eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MieściskoREWITALIZACJA STAWU W SARBII



Ogłoszenie z dnia 2021-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REWITALIZACJA STAWU W SARBII

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEŚCISKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 13

1.5.2.) Miejscowość: Mieścisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-290

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miescisko.nowoczesnagmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miescisko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miescisko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REWITALIZACJA STAWU W SARBII

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfa5070e-064b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001349/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rewitalizacja stawu w Sarbii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160880/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBR.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155618,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia gwarantowanego jest: rewitalizacja stawu w Sarbii, na działkach nr 223 i 132/4 obr. Sarbia.
Inwestycja obejmuje wyczyszczenie dna istniejącego stawu, wyprofilowanie skarp, wykonanie opaski z kiszki faszynowej oraz zagospodarowanie przyległego terenu poprzez lokalizację chodnika z kruszywa kamiennego, ławek, kosza oraz ogrodzenia frontu działki. W ramach niniejszej inwestycji planuje się rewitalizację istniejącego stawu w miejscowości Sarbia. Staw ten znajduję się w centralnej części wsi Sarbia. Staw jest obiektem przepływowym, przez który przepływa ciek pn. Dopływ z jez. Starskiego. Kilometraż stawu do 13+830 przy całkowitej długości cieku wynoszącej 14+500 km. Parametry techniczne stawu
 powierzchnia stawu: 0,438 ha,
 głębokość max wody w stawie: 2,0 m,
 głębokość max stawu: 3,05 m,
 rzędna dna stawu: 95,00 – 95.20 m n.p.m.
 rzędna zwierciadła wody: 97,00 m n.p.m.
 nachylenie skarpy odwodnej 1:2
Projektowane roboty mają na celu odtworzenie istniejącego stawu. Wykop będzie wykonywany do projektowanych rzędnych zgodnie z dokumentacją projektową. Natomiast urobek, po wcześniejszym odwodnieniu, należy rozplantować na terenie Inwestora. Skarpa odwodna zostanie ubezpieczona poprzez obsiew mieszanką traw po uprzednim humusowaniu (warstwą 5 cm). W stopie skarpy należy wykonać podwójną kiszkę faszynową Dn20 przybitą kołkami.
Zgodnie z umową o dofinansowanie mieszkańcy zobowiązują się do uprzątnięcia terenu przed rozpoczęciem prac budowlanych, demontażu starego ogrodzenia, rozplantowanie urobku powstałego
z odbudowy stawu, budowy i montażu karmników, montażu ławek i kosza na śmieci oraz wyrównania terenu po zakończeniu prac i obsiania całości trawą. 4 ławki, kosz na śmieci oraz nasiona traw do obsiania całości terenu zostaną udostępnione przez Zamawiającego.
2. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi, okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej gwarancji i liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
3. Zaleca się, aby ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Wykonawcy dokonali we własnym zakresie oględzin terenu, celem uzyskania wszystkich informacji, które mogą ułatwić właściwe rozpoznanie warunków realizacji niniejszego zamówienia, co będzie przydatne na etapie przygotowania oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289356,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Stoiński prowadzący działaność gospodarczą pn. KRECIK KRZYSZTOF STOIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 784-139-32-14

7.3.3) Ulica: Akacjowa

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-085

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest z Programu Operacyjnego „Pięknieje wielkopolska wieś” w ramach Wielkopolskiej Odnowy Wsi z UMWW.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.