Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00168937/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie wykonywania konserwacji i napraw dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych TBS Wrocław Sp. z o. o. oraz całodobowego dyżuru pogotowia dźwig. i usuwania usterek tech.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie wykonywania konserwacji i napraw dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych TBS Wrocław Sp. z o. o. oraz całodobowego dyżuru pogotowia dźwig. i usuwania usterek tech.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b232bbf4-d808-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168937/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 188944,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw dźwigów osobowych oraz platform schodowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Zamawiającego, położonych we Wrocławiu przy ulicach ul. Afgańskiej nr 2-14, Kazimierza Bieńkowskiego 20-22, Tadeusza Brzozy 21-25, oraz usługi całodobowego pogotowia dźwigowego przeznaczonego do uwalniania ludzi i usuwania usterek technicznych.4.2. W budynkach mieszkalnych wymienionych w pkt. 4.1 zamontowane są następujące urządzenia: dźwigi osobowe OTIS – 11 urządzeń,
4.3.1.1 Zadanie nr 1 – dotyczy wykonywania konserwacji i napraw 7 dźwigów osobowych zamontowanych w dwóch budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach: ul. Afgańskiej nr 2,4,6,8, 10,12,14 oraz wykonywania usługi całodobowego pogotowia dźwigowego przeznaczonego do uwalniania ludzi i usuwania usterek technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 94721,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.3.1.2 Zadanie nr 2 – dotyczy wykonywania konserwacji i napraw 4 dźwigów osobowych zamontowanych w budynku mieszkalnym we Wrocławiu przy ulicach ul. Kazimierza Bieńkowskiego nr 20-22 i Tadeusza Brzozy nr 21-25 oraz wykonywania usługi całodobowego pogotowia dźwigowego przeznaczonego do uwalniania ludzi i usuwania usterek technicznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 94223,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na część 1 zamówienia została złożona tylko 1 oferta, która została przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art.226 ust.1 pkt 3 i 6 ustawy Pzp, , a zatem wszystkie złożone oferty na część 1 zostały odrzucone i ziściła się przesłana unieważnienia postępowania dla tych części zamówienia..
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na część 2 zamówienia została złożona tylko 1 oferta, która została przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art.226 ust.1 pkt 3 i 6 ustawy Pzp, , a zatem wszystkie złożone oferty na część 2 zostały odrzucone i ziściła się przesłana unieważnienia postępowania dla tych części zamówienia..
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałej konserwacji urządzenia dźwigowego zainstalowanego w budynku mieszkalnym przy ul. Wojska Polskiego 9A w Giżycku
- Serwis, konserwacja i przeglądy urządzeń dźwigowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie na terenie województwa zachodniopomorskiego
- SERWIS I KONSERWACJA URZĄDZEŃ TRANSPORTU BLISKIEGO W OBIEKTACH UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO.
- "Roboty Budowlane - wymiana oraz montaż dźwigu - windy w budynku Przychodni - WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Poprawa dostępności do wysokiej jakości kształcenia poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej w Zespole Szkól Ogólnokształcących w Gostyniu
- Zaprojektowanie wraz z wykonaniem windy w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 oraz dwóch wind w budynku Szkoły Podstawowej nr 4, w Rawiczu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





