Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów wewnętrznych w Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 478714603
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.dusza@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów wewnętrznych w Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bf3c663-d5d0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034218/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont schodów wewnętrznych w budynku KPP w Lubaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162599/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) [zwanej dalej także „ ustawą Pzp" lub „Pzp”].
Na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w 2022 r. przeprowadził trzy postępowania w przedmiotowym zakresie. Uprzednio prowadzone postępowanie nr sprawy PUZ-2380-031-002-031/2022/KD zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1 tj. w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a3967dad-b000-11ec-baa2-b6d934483bfb
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-047-002-047/2022/KD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284552,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów wewnętrznych w Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu
Informacje podstawowe
Formularze
Komunikacja
Identyfikator postępowania ocds-148610-7bf3c663-d5d0-11ec-9a86-f6f4c648a056
Numer referencyjny postępowania PUZ-2380-047-002-047/2022/KD
Status
W przygotowaniu
Procedura
Krajowa
Faza postępowania
Roboczy
Tryb postępowania Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
Czy postępowanie jest prowadzone na platformie
e-Zamówienia
Nie
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów wewnętrznych w Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu.
Klatka schodowa w budynku administracyjnym Komendy Powiatowej Policji w Lubaniu została wyłączona z użytkowania w październiku 2021 r. na skutek pęknięcia poprzecznego otuliny betonowej zbrojenia dolnego biegu schodowego między 4 a 5 stopniem. Stropy prawdopodobnie typu Kleina. Zainstalowano wskaźnik rozwarcia rys. Zaobserwowano podobne pęknięcie na kolejnym biegu.
Zakres prac obejmuje: wykonanie ekspertyzy mającej na celu określenie przyczyn powstania uszkodzenia, opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, wykonanie remontu dwóch biegów schodowych lub ich wymianę, odtworzenie okładzin ściennych, zabezpieczenie pomieszczeń, stolarki okiennej, posadzek, utylizacja odpadów.
Budynek objęty ochroną konserwatorską Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Parametry charakteryzujące nieruchomość.
- działka nr 19, obręb 3 Lubań, rok budowy ok. 1900.
- powierzchnia terenu 3135,00 m2
- powierzchnia użytkowa 2390,00 m2
- kubatura 9572,00 m3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do OWZ –Program Funkcjonalno-Użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216000-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU PAMAR Stanisława Wolak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861479793
7.3.3) Ulica: ul. Basztowa 36/4
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 52-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dokumentacja projektowa, Jakub Krajewski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PAMAR" STANISŁAWA WOLAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PAMAR" STANISŁAWA WOLAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli kuchennych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Dostawa rękawic jednorazowych diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla Wydziału Prewencji KWP we Wrocławiu.
- Dostawa mikrotomu rotacyjnego półautomatycznego wraz z kompatybilną łaźnią wodną
- Remont sanitariatów w Przedszkolu nr 3 przy ul. Nowowiejskiej 80 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja Przedszkola Miejskiego nr 20 w Olsztynie przy Al. Piłsudskiego 52A.
- "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości - Budowa Centrum Aktywności Lokalnej w dzielnicy Rybnicka Kuźnia" - realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla rewitalizacji kamienic wraz z termomodernizacją i pracami wyszczególnionymi w wytycznych oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- 07490 - "Budowa ścieżki rowerowej na Placu Grunwaldzkim od ul. Grunwaldzkiej do istniejącej drogi rowerowej"
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO "MODERNIZACJA ZAPLECZA TECHNICZNO-SOCJALNEGO"
- Przygotowanie pustostanów do zasiedlenia - Etap 2d
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.