eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › "Rewitalizacja Rynku" w ramach projektu "Rewitalizacja Miasta Opatowa"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rewitalizacja Rynku" w ramach projektu "Rewitalizacja Miasta Opatowa"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opatów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Obrońców Pokoju 34

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opatow@umopatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umopatow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Rewitalizacja Rynku" w ramach projektu "Rewitalizacja Miasta Opatowa"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f06d8e54-e94c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056098/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 "Rewitalizacja Rynku" w ramach projektu "Rewitalizacja Miasta Opatowa"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO WŚ 2014-2020, projekt "Rewitalizacja Miasta Opatowa"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121033/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IMK.III.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Opis ogólny przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie załączonej do Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) Koncepcji oraz części rysunkowej PFU, uzyskanie zgód administracyjnych poprzedzających wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych oraz dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych wymaganych dla prawidłowej eksploatacji obiektu zgodnie
z założeniami Zamawiającego.
1.2 Opis ogólny dla zakresu projektowego
Zakres projektowy należy opracować na podstawie Koncepcji, zawierającej wytyczne budowlane konieczne do opracowania projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego.
Zakres projektowy obejmuje:
- opracowanie koncepcji projektowej do projektu budowlanego podlegającej zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
- opracowanie kompletnego projektu budowlanego dla wszystkich robót objętych zamówieniem, wraz z wymaganymi uzgodnieniami
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień, zgód, pozwoleń administracyjnych poprzedzających wykonanie robót budowlanych związanych
z realizacją inwestycji, w szczególności pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę
- opracowanie projektu wykonawczego inwestycji dla wszystkich robót budowlanych
i instalacyjnych objętych zamówieniem, podlegającego zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla części budowlanej
- opracowanie przedmiaru robót
- opracowanie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego
- opracowanie projektu organizacji budowy inwestycji wraz z infrastrukturą,
- opracowanie tymczasowego projektu organizacji ruchu, zapewnienie ciągłego dostępu do posesji i lokali usługowych,
Zakres projektowy powinien obejmować wszystkie roboty budowlane objęte zamówieniem.
1.3 Opis ogólny robót budowlanych
Ogólny zakres robót obejmuje:
Roboty instalacyjne
- Częściowa wymiana sieci kanalizacji sanitarnej
- Częściowa wymiana sieci kanalizacji deszczowej
- Przebudowa oświetlenia, dostosowanie natężenia i równomierności oświetlenia do obowiązujących norm i wymagań z zachowaniem stylistyki zabytkowego charakteru rynku wraz z punktami oświetleniowymi miejsc ekspozycyjnych
- Wykonanie instalacji monitoringu zewnętrznego na ul. Lubelskiej
- Instalacja dodatkowych 4 kamer monitoringu zewnętrznego w rejonie rynku
Roboty budowlane
- Budowa fontanny posadzkowej z nawierzchnią z wielkoformatowych płyt granitowych, podświetlonym systemem dysz wodnych, podziemnym systemem uzdatniania wody wraz z komorą techniczną
Roboty drogowe
- Częściowa lub całościowa wymiana nawierzchni ciągów komunikacyjnych i placów
- Wykonanie nawierzchni dziedzińca Urzędu Miasta z kostki granitowej
Mała architektura
- Przebudowa elementów małej architektury (murków) i ulicy Lubelskiej
- Dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze, elementy zacieniające, meble miejskie)
- Wykonanie i montaż makiety z brązu
Zagospodarowanie zielenią
- Karczowanie drzew (wycinka wraz z korzeniami)
- Wykonanie cięć pielęgnacyjnych zieleni, usunięcie chorych fragmentów konarów, wycięcie drzewa o zniszczonej koronie w części wschodniej
- Nasadzenia zastępcze
Rodzaj i wielkość drzew należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie opracowania dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3958957,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5700000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3958957,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBO Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385635929

7.3.3) Ulica: Trembeckiego

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-234

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

nieznani

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3958957,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 430 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.