Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184733/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa umundurowania motocyklistów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.policja.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa umundurowania motocyklistów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96ec3320-177f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014146/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.37 Umundurowanie motocyklistów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie finansowane jest z projektu pn. „Dostosowanie zasobów sprzętowych służących poprawie bezpieczeństwa ruchu drogowego do dynamicznego rozwoju sieci TENT – etap II.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184733/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP-3477/21/225/Z
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 309599,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Dostawa kombinezonów motocyklisty (spodnie, kurtka letnia, kurtka zimowa);Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do dokumentów zamówienia –
odpowiednio do zadania.
1. Wykonawca, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest do
podpisania odrębnej umowy licencyjnej z Dyrektorem ITB MORATEX jako ,,organem
upoważnionym” na wykorzystanie rozwiązań technicznych zawartych w specyfikacjach
technicznych stanowiących załącznik nr 3 do dokumentów zamówienia.
2. Nadzór nad produkcją asortymentu będzie pełnił ,,organ upoważniony", tj. Dyrektor ITB
MORATEX" z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 3, fax. 42 636 92 26, zgodnie z §
2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 sierpnia 2007 r.
w sprawie szczegółowego sposobu sprawowania nadzoru nad czynnościami związanymi z
wyrobem wprowadzonym do użytku w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych lub
nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (Dz.U. nr 170, poz. 1201 ze
zm.).
3. Wykonawca, na etapie realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do podpisania z ,,organem
upoważnionym" odrębnej umowy dotyczącej nadzoru dobrowolnego ze względu na konieczność
wykonania oceny zgodności asortymentu, zgodnie z zapisami Rozdz. XIX §2 ust.5 dokumentów
zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18114000-1 - Kombinezony
4.5.5.) Wartość części: 226952,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Dostawa rękawic zimowych i letnich; Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniastanowi załącznik nr 3 do dokumentów zamówienia – odpowiednio do zadania.
1. Wykonawca, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest do
podpisania odrębnej umowy licencyjnej z Dyrektorem ITB MORATEX jako ,,organem
upoważnionym” na wykorzystanie rozwiązań technicznych zawartych w specyfikacjach
technicznych stanowiących załącznik nr 3 do dokumentów zamówienia.
2. Nadzór nad produkcją asortymentu będzie pełnił ,,organ upoważniony", tj. Dyrektor ITB
MORATEX" z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 3, fax. 42 636 92 26, zgodnie z §2
ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 sierpnia 2007 r. w
sprawie szczegółowego sposobu sprawowania nadzoru nad czynnościami związanymi z
wyrobem wprowadzonym do użytku w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych lub
nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (Dz.U. nr 170, poz. 1201 ze
zm.).
3. Wykonawca, na etapie realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do podpisania z ,,organem
upoważnionym" odrębnej umowy dotyczącej nadzoru dobrowolnego ze względu na konieczność
wykonania oceny zgodności asortymentu, zgodnie z zapisami Rozdz. XIX §2 ust.5 dokumentów
zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.5.5.) Wartość części: 37256,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Dostawa butów motocyklisty;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do dokumentów zamówienia –
odpowiednio do zadania.
1. Wykonawca, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest do
podpisania odrębnej umowy licencyjnej z Dyrektorem ITB MORATEX jako ,,organem
upoważnionym” na wykorzystanie rozwiązań technicznych zawartych w specyfikacjach
technicznych stanowiących załącznik nr 3 do dokumentów zamówienia.
2. Nadzór nad produkcją asortymentu będzie pełnił ,,organ upoważniony", tj. Dyrektor ITB
MORATEX" z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 3, fax. 42 636 92 26, zgodnie z §2
ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 sierpnia 2007 r. w
sprawie szczegółowego sposobu sprawowania nadzoru nad czynnościami związanymi z
wyrobem wprowadzonym do użytku w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych lub
nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (Dz.U. nr 170, poz. 1201 ze
zm.).
3. Wykonawca, na etapie realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do podpisania z ,,organem
upoważnionym" odrębnej umowy dotyczącej nadzoru dobrowolnego ze względu na konieczność
wykonania oceny zgodności asortymentu, zgodnie z zapisami Rozdz. XIX §2 ust.5 dokumentów
zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18832000-0 - Obuwie specjalne
4.5.5.) Wartość części: 45390,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29.09.2021 r. do godz. 10:00 w postępowaniu w zadaniu nr 1 nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29.09.2021 r. do godz. 10:00 w postępowaniu w zadaniu nr 2 nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29.09.2021 r. do godz. 10:00 w postępowaniu w zadaniu nr 3 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Tworzenie i uzupełnianie zapasów magazynowych OL i OC oraz zapewnienie ciągłości dostaw na terenie Gminy Wolanów
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Chełmiec oraz efektywności działań podmiotów obrony cywilnej i ochrony ludności poprzez zakup nowoczesnego wyposażenia
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Zakup sprzętu specjalistycznego, którego utrata lub trwałe uszkodzenie nastąpiły na skutek działań ratowniczych lub działań pomocowych prowadzonych w trakcie powodzi we wrześniu 2024 roku
- sukcesywna dostawa rękawic laboratoryjnych w okresie 18 m-cy , znak sprawy DZP-23/146/25
więcej: Kombinezony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





