Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00263070/01 - Wynik z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja otwartej imprezy plenerowej pn. „Białołęka Pożyteczna” w Parku Henrykowskim w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja otwartej imprezy plenerowej pn. „Białołęka Pożyteczna” w Parku Henrykowskim w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-378a9bed-a00a-466b-8782-d78faab40035
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027447/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Białołęka Pożyteczna - Dni Białołęki impreza plenerowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/205828/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w pkt 17 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP.271.33.2025.MBR/TP1-Sp
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 52845,53 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja otwartej imprezy plenerowej pn. „Białołęka Pożyteczna” w Parku Henrykowskim
w Warszawie w dniu 7 czerwca 2025 r. w godz. 11.00-16.00.
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dotyczące organizowania imprez), do kwoty nie mniejszej niż cena złożonej oferty.
Warunki dotyczące zdolności zawodowej
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
1) w zakresie zdolności zawodowej – posiadają doświadczenie w realizacji zamówień – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie pięciu lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na organizacji otwartej, kompleksowej, ogólnodostępnej imprezy plenerowej dla dzieci i dorosłych, a każda z imprez była przewidziana dla co najmniej 100 uczestników i w ramach każdej imprezy wykonawca zapewnił:
a) co najmniej trzy namioty, z czego co najmniej jeden o wymiarach co najmniej 3x6 m, a pozostałe o wymiarach co najmniej 3x3 m;
b) co najmniej trzy stoiska do prowadzenia warsztatów kreatywnych (manualnych, plastycznych lub kulinarnych), wraz z animatorami prowadzącymi te warsztaty;
c) scenę mobilną, nagłośnienie zewnętrzne i oświetlenie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzień złożenia oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 w zakresie odpowiednich przepisów z art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
2) aktualne na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykaz usług, o których mowa w pkt 3.3.4 ppkt 1, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu nw. dokumenty:1) Kopia polisy ubezpieczeniowej;
2) Formularz cenowy – Zestawienie kosztów wykonania usługi – zgodne z załącznikiem nr 2 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt 3.8 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zgodnie z warunkami określonymi w SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-28 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/205828/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-28 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Team Building z wykorzystaniem gry terenowej
- Usługa przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji na temat profilaktyki uzależnień dla 250 osób z terenu województwa mazowieckiego.
- Opracowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz gry edukacyjnej w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej dla projektu "Ochrona i regeneracja obszarów cennych przyrodniczo (...)
- Organizacja Wydarzenia CEMS Block Seminar w dniach 15-19 września 2025 r.
- Kompleksowa organizacja wyjazdu na Ogólnopolską Konferencję Symulacji Medycznej MedSim 2025 w Katowicach
- Organizacja pikniku promocyjno-integracyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.