Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00150256/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa, konserwacja i bieżące utrzymanie gminnego oświetlenia ulicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa, konserwacja i bieżące utrzymanie gminnego oświetlenia ulicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b8fa898-c925-4725-8f77-850c0e20b069
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199543
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009979/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Konserwacja oświetlenia drogowego gminnego w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150256
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 14098045,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 276906,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Naprawa, konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia na Placu 1000-lecia, na Rynku oraz w Parku Miejskim w Chrzanowie.Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia i szafy oświetleniowej, naprawie lamp poprzez sprawdzenie i wymianę przepalonych żarówek, naprawie uszkodzonych mechanicznie lub elektrycznie opraw oświetleniowych, wymianie rozbitych kloszy i opraw oświetleniowych, obsłudze elektrycznej imprez odbywających się na Placu 1000-lecia (podłączenie stoisk, bieżący serwis), wykonanie przeglądu technicznego oraz pomiarów ochrony przeciwporażeniowej obejmującej m.in. wykonanie pomiarów rezystancji izolacji lamp oświetlenia, wykonanie pomiarów skuteczności zerowania lamp oraz rozdzielni zasilającej oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej i myciu wszystkich słupów i opraw oświetleniowych lamp dwa razy w ciągu trwania umowy.
Wykaz oświetlenia oraz szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr 1 i nr 2 do wzoru umowy.
Dla części 1 i 2: Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej
i należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie zgłoszenia Wykonawca zobowiązany jest odnotować w prowadzonym rejestrze zgłoszeń. Wykonując prace eksploatacyjne wymagające wyłączenia urządzeń oświetlenia ulicznego Wykonawca zobowiązany jest zgłosić i uzgodnić termin wyłączeń i ponownych załączeń z Tauron Dystrybucja S.A. przed ich rozpoczęciem i po ich zakończeniu. Wykonawca ponosi koszty związane z wyłączeniem urządzeń oświetlenia ulicznego i innych urządzeń energetycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
4.5.5.) Wartość części: 56800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Naprawa , konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia drogowego na terenie Gminy Chrzanów oraz iluminacji świetlnej wiaduktu nadul. Trzebińską.
Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji i bieżącej naprawie oświetlenia drogowego, w tym: na wymianie rozbitych, uszkodzonych mechanicznie bądź elektrycznie opraw oświetleniowych, wymianie żarówek, konserwacji 12 szaf oświetleniowych z aparaturą zasilającą, pomiarową i sterowniczą oraz 2 studzienek elektrycznych, naprawie lub wymianie uszkodzonych kabli oświetleniowych, podwieszaniu zerwanych przewodów, wymianie uszkodzonych urządzeń zasilania i sterowania oświetleniem, wymianie uszkodzonych drzwiczek wnęk latarni, tabliczek słupowych, likwidacji awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, kontrola stanu oświetlenia w porze świecenia, bieżącym utrzymaniu i naprawie iluminacji oświetleniowej wiaduktu nad ul. Trzebińską poprzez wykonywanie bieżących przeglądów, konserwacji podzespołów, naprawę z wymianą uszkodzonych źródeł światła dla zapewnienia stałego i bezusterkowego działania iluminacji- przeprogramowanie, wprowadzenie i przywracanie – na wniosek Zamawiającego – czasowej zmiany kolorystyki iluminacji (do 2 cykli w okresie obowiązywania umowy).
Wykaz oświetlenia oraz szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr 1 i nr 2 do wzoru umowy.
Dla części 1 i 2: Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej
i należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie zgłoszenia Wykonawca zobowiązany jest odnotować w prowadzonym rejestrze zgłoszeń. Wykonując prace eksploatacyjne wymagające wyłączenia urządzeń oświetlenia ulicznego Wykonawca zobowiązany jest zgłosić i uzgodnić termin wyłączeń i ponownych załączeń z Tauron Dystrybucja S.A. przed ich rozpoczęciem i po ich zakończeniu. Wykonawca ponosi koszty związane z wyłączeniem urządzeń oświetlenia ulicznego i innych urządzeń energetycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
4.5.5.) Wartość części: 220106,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62238,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215099,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62238,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEMAR Sp. z o.o., Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369442048
7.3.3) Ulica: Piaski 28
7.3.4) Miejscowość: Zagórze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-555
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEMAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ELEMAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62238,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289357,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290779,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289357,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS Zakład Elektroinstalacyjny Agnieszka Kasprzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521274369
7.3.3) Ulica: Kroczymiech 60A
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AS Zakład Elektroinstalacyjny Agnieszka Kasprzyk
jakie przetargi wygrała firma
AS Zakład Elektroinstalacyjny Agnieszka Kasprzyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289357,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA POKÓJ GOSPODARCZY W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Dostawa oleju napędowego grzewczego dla Urzędu Gminy Chrzanów, Publicznej Szkoły Podstawowej w Chrzanowie oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Otroczu w sezonie grzewczym 2025/2026
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem oraz usług schronienia wraz z wyżywieniem i usługami opiekuńczymi dla bezdomnych z Gminy Chrzanów w 2026 r.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMANIE I KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SUCHY LAS W 2026 ROKU
- Konserwacja oświetlenia ulicznego w 2026 r.
- Posezonowy demontaż iluminacji świąteczno-noworocznej na terenie Miasta Katowice, magazynowanie, serwisowanie oraz montaż i eksploatacja
- Świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego i drogowego stanowiącego własność Gminy Kołobrzeg
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stare Babice w 2026 r.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





