eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KórnikRozbudowa Szko³y Podstawowej w Robakowie



Og³oszenie z dnia 2021-10-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Robakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Kórnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258632

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodleg³o¶ci 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kórnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-035

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kornik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www2.kornik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Robakowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1d0f069d-1f88-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00199217

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003302/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.19 Rozbudowa Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci Robakowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kornik

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kornik

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania: B-FB.271.27.2021. Wszelkie pytania i w±tpliwo¶ci dotycz±ce prowadzonego postêpowania nale¿y kierowaæ do Zamawiaj±cego za pomoc± skrzynki do komunikacji elektronicznej z Zamawiaj±cym na Platformie lub w sytuacjach awaryjnych za po¶rednictwem adresu e-mail: przetargi@kornik.pl. Zamawiaj±cy wymaga korzystania z Platformy w zakresie, w jakim jest to bezwzglêdnie wymagane zgodnie z SWZ, tzn. celem z³o¿enia w Postêpowaniu ofert (i dokumentów przekazywanych wraz z nimi). Zamawiaj±cy rekomenduje korzystanie z Platformy tak¿e w pozosta³ym zakresie, tj. w zakresie sk³adania wszelkich dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, innych ni¿ ww. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert, zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowaniu umieszczone zostan± na Platformie. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .pdf, .doc, .docx. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenia, o jakich mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; w³±czona obs³uga JavaScript; zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf; szyfrowanie na Platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar; maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, zmiany i wycofania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w Postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Wszelkie dokumenty i o¶wiadczenia Zamawiaj±cego kierowane do Wykonawców bêd± przekazywane w postêpowaniu zasadniczo w formie dokumentowej. W szczególno¶ci wskazuje siê, i¿ wszelkie wyja¶nienia, zawiadomienia, wezwania, informacje, itp. pochodz±ce od Zamawiaj±cego bêd± w toku postêpowania przekazywane Wykonawcom drog± elektroniczn± (za pomoc± Platformy) w postaci scanów (elektronicznych kopii dokumentów w oryginale posiadaj±cych papierow± formê) lub elektronicznych kopii dokumentów (np. w formacie WORD lub PDF) zawieraj±cych informacjê o w³a¶ciwym podpisaniu ich orygina³ów. Zamawiaj±cy nie przewiduje przekazywania sporz±dzanych dokumentów i o¶wiadczeñ w postaci elektronicznej w formie orygina³ów podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiaj±cego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej RODO informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest: Miasto i Gmina Kórnik, Plac Niepodleg³o¶ci 1, 62 -035 Kórnik, reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik.
2. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych pani± Agnieszkê Lewick± – Bachman. Kontakt z Inspektorem mo¿liwy jest za po¶rednictwem adresu e - mail: abi@umig.kornik.pl oraz telefonicznie pod numerem 61 8170 411 wew. 672.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Przy przetwarzaniu danych osobowych nie bêdzie u¿ywane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie
8. Posiadacie Pañstwo:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pañstwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku, gdy Pañstwa dane osobowe przetwarzane
s± niezgodnie z przepisami RODO.
9. Nie przys³uguje Pañstwu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pañstwu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba, ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: B-FP.271.27.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Robakowie wg Dokumentacji projektowej, Przedmiarów robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych przekazanych przez Zamawiaj±cego, stanowi±cych Za³±cznik nr 10 do SWZ.
Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928200-0 - Ogrodzenia

39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne

44112310-4 - ¦cianki dzia³owe

44400000-4 - Ró¿ne produkty gotowe i elementy z nimi zwi±zane

44411000-4 - Wyroby sanitarne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262210-6 - Fundamentowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji d¼wiêkoszczelnych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431200-9 - K³adzenie glazury

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45442110-1 - Malowanie budynków

71421000-5 - Us³ugi wkomponowywania ogrodów w krajobraz

77211400-6 - Us³ugi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu, Zamawiaj±cy dokona ich oceny na podstawie nastêpuj±cych kryterium oceny ofert: cena oferty brutto w PLN (C), okres gwarancji w miesi±cach (G).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli udowodni, ¿e posiada w banku lub spó³dzielczej kasie oszczêdno¶ciowo – kredytowej ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w kwocie minimum 3.000.000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
4.1) wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie porównywalne z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, co najmniej dwie roboty budowlane, polegaj±ce na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektu u¿yteczno¶ci publicznej – tj. obiektu o¶wiatowego (takiego jak np. ¿³obek, szko³a, przedszkole) wraz z infrastruktur± towarzysz±c±, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 5.000.000,00 z³ brutto ka¿da;
4.2) dysponuje osobami posiadaj±cymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 roku poz. 1333 ze zm.) i Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 roku poz. 831) lub wcze¶niej uzyskane nastêpuj±ce uprawnienia:
a) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej i posiadaj±c± co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub robót;
b) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót sanitarnych, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych i posiadaj±c± co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika robót sanitarnych;
c) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót elektrycznych, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych. i posiadaj±c± co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika robót elektrycznych.
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza równowa¿ne kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 roku poz. 1333 ze zm.), z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 roku poz. 220 ze zm.) oraz na podstawie art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 1117).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 roku poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w Postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w Postêpowaniu, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z KRS lub CEiIDG sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami/osob±. Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ: 1) o¶wiadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. 1 SWZ; 2) kosztorys ofertowy uproszczony z tabel± elementów scalonych opracowany na podstawie Dokumentacji projektowej, STWiORB, Przedmiaru robót oraz SWZ. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowi±zany jest: 1) wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci i formie okre¶lonej w Rozdziale XIX SIW; w przypadku wnoszenia zabezpieczenia w postaci dokumentu, Zamawiaj±cy wymaga przekazania Zamawiaj±cemu projektu zabezpieczenia w celu jego akceptacji, najpó¼niej na 2 dni przed wyznaczonym terminem zawarcia umowy; 2) przekazaæ umowê reguluj±c± wspó³pracê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (w przypadku wyboru, jako oferty najkorzystniejszej, oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia); 3) przekazaæ rzeczowo – terminowo - finansowy harmonogram robót; Zamawiaj±cy wymaga przekazania harmonogramu w celu jego uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego, najpó¼niej na 2 dni przed wyznaczonym terminem zawarcia umowy; 4) z³o¿yæ kosztorys ofertowy opracowany metod± kalkulacji szczegó³owej wraz z zestawieniem robocizny, materia³ów i sprzêtu z cenami jednostkowymi i narzutami; 5) dostarczyæ Zamawiaj±cemu aktualn± polisê OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 30 % kwoty wynagrodzenia brutto wraz z dowodem potwierdzaj±cym op³acenie sk³adek; w przypadku, gdy polisa OC utraci wa¿no¶æ w okresie obowi±zywania umowy, Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu nowej polisy, w terminie nie przekraczaj±cym 5 dni przed up³ywem wa¿no¶ci pierwotnie z³o¿onego dokumentu; 6) dostarczyæ Zamawiaj±cemu kopiê dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie wymaganych uprawnieñ osób, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4 ppkt 4.2) powy¿ej; 7) przekazaæ wszelkie dane i informacje niezbêdne do uzupe³nienia wzoru umowy, a które nie wynikaj± z oferty Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci: 50.000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100 z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 roku poz. 299 ze zm.).
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 96 9076 0008 2001 0000 0215 0003. W tytule przelewu nale¿y wpisaæ: „Wadium do postêpowania B-FP.271.27.2021”.
UWAGA: Terminem wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie jest data i godzina zaksiêgowania kwoty wadium na rachunku Zamawiaj±cego.
4. Tre¶æ dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formach innych ni¿ pieni±dz (np. gwarancji, porêczenia) musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia (nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania),
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie Gwaranta lub Porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie pe³nej kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
5) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
6) niedopuszczalne jest wprowadzanie w tre¶ci dokumentu wadialnego jakichkolwiek warunków ograniczaj±cych Zamawiaj±cemu wyp³acenie wadium;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
5. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz (dokument wadialny) nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± za pomoc± Platformy - jako za³±cznik do oferty - w oryginale wystawionym przez Gwaranta/Porêczyciela, w postaci elektronicznej, opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia w imieniu Gwaranta/Porêczyciela. Zamawiaj±cy zaleca równie¿ przes³anie dokumentu wadialnego za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@kornik.pl przed terminem sk³adania ofert.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców osobno. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenia winny byæ za³±czone do oferty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy, je¿eli w postêpowaniu zachodz± okoliczno¶ci opisane w art. 117 ust. 2 i 3 Pzp. Wzór o¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kornik

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia: 13 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.
2. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Szkolna 3 w miejscowo¶ci Robakowo, gmina Kórnik – dzia³ki nr ewidencyjny: 175/6, 175/18, 175/19.
3. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±cy podzia³ na lata 2021-2022, zagwarantowanych w bud¿ecie na realizacjê zadania ¶rodków finansowych:
- w roku 2021 – wynagrodzenie do kwoty 527.000,00 z³ brutto;
- w roku 2022 – pozosta³a kwota.
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany podzia³u finansowania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.