Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00121167/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa preparatów dezynfekujących i myjących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 94 87
1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=cf70cac8-d905-4867-a2ca-1247ee740b521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa preparatów dezynfekujących i myjących2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f994d31e-7542-4d4b-9d78-6262c05109c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00653682/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Środki dezynfekcyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121167
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP-271-5/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213133,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Hydrożel - Hydrożel do oczyszczania i nawilżania ran z zawartością kwasu podchlorawego HOCl 60ppm, oraz podchlorynu sodu NaOCl 60ppm, o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki. Przeznaczony do zaopatrywania ran pooperacyjnych, przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I-go i II-go stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych. Szeroki zakres działania bakterio-, grzybo-, prątko-, sporo- i wirusobójczego (normy: EN 13727, EN 13624, EN 14563, EN 14347, EN 14476 lub równoważne). Wyrób medyczny kl. IIb. Stabilny przez 60 dni od otwarcia. Pojemność 60g2. Hydrożel - Hydrożel do oczyszczania i nawilżania ran z zawartością kwasu podchlorawego HOCl 60ppm, oraz podchlorynu sodu NaOCl 60ppm, o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki. Przeznaczony do zaopatrywania ran pooperacyjnych, przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I-go i II-go stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych. Szeroki zakres działania bakterio-, grzybo-, prątko-, sporo- i wirusobójczego (normy: EN 13727, EN 13624, EN 14563, EN 14347, EN 14476 lub równoważne). Wyrób medyczny kl. IIb. Stabilny przez 60 dni od otwarcia. Pojemność 120g
3. Hydrożel - Hydrożel do oczyszczania i nawilżania ran z zawartością kwasu podchlorawego HOCl 60ppm, oraz podchlorynu sodu NaOCl 60ppm, o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki. Przeznaczony do zaopatrywania ran pooperacyjnych, przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I-go i II-go stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych. Szeroki zakres działania bakterio-, grzybo-, prątko-, sporo- i wirusobójczego (normy: EN 13727, EN 13624, EN 14563, EN 14347, EN 14476 lub równoważne). Wyrób medyczny kl. IIb. Stabilny przez 60 dni od otwarcia. Pojemność 250g
4. Roztwór - Gotowy do użycia roztwór wodny o zawartości kwasu podchlorawego HOCl 40ppm i podchlorynu sodu NaOCl 40ppm, o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki, przeznaczony do płukania śródoperacyjnego, ran pooperacyjnych, przetok oraz przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I-go i II-go stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych. Szeroki zakres działania bakterio-, grzybo-, prątko-, sporo- i wirusobójczego potwierdzony testami (normy: EN 13727, EN 13624, EN 14563, EN 14347, EN 14476 lub równoważne). Wyrób medyczny kl. IIb. Stabilny przez 60 dni od otwarcia. Pojemność 500ml
5. Roztwór - Gotowy do użycia roztwór wodny o zawartości kwasu podchlorawego HOCl 40ppm i podchlorynu sodu NaOCl 40ppm, o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki, przeznaczony do płukania śródoperacyjnego, ran pooperacyjnych, przetok oraz przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I-go i II-go stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych. Szeroki zakres działania bakterio-, grzybo-, prątko-, sporo- i wirusobójczego potwierdzony testami (normy: EN 13727, EN 13624, EN 14563, EN 14347, EN 14476 lub równoważne). Wyrób medyczny kl. IIb. Stabilny przez 60 dni od otwarcia. Pojemność 990ml
6. Hydrożel - Hydrożel do leczenia atopowego zapalenia skóry z zawartością kwasu podchlorawego (HOCl) i podchlorynu sodu (NaOCl). Opakowanie 45g
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 90860,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Povidone-iodine 100mg/ml 1000ml2. Povidone-iodine 100mg/ml 30ml
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 10635 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Preparat do dezynfekcji - Chusteczki sporobójcze do szybkiej dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych na bazie mieszaniny trzech różnych czwartorzędowych związków amonowych. Spektrum działania B( łącznie z MRSA), F, V (Polio, Adeno, polyoma, Vaccinia), spory (C. difficile) w czasie do 2 minut. Nie zawierający w składzie alkoholi, chloru, aldehydów, fenoli. Opakowanie typu flow pack. 100 szt. chusteczki o wym. 20 cm x 22 cm (+/- 2cm) o gramaturze min. 45g/m2 wykonane z polipropylenu.2. Preparat do dezynfekcji - Chusteczki sporobójcze do szybkiej dezynfekcji sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholu, w tym głowice USG, bazujące na czwartorzędowych związkach amonowych. Spek-trum działania B (łącznie z MRSA), F, V (Polio, Adeno, polyoma, Vaccinia), spory (C. difficile wg. EN 13704 lub równoważna) w czasie do 2 minut. Nie zawierający w składzie alkoholi, chloru, aldehydów, fenoli. Chusteczki o wymiarach min. 14 x 20 cm wykonane z polipropylenu, o gramaturze min. 17 g/m2. Opakowanie w formie tuby a’ 100 szt.
3. Preparat do dezynfekcji - Chusteczki do szybkiej dezynfekcji sprzętu medycznego w tym głowice USG wrażliwego na działanie alkoholu na bazie czwartorzędowych związków amonowych. Spektrum działania B( łącznie z MRSA), F w czasie do 1 min., V (HBV, HIV, HCV, Rota, Vaccinia) w czasie 30 sek., Papova/ Polyoma - 2 min. Nie zawierający w składzie alkoholi, chloru, aldehydów, fenoli. Opakowanie typu flow-pack 100 szt. chusteczki o wym. 20 cm x 22 cm (+/- 2cm) o gramaturze min 45g/m2 wykonane z poliestru.
4. Preparat do dezynfekcji - Chusteczki do szybkiej dezynfekcji sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholu, w tym głowice USG, na bazie czwartorzędowych związków amonowych. Spektrum działania B (łącznie z MRSA), F w czasie do 1 min., V (HBV, HIV, HCV, Rota, Vaccinia) w czasie 30 sek., Papova/Polyoma - 2 min. Nie zawierający w składzie alkoholi, chloru, aldehydów, fenoli. Opakowanie w formie tuby zawierające 100 szt. chusteczek o wymiarach min. 14 x 20 cm, o gramaturze min 17 g/m2, wykonane z polipropylenu, z możliwością ponownego napełnienia samym wkładem z chusteczkami.
5. Preparat do dezynfekcji - Chusteczki alkoholowe nasączone etanolem do szybkiej dezynfekcji powierzchni odpornych na działanie alkoholu, również nieinwazyjnych produktów medycznych, ekranów, klawiatur i paneli kontrolnych. Działanie wobec B, F (C. albicans), Tbc (M. terrae, M. avium zgodnie z EN 14348 lub równoważną, V (w tym HIV, HBV, HCV), Rota i MNV zgodnie z normą EN 14476 lub równoważną, w czasie do 1 minuty. Opakowanie typu flow-pack zawierające 60 szt. chusteczek o wymiarach 22 x 20 cm (+/- 2cm) o gramaturze 48g/m2 wykonane z poliestru.
6. Preparat do dezynfekcji - Chusteczki sporobójcze (w tym do sond USG) na bazie nadtlenku wodoru (7 g ) oraz 0,1 g kwasu nadoctowego i 0,1 g kwasu glikolowego. Brak czynnych pozostałości na powierzchni po dezynfekcji. Spełniajace wymogi normy EN16615 i EN14476 lub równoważne. Bez zawartości alkoholi, QAV. Spektrum działania V, (HIV, HBV, HCV, Rota, Adeno, Polyoma SV40) - 1 min., B, F - 5 min. Opakowanie typu flow-pack zawierające 108 szt chusteczek o wymiarach min. 20x20cm. Zakres działania: B, F (A NIGER), V (HIV, HBV, HCV, ROTA, ADENO POLYOMA SV40, NORO), TBC.
7. Preparat do mycia i dezynfekcji - Chusteczki do dekontaminacji skóry w postępowaniu przedoperacyjnym oraz dekontaminacji skóry skolonizowanej patogenami wielolekoopornymi, w rozmiarze 20x30 cm (+/- 2cm), wykonane z polietylenowej włókniny o min gęstości 45g/m2, nasycone 2% roztworem diglukonianu chlorheksydyny. Jedno opakowanie chusteczek zawierające co najmniej 3 g chlorheksydyny. Wymagane jest, aby chusteczki zostawiały na skórze warstwę chlorheksydyny wykazującą działanie biobójcze do 24h po aplikacji. Czas działania bakteriobójczego 60 sek po aplikacji, drożdżakobójczego 3 minuty po aplikacji. Wyrób biobójczy . Chusteczki pakowane po 10 sztuk w opakowaniu.
8. Przeciwbakteryjny środek do jednoczesnego mycia i odkażania skóry oraz dłoni posiadający w składzie chlocheksydynę. 100 g roztworu zawiera: 2,0 g diglukonianu chlorheksydyny; 1,5 g 2-fenoksyetanol. Posiadający właściwości bakteriobójcze, wirusobójcze i grzybobójcze przy czasie ekspozycji wynoszącym 30 sekund. Skuteczny również w przypadku wysoce opornych gatunków bakterii (np. MRSA, Acinetobacter baumannii lub Enterocococci oporne na wankomycynę). Odpowiedni do przedoperacyjnego odkażania ciała i rąk, zgodnie z wymogami normy EN 1499 lub równoważną. Pozwala na usuwanie tłuszczu i białek ze skóry i dłoni. Przebadany dermatologicznie. Wolny od fenoli, alkoholi i barwników. Bezwonny i bezbarwny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 107350 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Preparat do dezynfekcji - Preparat w proszku na bazie nadwęglanu sodu i TAED, z zawartością kwasu adypinowego oraz enzymów (proteaza, amylaza, lipaza, mannaza) przeznaczony do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych (instrumentów chirurgicznych, dentystycznych, endoskopów, urządzeń anestezjologicznych). Możliwość zastosowania do dezynfekcji powierzchni sprzętów medycznych, m.in. inkubatorów. Do dezynfekcji manualnej, w myjkach ultradźwiękowych, myjkach automatycznych, myjkach endoskopowych. Z zawartością substancji zapobiegających pyleniu. Aktywność niezanieczyszconego roztworu roboczego - 30h. Spektrum działania dla wysokiego obciążenia organicznego: B (w tym MRSA) (EN 14561 lub równoważną), F (C.albicans, A.brasiliensis) EN 14562 lub równoważną, prątki (M.terrae, M.avium) EN 14563 lub równoważną, V (adeno, polio, noro) wg. EN 14476 lub równoważną, oraz EN 17111 lub równoważną - pełna wirusobójczość w fazie 2.2., pełna sporobójczość potwierdzona normą EN 17126 lub równoważną (C. difficile, B. subtilis, B. cereus) - od 1% w 10 min. Nie wymaga dodatku aktywatora. Opakowanie 1 kg.2. Preparat do dezynfekcji - Preparat w postaci pianki do szybkiej dezynfekcji i mycia powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu. Skład: 0,15% N-(3-aminopropylo)-N-dodecylopraopan-1,3-diamina, 0,14% poli(oksy-1,2-etanodilo)alfa[2-didecylmetyloamino)etylo]-omega-hydroksy-propionian (sól). Przeznaczona do dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego ze szkła, porcelany, metalu, gumy, tworzy sztucznych, szkła akrylowego. Produkt zarejestrowany również jako produkt biobójczy - również do powierzchni mających kontakt z żywnością. Do dezynfekcji aparatury medycznej, sprzętu, foteli zabiegowych, lamp, inkubatorów. Bez zawartości aldehydów i fenoli, nie odbarwia dezynfekowanych powierzchni. Spektrum działania: B (w tym MRSA), F (C.albicans), V (HIV, HBV, HCV, wirus grypy, Vaccinia, BVDV, HSV, Ebola) - 1 minuta. Tbc (M.terrae) - 5 minut., prątki (M. terrae, M. avium) - 15 min. Produkt posiada badania dla B, F zgodnie z EN 16615 lub równoważną. Op. 1 l ze spryskiwaczem.
3. Preparat do dezynfekcji - Chusteczki bezalkoholowe przeznaczone do mycia i szybkiej dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholu i innych powierzchni. Skład: 0,15% N-(3-aminopropylo)-N-dodecylopropan-1,3-diamina, 0,14% poli(oksy-1,2-etanodilo)alfa[2-didecylmetyloamino)etylo]-omega-hydroksy-propionian (sól). Przeznaczone do dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego ze szkła, porcelany, metalu, gumy, tworzy sztucznych, szkła akrylowego. Do dezynfekcji aparatury medycznej, sprzętu, foteli zabiegowych, lamp, inkubatorów. Bez zawartości aldehydów i fenoli, nie odbarwiają dezynfekowanych powierzchni. Spektrum działania: B (w tym MRSA), F (C.albicans), V (HIV, HBV, HCV, wirus grypy, Vaccinia, BVDV, HSV, Ebola) - 1 minuta. Tbc (M.terrae) - 5 minut., prątki (M. terrae, M. avium) - 15 min. Wymagane badania zgodnie z EN 16615 lub równoważną. Wymiary: 13x20 (+/- 1) cm. Opakowanie: puszka 100 szt. gramatura 23 g/m2. Produkt zarejestrowany jako biobójczy - również do powierzchni mających kontakt z żywością, oraz wyrób medyczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 4288 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105753,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105753,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105753,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIKGEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732478124
7.3.3) Ulica: Skłodowskiej
7.3.4) Miejscowość: Ujazd
7.3.5) Kod pocztowy: 97-225
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105753,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11664 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11664 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11664 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Egis Polska Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252341849
7.3.3) Ulica: Komitetu Obrony Robotników
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EGIS POLSKA DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EGIS POLSKA DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11664 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105802,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105802,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105802,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105802,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4634,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4634,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4634,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "Cezal" SA Wrocław oddział Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208
7.3.3) Ulica: Balicka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4634,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DFP.271.89.2025.EP Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- 48/2025 Wymiana/montaż urządzeń metrologicznych służących do pomiaru zużycia wody oraz ciepła wraz z wyposażeniem w system zdalnego odczytu online w wybranych budynkach pozostających w zasobach ZBK
- Zakwaterowanie i wyżywienie kadry i studentów podczas obozów letnich w roku akademickim 2024/2025
- Sukcesywne czyszczenie urządzeń instalacji oraz odwodnień liniowych i posadzek hali waloryzacji żużla w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Zakup paliw oraz akcesoriów pozapaliwowych do samochodów służbowych ZDMK.
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Boksyt prażony pył i ziarno
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C
- Dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.