eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2025-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opinogóra Górna

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Opinogóra Górna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Z. Krasińskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Opinogóra Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-406

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugopinogora@bip.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugopinogora.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1313ba6d-4b00-4aa8-85b0-1e9f275c59b5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1313ba6d-4b00-4aa8-85b0-1e9f275c59b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035133/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup ciągnika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148174

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.Z.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 378711,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w ramach zadania „Zakup ciągnika wraz z osprzętem” o następujących parametrach:
Fabrycznie nowy – rok produkcji 2024/2025
Silnik:
• 4 cylindry,
• pojemność min. 3,8 l / 3800 cm3,
• moc znamionowa 110 – 140 kM,
• norma emisji spalin min. Stage 5,
• moment obrotowy min. 540 Nm dopuszcza się aby był uzyskiwany z systemami zarządzania mocą / wzmacniaczami momentów obrotowych
Skrzynia biegów
• prędkość maksymalna min. 40 km/h,
• prędkość minimalna nie większa niż 0,5 km/h,
• min. 3 biegi przełączane pod obciążeniem,
• biegi pełzające
Hydraulika
• wydajność układu hydraulicznego (do wykorzystania na maszyny towarzyszące) min. 80 l,
• min. 3 układy hydrauliczne z tyłu, w tym min. 1 para z pozycją pływającą lub dodatkowo min. 1 zawór jednostronnego działania do wywrotu przyczep,
• min. 1 układ hydrauliczny z przodu
Pozostałe
• napęd 4x4,
• blokada przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego,
• tylni TUZ – min. 5000 kg udźwigu oraz komplet kul,
• przedni TUZ min. 2200 kg udźwigu oraz komplet kul,
• masa ciągnika bez obciążników i paliwa – min. 4800 kg,
• pneumatyczny układ hamulcowy przyczep,
• tylni WOM min. 2 zakresy prędkości 540 i 1000 obr./min,
• przedni WOM,
• pneumatyczna amortyzacja fotela operatora z pasem bezpieczeństwa,
• siedzenie dla pasażera,
• klimatyzacja,
• tylni zaczep do przyczep z regulowaną wysokością w takim zakresie, aby w dolnym położeniu była możliwość podpięcia maszyn wymagających dolnego zaczepu oraz WOM do maszyny. Jeżeli nie będzie możliwości takiej regulacji, ciągnik musi być dodatkowo wyposażony w dolny zaczep,
• zbiornik paliwa o poj. min. 160 l,
• światło ostrzegawcze,
• mechaniczny łącznik górny plus sworzeń,
• gaśnica,
• inne wymagania,
• dostawa do siedziby zamawiającego na koszt dostawcy,
• dostawca powinien być autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego ciągnika,
• okres gwarancji min. 24 miesiące i limit motogodzin min. 1200
Ogumienie
Przód – szerokość min. 380
Tył – szerokość min. 480
Serwis gwarancyjny ciągnika:
• posiadanie autoryzowanego mobilnego serwisu, w tym ruchomy warsztat do wykonania gwarancji i remontu na terenie Zamawiającego. W przypadku zaistnienia w okresie gwarancji konieczności przemieszczenia maszyny w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można usunąć (wykonać) w miejscu użytkowania, przemieszczenia dokonuje się na koszt i ryzyko Wykonawcy,
• Wykonawca zobowiązuje się stawić w siedzibie Zamawiającego niezwłocznie po zgłoszeniu wady/usterki, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8:00 - 16:00 od momentu przesłania zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania skutecznej naprawy bez wymiany części zamiennych w terminie do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia wady/usterki oraz w przypadku naprawy z wymianą sprowadzanych od producenta części zamiennych do 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia wady/usterki,
• w przypadku 3-krotnego powtórzenia się tej samej wady/usterki w ciągniku lub zaistnienia wady/usterki niemożliwej do usunięcia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwej części lub tworzącego całość zespołu części na nowy, wolny od wad w terminie do 30 dni od daty zawiadomienia o wadzie/usterce. Gwarancja na wymienione części biegnie na nowo od daty wymiany. Za wadę/usterkę niemożliwą do usunięcia uważa się taką, której Wykonawca nie usunął w terminie 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia.
Dokumentacja ciągnika:
• fabryczna instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji ciągnika przez Zamawiającego,
• komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
• katalog części zamiennych,
• książka gwarancyjna/serwisowa w języku polskim,
• certyfikat zgodności i jakości CE/deklaracja zgodności,
• dokumenty umożliwiające zarejestrowanie pojazdu w wydziale komunikacji
Zamawiający szacuje, że ciągnik będzie pracował 600 mtg rocznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446675,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446675 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MASZ Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731503910

7.3.4) Miejscowość: Zapole

7.3.5) Kod pocztowy: 98-275

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446675,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-02 do 2025-09-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.