Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00148339/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność
Gminy Miasta Suwałki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/05fc6ef4-38e9-48ef-ba1b-4101761a4b881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własnośćGminy Miasta Suwałki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41a7b747-cd2f-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026767/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.36 Zasoby Gminy Miasta Suwałki - remonty wolnych lokali
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148339/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149597,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1: Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Wigierskiej 3 w Suwałkach.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiary robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na zamontowaną stolarkę 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
d) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 39694,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2: Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 28 w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 91Aw Suwałkach.
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiary robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na zamontowaną stolarkę 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
d) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 28492,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3: Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 34w Suwałkach.
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiar robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na zamontowaną stolarkę 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
d) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 20666,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4: Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 8 w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 20w Suwałkach.
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiary robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na zamontowaną stolarkę 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
d) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 34913,31 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część 5: Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 13 w budynku przy ul. Emilii Plater 28Bw Suwałkach.
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiary robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na zamontowaną stolarkę 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
d) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 25831,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 23.05.2022 r. o godzinie 09:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 42 869,72 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert złożona została jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej
na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50200,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50200,37 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego
w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godziny 9:00 dnia 23.05.2022 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26337,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26337,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26337,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Mariusz Piasecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441555688
7.3.3) Ulica: ul. Emila Młynarskiego 14/97
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26337,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego
w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godziny 9:00 dnia 23.05.2022 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego
w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godziny 9:00 dnia 23.05.2022 r. nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- DOZÓR BUDYNKÓW I OCHRONĘ MIENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W SUWAŁKACH
- Dostawa odzieży mundurowej
- Dostawa elastycznej protezy jądra miażdżystego dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, remont kominów, więźby i przestrzeni strychów segmentu B I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. M. Konopnickiej w Suwałkach
- Rozwój infrastruktury Zakładu - poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach - etap II
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.