eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Che³mZakup paliw p³ynnych i gazowych



Og³oszenie z dnia 2025-04-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliw p³ynnych i gazowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Che³mski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodleg³o¶ci 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Che³m

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw p³ynnych i gazowych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e79dd1f8-bff4-4e44-b7cc-7cd4df148aaf

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00198410

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00049732/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.25 Zakup paliw p³ynnych i gazowych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Che³mskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art.61 ust. 1 ustawy, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zamówieñ publicznych, zwanej dalej „Platform±”, dostêpnej pod adresem: https://zamowienia.powiatchelmski.pl. link do adresu url, który przekierowuje bezpo¶rednio do zak³adki zawieraj±cej przedmiotowe postepowanie:
https://zamowienia.powiatchelmski.pl/#/offer/737b4fc0-8f84-4fb6-a957-7c9bc31c371f
2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± (nie dotyczy czynno¶ci z³o¿enia oferty), mo¿e odbywaæ siê równie¿ za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem zamowieniapubliczne@powiatchelmski.pl, któr± nale¿y traktowaæ wy³±cznie jako „awaryjn±”, w przypadku problemów technicznych.
3. Platforma jest serwisem internetowym o charakterze zamkniêtym, prowadzonym przez ZETO Sp. z o.o.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 67 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.;
6) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie podaje nastêpuj±ce informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1) dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLen,
2) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zamówieñ Publicznych ZETO PZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Zakup paliw p³ynnych i gazowych” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
9) Wykonawcy przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 3, 00-193 Warszawa.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.272.1.18.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa ciek³ego – oleju napêdowego, spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w normie PN-EN 590:2022-08 oraz wymagania wynikaj±ce z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne i Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych, w ilo¶ci do 1 840 litrów.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne w/w wymagañ, jednak Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zanie równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest zobowi±zany wskazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
3. Podana ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest warto¶ci± szacunkow±, w przypadku niezrealizowania ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego w czasie trwania umowy, zakup uwa¿a siê za zakoñczony bez jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilo¶ciowa to 70 % przedmiotu zamówienia.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie ka¿dorazowo w stacji paliw Wykonawcy, zlokalizowanej:
a) w obrêbie granic administracyjnych miasta Che³m;
b) lub na trasie Dubienka – Che³m.
5. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie poprzez bezpo¶rednie tankowanie do zbiorników paliwa samochodu s³u¿bowego lub dora¼nie do atestowanych kanistrów, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
6. Wykonawca zobowi±zuje siê umo¿liwiæ ka¿de tankowanie 7 dni w tygodniu w godzinach od 6:00 do 22:00.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna oferty Wykonawców, których oferty nie zosta³y odrzucone.
2. Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: cena 100,00 %.
3. W kryterium „cena” oceniana bêdzie cena brutto oferty. Maksymaln± ilo¶æ punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê, pozostali bêd± oceniani wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
P = (Cmin/C) x 100 pkt,
gdzie:
P – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium ,,cena’’;
Cmin – najni¿sza cena zaoferowana w z³o¿onych w postêpowaniu ofertach niepodlegaj±cych odrzuceniu;
C – cena brutto oferty ocenianej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy gazu propan-butan w butlach 11 kg, spe³niaj±cego normê PN-C-96008-1998, w ilo¶ci do 10 sztuk.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne w/w wymagañ, jednak Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zanie równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest zobowi±zany wskazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
3. Podana ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest warto¶ci± szacunkow±, w przypadku niezrealizowania ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego w czasie trwania umowy, zakup uwa¿a siê za zakoñczony bez jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilo¶ciowa to 70 % przedmiotu zamówienia.
4. Dostawy przedmiotu zamówienia bêd± realizowane sukcesywnie do siedziby Zamawiaj±cego na adres: Liceum Ogólnokszta³c±ce im. 27 Wo³yñskiej Dywizji Armii Krajowej w Dubience, ul. 3 Maja 4, 22-145 Dubienka, zgodnie z zapotrzebowaniem zg³aszanym przez jednostkê, w dni robocze (od poniedzia³ku do pi±tku) w godzinach od 7:30 do 15:00. Realizacja dostaw w terminie 4 dni od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09122000-0 - Propan i butan

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna oferty Wykonawców, których oferty nie zosta³y odrzucone.
2. Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: cena 100,00 %.
3. W kryterium „cena” oceniana bêdzie cena brutto oferty. Maksymaln± ilo¶æ punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê, pozostali bêd± oceniani wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
P = (Cmin/C) x 100 pkt,
gdzie:
P – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium ,,cena’’;
Cmin – najni¿sza cena zaoferowana w z³o¿onych w postêpowaniu ofertach niepodlegaj±cych odrzuceniu;
C – cena brutto oferty ocenianej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki opisane dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów: warunek ten zostanie spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne posiada wa¿n± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi (zgodnie z nazw± oraz klasyfikacj± kodu CN, jak± posiadaj± paliwa ciek³e stosownie do Rozporz±dzenia Ministra Aktywów Pañstwowych z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie szczegó³owego wykazu paliw ciek³ych, których wytwarzanie, magazynowanie lub prze³adunek, przesy³anie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranic±, wymaga koncesji oraz których przywóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywo¿±cych), o której mowa w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi niniejszego zamówienia (dotyczy Czê¶ci I oraz Czê¶ci II).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej 1 stacj± paliw zlokalizowan±:
a) w obrêbie granic administracyjnych miasta Che³m,
b) lub na trasie Dubienka – Che³m,
umo¿liwiaj±c± tankowanie przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 6:00 do 22:00 (dotyczy Czê¶ci I).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek udzia³u w postêpowaniu musi zostaæ spe³niony przez co najmniej jednego z Wykonawców, który wykona dostawy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia – w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postepowaniu – w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
1) w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie Czê¶ci I:
a) wykaz stacji paliw wskazanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, sporz±dzonego zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ;
b) wa¿n± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi niniejszego zamówienia;
2) w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie Czê¶ci II:
a) wa¿n± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi niniejszego zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê,
w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:
a) w art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
b) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego
2. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:
1) nie podlega wykluczeniu,
2) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ wed³ug wzorów stanowi±cych za³±czniki nr 2 i 3 do SWZ.
4. O¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 2 nie s± podmiotowymi ¶rodkami dowodowymi i stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
5. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
6. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
7. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, z zastrze¿eniem, ¿e warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. XIII.1.2), jest spe³niony, przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia tj. je¶li posiada on uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. XV.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt. XV.25, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie (zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ), z którego wynika, które dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane, wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
3) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. XV.7 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa odpowiednio w pkt. XV.7.1) i w pkt. XV.7.1) SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, w przypadku:
1) zmiany przepisów prawa je¿eli wp³ynie ona na zakres lub warunki wykonania przez strony ¶wiadczeñ wynikaj±cych z umowy, w szczególno¶ci zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
2) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne, epidemie) maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania zamówienia.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o jakim mowa w § 3 ust. 1 umowy (podwy¿szenie lub obni¿enie) w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia (waloryzacja), przy zachowaniu poni¿szych zasad:
1) Strony mog± ubiegaæ siê o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia;
2) wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy w rozliczeniu okresowym mo¿e podlegaæ waloryzacji w oparciu o wska¼nik zmiany cen towarów i us³ug konsumpcyjnych – og³aszanym w Komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w sprawie wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em w kwartale na podstawie art. 25 ust. 11 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeñ Spo³ecznych, w przypadku, gdy ww. wska¼nik poprzedzaj±cy wniosek o waloryzacjê wzro¶nie/spadnie o co najmniej 5% w stosunku do wysoko¶ci tego wska¼nika obowi±zuj±cego w miesi±cu zawarcia umowy;
3) pierwsza waloryzacja mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ po 6 miesi±cach od podpisania umowy w przypadku wzrostu lub spadku wska¼nika zmiany cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w sposób okre¶lony w pkt. 2) niniejszego ustêpu, wówczas waloryzacja bêdzie polega³a na wzro¶cie/obni¿eniu wynagrodzenia po dniu z³o¿enia przez Stronê wniosku o warto¶æ wynikow± uwzglêdniaj±c± ró¿nicê miêdzy wska¼nikiem obowi±zuj±cym w miesi±cu zawarcia umowy, a wska¼nikiem og³oszonym w ostatnim komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego poprzedzaj±cym wniosek o waloryzacjê;
4) waloryzacja mo¿e byæ dokonana, tylko 1 raz w trakcie obowi±zywania niniejszej umowy;
5) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia z przyczyn okre¶lonych w pkt. 1) niniejszego ustêpu, tj. w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, nie mo¿e przekroczyæ 5% wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy;
6) w celu skorzystania z uprawnienia do ubiegania siê o zmianê wynagrodzenia z przyczyn, o których mowa w pkt. 1) niniejszego ustêpu, Strona zobowi±zana jest wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie;
7) do wniosku, o którym mowa w pkt. 6) niniejszego ustêpu, Strona zobowi±zana jest do³±czyæ dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany cen materia³ów i kosztów maj± wp³yw na koszty wykonania Umowy;
8) Strona w terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w pkt. 6) niniejszego ustêpu, przeka¿e drugiej Stronie informacjê o zakresie zmian wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, albo informacjê o braku podstaw do dokonania zmian wraz z uzasadnieniem.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.powiatchelmski.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-28 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

(dalsza czê¶æ tekstu z pola "rodzaj i zakres zmian umowy")
3. Przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie (wówczas przepisy § 9 ust. 4 umowy stosuje siê odpowiednio), wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie (art. 439 ust. 4 ustawy Pzp).
4. Zgodnie z art. 439 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z art. 439 ust. 1-3 ustawy Pzp, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce warunki:
1) przedmiotem umowy s± dostawy lub us³ugi;
2) okres obowi±zywania umowy przekracza 6 miesiêcy.
5. Postanowieñ umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu, o którym mowa w § 9 ust. 4 pkt 5) umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.