eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa umundurowania motocyklistów



Ogłoszenie z dnia 2021-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa umundurowania motocyklistów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.policja.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa umundurowania motocyklistów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96ec3320-177f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014146/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.37 Umundurowanie motocyklistów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie finansowane jest z projektu pn. „Dostosowanie zasobów sprzętowych służących poprawie bezpieczeństwa ruchu drogowego do dynamicznego rozwoju sieci TENT – etap II.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184733/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP-3477/21/225/Z

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 309599,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Dostawa kombinezonów motocyklisty (spodnie, kurtka letnia, kurtka zimowa);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do dokumentów zamówienia –
odpowiednio do zadania.
1. Wykonawca, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest do
podpisania odrębnej umowy licencyjnej z Dyrektorem ITB MORATEX jako ,,organem
upoważnionym” na wykorzystanie rozwiązań technicznych zawartych w specyfikacjach
technicznych stanowiących załącznik nr 3 do dokumentów zamówienia.
2. Nadzór nad produkcją asortymentu będzie pełnił ,,organ upoważniony", tj. Dyrektor ITB
MORATEX" z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 3, fax. 42 636 92 26, zgodnie z §
2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 sierpnia 2007 r.
w sprawie szczegółowego sposobu sprawowania nadzoru nad czynnościami związanymi z
wyrobem wprowadzonym do użytku w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych lub
nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (Dz.U. nr 170, poz. 1201 ze
zm.).
3. Wykonawca, na etapie realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do podpisania z ,,organem
upoważnionym" odrębnej umowy dotyczącej nadzoru dobrowolnego ze względu na konieczność
wykonania oceny zgodności asortymentu, zgodnie z zapisami Rozdz. XIX §2 ust.5 dokumentów
zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18114000-1 - Kombinezony

4.5.5.) Wartość części: 226952,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Dostawa rękawic zimowych i letnich; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
stanowi załącznik nr 3 do dokumentów zamówienia – odpowiednio do zadania.
1. Wykonawca, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest do
podpisania odrębnej umowy licencyjnej z Dyrektorem ITB MORATEX jako ,,organem
upoważnionym” na wykorzystanie rozwiązań technicznych zawartych w specyfikacjach
technicznych stanowiących załącznik nr 3 do dokumentów zamówienia.
2. Nadzór nad produkcją asortymentu będzie pełnił ,,organ upoważniony", tj. Dyrektor ITB
MORATEX" z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 3, fax. 42 636 92 26, zgodnie z §2
ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 sierpnia 2007 r. w
sprawie szczegółowego sposobu sprawowania nadzoru nad czynnościami związanymi z
wyrobem wprowadzonym do użytku w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych lub
nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (Dz.U. nr 170, poz. 1201 ze
zm.).
3. Wykonawca, na etapie realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do podpisania z ,,organem
upoważnionym" odrębnej umowy dotyczącej nadzoru dobrowolnego ze względu na konieczność
wykonania oceny zgodności asortymentu, zgodnie z zapisami Rozdz. XIX §2 ust.5 dokumentów
zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice

4.5.5.) Wartość części: 37256,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Dostawa butów motocyklisty;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do dokumentów zamówienia –
odpowiednio do zadania.
1. Wykonawca, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest do
podpisania odrębnej umowy licencyjnej z Dyrektorem ITB MORATEX jako ,,organem
upoważnionym” na wykorzystanie rozwiązań technicznych zawartych w specyfikacjach
technicznych stanowiących załącznik nr 3 do dokumentów zamówienia.
2. Nadzór nad produkcją asortymentu będzie pełnił ,,organ upoważniony", tj. Dyrektor ITB
MORATEX" z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 3, fax. 42 636 92 26, zgodnie z §2
ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 sierpnia 2007 r. w
sprawie szczegółowego sposobu sprawowania nadzoru nad czynnościami związanymi z
wyrobem wprowadzonym do użytku w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych lub
nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (Dz.U. nr 170, poz. 1201 ze
zm.).
3. Wykonawca, na etapie realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do podpisania z ,,organem
upoważnionym" odrębnej umowy dotyczącej nadzoru dobrowolnego ze względu na konieczność
wykonania oceny zgodności asortymentu, zgodnie z zapisami Rozdz. XIX §2 ust.5 dokumentów
zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18832000-0 - Obuwie specjalne

4.5.5.) Wartość części: 45390,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29.09.2021 r. do godz. 10:00 w postępowaniu w zadaniu nr 1 nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29.09.2021 r. do godz. 10:00 w postępowaniu w zadaniu nr 2 nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29.09.2021 r. do godz. 10:00 w postępowaniu w zadaniu nr 3 nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.