Og³oszenie z dnia 2021-10-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00280412/01 - Wynik z dnia 2021-11-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa peletu opa³owego do DPS w Nowej Wsi
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296012
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nowa wie¶
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wielgie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-603
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 542897192
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@dps-nowawies.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.dps-nowawies.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa peletu opa³owego do DPS w Nowej Wsi
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b7d4545-2280-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00198648
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00109522/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa peletu opa³owego do DPS w Nowej Wsi
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.dps-nowawies.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacji pomiêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami (sk³adanie, o¶wiadczeñ, dokumentów, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza : dostêpnego w ramach platformy do przeprowadzania postêpowania https://miniportl.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem : ePUAP:/DPSNowaWies/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia w BZP lub identyfikator postêpowania. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami : Marian Urbaczewski, tel. 54-289-71-92 i Sylwia Jab³oñska tel. 54-289-71-92. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy : "formularz do z³o¿enia zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. Zamawiaj±cy mo¿e kontaktowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej, email: poczta@dps-nowawies.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanym dalej RODO informujê, i¿:
1. Administratorem Pañstwa/Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej w Nowej Wsi, Nowa Wie¶ 1, 87-603 Wielgie;
2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Artur Spryszyñski adres email: iod@asleds.com nr tel. kom: 603 392 744
3. Pañstwa, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – dane niezbêdne do realizacji umowy na dostawê peletu drzewnego dotycz±cej remontu schodów i chodnika w DPS w Nowej Wsi.
4. Odbiorcami Pañstwa/Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych ( S±dy, Policja, instytucje kontrolne)
5. Pañstwa/Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 5 lat / lub w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora (dane przetwarzane s± do momentu ustania przewarzania w celach dzia³alno¶ci gospodarczej).
6. Posiadaj±/a Pañstwo, Pani/Pan prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania.
7. Maj± Pañstwo, Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych. Organem nadzorczym jest: Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e odmowa podania danych mo¿e skutkowaæ odmow± zawarcia umowy o której mowa w pkt. 3
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.BZP.2.20211
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 170000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa peletu opa³owego drzewnego zgodnie z norm± DIN PLUS w ilo¶ci 200 ton.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w og³oszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia. Wymagane jest spe³nienie minimalnych warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci. Za³±czy wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wadium w wysoko¶ci 1700 z³. jeden tysi±c siedemset z³otych 00/100. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek wskazany przez zamawiaj±cego : BS LIPNO 66 9542 0008 2001 0000 4082 0010.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie:
1) w pieni±dzu,
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych
4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i1572)
Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spó³dzielczy w Lipnie nr rachunku: 66 9542 0008 2001 0000 4082 0010
z adnotacj±: "wadium - dostawa peletu opa³owego do DPS w Nowej Wsi "
Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wp³ynê³o ono na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Powy¿sze zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeñ miêdzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej. Wadium w postaci elektronicznej nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.
Porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy wadium winno zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Dokument ten winien obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
W przypadku niezabezpieczenia oferty jedn± z okre¶lonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawid³owy) oferta wykonawcy podlegaæ bêdzie odrzuceniu.
Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci: up³ywu terminu zwi±zania ofert±
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-11 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-11 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-09
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa granulatu drzewnego - pelletu na potrzeby Powiatowego Zespo³u Szkó³ w £opusznie w ilo¶ci 140 ton".
- Dostawa pelletu drzewnego do Zespo³u Szkó³ Nr 3 w K³obucku
- Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do Domu Pomocy Spo³ecznej w Rokitnie 38 w 2026r.-postêpowanie III
- Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2026 roku
- Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Rudzie Malenieckiej i innych budynków administrowanych przez Gminê Ruda Maleniecka w latach 2026 - 2027
- 2025 - Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spe³niaj±cego parametry normy jako¶ciowej DIN plus, EN plus dla Zespo³u Szkó³ Mechanizacji Rolnictwa w Pi±tku
wiêcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





