Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00356620/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
- 2022/BZP 00376949/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
- 2023/BZP 00199574/01 - Wynik z dnia 2023-04-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa infrastruktury sportowej - modernizacja boiska piłkarskiego PLATO z podziałem na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
1.2.) Oddział zamawiającego: cosopozakopane
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142733356
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bronisława Czecha
1.4.2.) Miejscowość: Zakopane
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zakopane@cos.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cos.pl/65/zakopane
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366801
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00356620/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia następujące warunki udziału w postępowaniu:
Część 1: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące położenie nawierzchni ze sztucznej trawy co najmniej III generacji wraz z podkładem z maty typu prefabrykowanej i/lub podkładu poliuretanowego typu e-leyer o powierzchni boiska nie mniejszej niż 6.000,00 m2.
Część 2: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem prace elektryczne i/lub instalacyjne i/ lub montażowe, które obejmowało swoim zakresem wykonanie oświetlenia zewnętrznego typu LED na obiekcie sportowym o mocy min. 500 lx.
Po zmianie:
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia następujące warunki udziału w postępowaniu:
Część 1: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące położenie nawierzchni ze sztucznej trawy co najmniej III generacji wraz z podkładem z maty typu prefabrykowanej i/lub podkładu poliuretanowego typu e-leyer o powierzchni boiska nie mniejszej niż 5.500,00 m2.
Część 2: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem prace elektryczne i/lub instalacyjne i/ lub montażowe, które obejmowało swoim zakresem wykonanie oświetlenia zewnętrznego typu LED na obiekcie sportowym o mocy min. 500 lx.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:
a) wypełniony formularz oferty z oświadczeniem o przeprowadzeniu wizji lokalnej, z podaniem daty wizji,
b) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu,
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby własne, o ile dotyczy,
d) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o ile dotyczy.
e) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,
f) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. „konsorcja” oraz spółek cywilnych).
g) dowód wniesienia wadium.
Po zmianie:
1. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:
a) wypełniony formularz oferty z oświadczeniem o przeprowadzeniu wizji lokalnej, z podaniem daty wizji,
b) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu,
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby własne, o ile dotyczy,
d) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o ile dotyczy.
e) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,
f) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. „konsorcja” oraz spółek cywilnych).
g) dowód wniesienia wadium.
Przedmiotowe środki dowodowe:
a) raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, Ercat lub inne niezależne), dotyczący oferowanego systemu ( nawierzchni, wypełnienia EPDM recyklingu i maty ), potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro lub wyższy oraz potwierdzający minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej określone przez Zamawiającego (dostępny na www.FIFA.com)
b) raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez niezależne, akredytowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy ( nawierzchnia wraz z wypełnieniem EPDM z recyklingu i matą ), potwierdzający zgodność z aktualną normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02
c) karta techniczna oferowanej nawierzchni, poświadczona przez jej producenta, potwierdzająca wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry dla nawierzchni w zakresie, który nie został objęty raportem z badań zgodnie z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro lub wyższą lub z aktualną normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02
e) atest PZH i/lub inny dokumentu jakościowy dla poszczególnych elementów tj. oferowanej nawierzchni, maty i EPDM z recyklingu.
f) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję
g) raport z badań testu Lisport na min. 150.000 cykli dla włókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezależne laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na oddziaływania” potwierdzający, że włókno trawy syntetycznej po min. 150.000 cykli nie wykazuje widocznych uszkodzeń. Badanie musi być wystawione przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO/IEC 17025:2018 i wprost potwierdzać brak widocznych uszkodzeń włókna oferowanej trawy syntetycznej.
Dodatkowo, w celu spełnienia wymagań jakościowych Zamawiający wymaga złożenia jako przedmiotowe środki dowodowe, nie podlegające uzupełnieniu próbki trawy. Format min. 30 x 20 cm. Próbki należy dostarczyć przed terminem składania ofert w postaci fizycznej na adres Zamawiającego: COS-OPO w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha – budynek administracyjno-biurowy (sekretariat). Próbki należy oznaczyć czytelnie opisem: ,,Próbki do postępowania na wymianę nawierzchni ze sztucznej trawy na boisku Plato. Nie otwierać przed terminem składania ofert.”
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem materiałów opatrunkowych
- Renowacja szpitalnych klatek ewakuacyjnych oraz remont Kaplicy Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa implantów: stabilizacja piersiowo - lędźwiowa w korekcji kręgosłupa, stabilizacja transpedikularna, stabilizacja międzytrzonowa w technice MIS
- Dostawa nowego podnośnika koszowego teleskopowego.
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem część wysoka i niska - III etap
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa budynku przedszkola ul. Szkolna w Nowogrodzie Bobrzańskim na potrzeby Klubu Malucha
- Wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg.
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji formalno-prawnej umożliwiającej zrealizowanie inwestycji polegającej na budowie ulicy Stołecznej w Płochocinie
- Zmiana projektowa wybranych elementów zatwierdzonego projektu budowlanego, technicznego, wykonawczego przebudowy budynku Biblioteki Głównej UMCS
- Budowa bieżni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Kompleksu Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Niegocińskiej 2A
- Op dok proj wr z uzy dec ZRID d zad p: Rozb dr gm K580319-1 - ul. Nad Gróbką na od pom ul. Szk w Rze i ul. Kr w Krze wr z bud łądr gm K580319-1 - ul N Gró z dr gmK580320-1 - ul Kol- D Pr wr z u d ZRID
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.