej klasy oświetlenia był również wysoki współczynnik jednorodności ≥ 0,7 oraz wymagany całkowity brak cieni. W celu realizacji tego wymogu orz spełnienia wymogów śniegowo-wiatrowych, konieczne jest posiadanie oświetlenia zamontowanego co najmniej na 6 słupach (masztach) lub więcej. Zamawiający posiada obiekty o skali międzynarodowej, stąd realizacja robót budowlanych w sposób odbiegający od najwyższych standardów nie zapewni uzyskania wymaganego minimalnego efektu rzeczowego dla całego zadania. Ponadto wymagania wytrzymałości dla masztów w zakresie wiatru i śniegu determinują konieczność zaprojektowania nowego, zupełnie innego oświetlenia, odbiegającego od określonego przedmiotu zamówienia. Aby spełnić ten wymóg konieczne było by wstrzymanie robót dla wymiany nawierzchni, do czasu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę dla budowy oświetlenia gwarantującego spełnienie wymagań dla klasy I zgodnie ze standardami FIFA. Ponadto, wymiar boiska determinuje dodatkowe prace konstrukcyjno-oporowe oraz administracyjno-geodezyjne, w celu uzyskania optymalnej (minimalnej) powierzchni o wymiarze 115x78 mb. Taki przedmiot zamówienia nie był ujęty w przedmiotowym postępowaniu, i nie był przewidywany w terminie umownym zapisanym w SWZ. Wstrzymanie możliwości realizacji robót wraz z podanymi argumentami wpływają na brak możliwości uzyskania efektu rzeczowego oraz co za tym idzie są bezpośrednią przyczyną nie przyznania Zamawiającemu środków, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Unieważnienie postępowania jest zatem konsekwencją powyższych okoliczności, o czym zawiadamia się wszystkich wykonawców biorących udział w postępowaniu w zakresie części nr 1 i części nr 2.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Modernizacja skrzyżowania ulic: Krupówki/Tetmajera/Zamoyskiego/Witkiewicza w Zakopanem
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania p.n.: Wymiana dylatacji cztero-modułowej na dylatację palczastą - obiekt WA-19 AOW, jezdnia w kierunku Warszawy, przyczółek od strony Kudowy Zdrój
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.