eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów wewnętrznych w Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów wewnętrznych w Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 478714603

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.dusza@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów wewnętrznych w Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bf3c663-d5d0-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034218/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont schodów wewnętrznych w budynku KPP w Lubaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162599/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) [zwanej dalej także „ ustawą Pzp" lub „Pzp”].
Na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w 2022 r. przeprowadził trzy postępowania w przedmiotowym zakresie. Uprzednio prowadzone postępowanie nr sprawy PUZ-2380-031-002-031/2022/KD zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1 tj. w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a3967dad-b000-11ec-baa2-b6d934483bfb

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-047-002-047/2022/KD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284552,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów wewnętrznych w Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu
Informacje podstawowe
Formularze
Komunikacja
Identyfikator postępowania ocds-148610-7bf3c663-d5d0-11ec-9a86-f6f4c648a056
Numer referencyjny postępowania PUZ-2380-047-002-047/2022/KD
Status
W przygotowaniu
Procedura
Krajowa

Faza postępowania
Roboczy
Tryb postępowania Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
Czy postępowanie jest prowadzone na platformie
e-Zamówienia
Nie
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów wewnętrznych w Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu.
Klatka schodowa w budynku administracyjnym Komendy Powiatowej Policji w Lubaniu została wyłączona z użytkowania w październiku 2021 r. na skutek pęknięcia poprzecznego otuliny betonowej zbrojenia dolnego biegu schodowego między 4 a 5 stopniem. Stropy prawdopodobnie typu Kleina. Zainstalowano wskaźnik rozwarcia rys. Zaobserwowano podobne pęknięcie na kolejnym biegu.
Zakres prac obejmuje: wykonanie ekspertyzy mającej na celu określenie przyczyn powstania uszkodzenia, opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, wykonanie remontu dwóch biegów schodowych lub ich wymianę, odtworzenie okładzin ściennych, zabezpieczenie pomieszczeń, stolarki okiennej, posadzek, utylizacja odpadów.
Budynek objęty ochroną konserwatorską Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

Parametry charakteryzujące nieruchomość.
- działka nr 19, obręb 3 Lubań, rok budowy ok. 1900.
- powierzchnia terenu 3135,00 m2
- powierzchnia użytkowa 2390,00 m2
- kubatura 9572,00 m3

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do OWZ –Program Funkcjonalno-Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216000-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU PAMAR Stanisława Wolak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861479793

7.3.3) Ulica: ul. Basztowa 36/4

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 52-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dokumentacja projektowa, Jakub Krajewski


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.