eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówNaprawa, konserwacja i bieżące utrzymanie gminnego oświetlenia ulicznego



Ogłoszenie z dnia 2025-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa, konserwacja i bieżące utrzymanie gminnego oświetlenia ulicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa, konserwacja i bieżące utrzymanie gminnego oświetlenia ulicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b8fa898-c925-4725-8f77-850c0e20b069

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009979/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Konserwacja oświetlenia drogowego gminnego w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150256

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 14098045,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 276906,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Naprawa, konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia na Placu 1000-lecia, na Rynku oraz w Parku Miejskim w Chrzanowie.
Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia i szafy oświetleniowej, naprawie lamp poprzez sprawdzenie i wymianę przepalonych żarówek, naprawie uszkodzonych mechanicznie lub elektrycznie opraw oświetleniowych, wymianie rozbitych kloszy i opraw oświetleniowych, obsłudze elektrycznej imprez odbywających się na Placu 1000-lecia (podłączenie stoisk, bieżący serwis), wykonanie przeglądu technicznego oraz pomiarów ochrony przeciwporażeniowej obejmującej m.in. wykonanie pomiarów rezystancji izolacji lamp oświetlenia, wykonanie pomiarów skuteczności zerowania lamp oraz rozdzielni zasilającej oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej i myciu wszystkich słupów i opraw oświetleniowych lamp dwa razy w ciągu trwania umowy.
Wykaz oświetlenia oraz szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr 1 i nr 2 do wzoru umowy.
Dla części 1 i 2: Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej
i należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie zgłoszenia Wykonawca zobowiązany jest odnotować w prowadzonym rejestrze zgłoszeń. Wykonując prace eksploatacyjne wymagające wyłączenia urządzeń oświetlenia ulicznego Wykonawca zobowiązany jest zgłosić i uzgodnić termin wyłączeń i ponownych załączeń z Tauron Dystrybucja S.A. przed ich rozpoczęciem i po ich zakończeniu. Wykonawca ponosi koszty związane z wyłączeniem urządzeń oświetlenia ulicznego i innych urządzeń energetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

4.5.5.) Wartość części: 56800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Naprawa , konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia drogowego na terenie Gminy Chrzanów oraz iluminacji świetlnej wiaduktu nad
ul. Trzebińską.
Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji i bieżącej naprawie oświetlenia drogowego, w tym: na wymianie rozbitych, uszkodzonych mechanicznie bądź elektrycznie opraw oświetleniowych, wymianie żarówek, konserwacji 12 szaf oświetleniowych z aparaturą zasilającą, pomiarową i sterowniczą oraz 2 studzienek elektrycznych, naprawie lub wymianie uszkodzonych kabli oświetleniowych, podwieszaniu zerwanych przewodów, wymianie uszkodzonych urządzeń zasilania i sterowania oświetleniem, wymianie uszkodzonych drzwiczek wnęk latarni, tabliczek słupowych, likwidacji awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, kontrola stanu oświetlenia w porze świecenia, bieżącym utrzymaniu i naprawie iluminacji oświetleniowej wiaduktu nad ul. Trzebińską poprzez wykonywanie bieżących przeglądów, konserwacji podzespołów, naprawę z wymianą uszkodzonych źródeł światła dla zapewnienia stałego i bezusterkowego działania iluminacji- przeprogramowanie, wprowadzenie i przywracanie – na wniosek Zamawiającego – czasowej zmiany kolorystyki iluminacji (do 2 cykli w okresie obowiązywania umowy).
Wykaz oświetlenia oraz szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr 1 i nr 2 do wzoru umowy.
Dla części 1 i 2: Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej
i należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie zgłoszenia Wykonawca zobowiązany jest odnotować w prowadzonym rejestrze zgłoszeń. Wykonując prace eksploatacyjne wymagające wyłączenia urządzeń oświetlenia ulicznego Wykonawca zobowiązany jest zgłosić i uzgodnić termin wyłączeń i ponownych załączeń z Tauron Dystrybucja S.A. przed ich rozpoczęciem i po ich zakończeniu. Wykonawca ponosi koszty związane z wyłączeniem urządzeń oświetlenia ulicznego i innych urządzeń energetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

4.5.5.) Wartość części: 220106,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62238,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215099,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62238,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEMAR Sp. z o.o., Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369442048

7.3.3) Ulica: Piaski 28

7.3.4) Miejscowość: Zagórze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-555

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62238,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289357,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290779,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289357,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS Zakład Elektroinstalacyjny Agnieszka Kasprzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521274369

7.3.3) Ulica: Kroczymiech 60A

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289357,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.