eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › BUDOWA PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA NA TERENIE GMINY LUBIN W MIEJSCOWOŚCI CHRÓSTNIK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA NA TERENIE GMINY LUBIN
W MIEJSCOWOŚCI CHRÓSTNIK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768403100

1.5.8.) Numer faksu: 768403140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA NA TERENIE GMINY LUBIN
W MIEJSCOWOŚCI CHRÓSTNIK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cfba10d-d294-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024922/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zaprojektowanie i wybudowanie przedszkola i żłobka na terenie Gminy Lubin w miejscowości Chróstnik.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158463/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniony z niniejszą SWZ Program funkcjonalno-użytkowy mający na celu określenie wymagań dotyczących wykonania dokumentacji projektowej oraz realizacji budowy sześciooddziałowego przedszkola i dwuoddziałowego żłobka w miejscowości Chróstnik w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów obejmujących:
A) – część projektową, w tym:
• koncepcję programowo-przestrzenną – 3 kpl.;
• projekt budowlany – 3 kpl., w tym:
- projekt zagospodarowania terenu inwestycji opracowany na aktualnej mapie sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 z naniesionymi granicami działek, na których prowadzone będą roboty wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień branżowych oraz pozwoleń;
- projekt architektoniczno – budowlany,
- projekt techniczny obejmujący szczegółowe rozwiązania techniczno – konstrukcyjne.
• branżowe projekty techniczne, w tym ewentualne projekty przebudowy urządzeń kolidujących
z realizacją zadania wraz z uzyskaniem warunków usunięcia kolizji oraz uzgodnieniem przyjętych rozwiązań z właścicielami urządzeń -3 kpl.;
• projekt wykonawczy uwzględniający wszystkie branże -3 kpl.;
• Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla wszystkich branż, które określać będą parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, przewidzianych w dokumentacji projektowej -3 kpl.;
• przedmiary robót dla wszystkich branż w oparciu o SST z określeniem kodów CPV -2 kpl.;
• kosztorys inwestorski w oparciu o aktualną bazę cen (np.: SEKOCENBUD) -2 kpl.;
• Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia – 2 kpl.;
• kompletna dokumentacja projektowa w formie elektronicznej na płycie CD, pliki z rozszerzeniem .pdf - dokumenty tekstowe, pliki z rozszerzeniem .jpg - dokumenty graficzne, pliki z rozszerzeniem .ath, .doc i .pdf – kosztorys i przedmiar – 1 szt.
Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, standardami i zasadami wiedzy technicznej oraz na podstawie przepisów prawa:
• Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021r. poz. 2351 z późn. zm.);
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. 2019r. poz. 1065);
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. 2020r. poz. 1609 z późn. zm.);
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (t.j. Dz.U. 2021r. poz. 2458);
• Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 2454);
• Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (t.j. Dz. U.2010r. Nr 109 poz. 719 z późn. zm.);
• Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę i dróg pożarowych (t.j. Dz.U. 2009r. Nr 124 poz.1030);
• Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. 2021r. poz. 1098 z późn.zm.);
• Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. 2021r. poz. 1082 z pózn. zm.);
• Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t.j. Dz.U. 2021r. poz.75
z pózn.zm.);
• Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (t.j. Dz.U.2019r. poz. 72);
• Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badan konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badan architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badan archeologicznych i poszukiwań zabytków (t.j. Dz. U.2019r. Poz. 1721);
• Ustawa z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U.2003r. Nr 162 poz. 1568).
B) – prace budowlane i montażowe, w tym:
• zagospodarowanie istniejącej zieleni polegające na wycince drzew i krzewów kolidujących;
• niwelacja terenu i gospodarka masami ziemnymi, wykopy pod posadowienie bezpośrednie;
• roboty budowlano-montażowe i wykończeniowe budynku przedszkola i żłobka wraz z kompletną infrastrukturą techniczną;
• wykonanie drogi wewnętrznej jako dojazdowej i pożarowej z włączeniem do przyległej drogi gminnej;
• wykonanie parkingów dla samochodów osobowych wzdłuż drogi wewnętrznej;
• zagospodarowanie terenów rekreacyjnych na terenie działki oraz ogrodzenie całego terenu.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniony ze SWZ Program funkcjonalno-użytkowy.
Wymagane cechy robót budowlanych zamawiający określił w ww. dokumentach.
Przedmiotowe zadanie będzie realizowane zgodnie z otrzymaną Wstępną Promesą Nr 01/2021/6660/Polski Ład z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwała 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych dostępnymi na stronie internetowej https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza#c21554 w związku z powyższym Wykonawca zapewni finansowanie realizacji inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy.
W przypadku, gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania skutkującego wyborem Wykonawcy robót, Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli ww. środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Termin składania ofert w niniejszym postępowaniu upłynął w dniu 31.05.2022 r., o godz. 10:00.
Do dnia 31.05.2022 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.