eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa komputerów, monitorów, urządzeń drukujących i kopiujących dla Starostwa Powiatowego w Radomiu oraz zintegrowanego systemu zarządzania informacją w Starostwie Powiatowym w Radomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa komputerów, monitorów, urządzeń drukujących i kopiujących dla Starostwa Powiatowego w Radomiu oraz zintegrowanego systemu zarządzania informacją w Starostwie Powiatowym w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3655801

1.5.8.) Numer faksu: 48 3655807

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spradom.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa komputerów, monitorów, urządzeń drukujących i kopiujących dla Starostwa Powiatowego w Radomiu oraz zintegrowanego systemu zarządzania informacją w Starostwie Powiatowym w Radomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01c97ada-c717-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056564/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146642

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ON.272.44.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 253286,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla Części 1 są Komputery i monitory:
1. KOMPUTER
(ALL–IN–ONE) – 20 sztuk
Procesor - Wielordzeniowy, architektura x86, wydajność co najmniej 21 000 pkt. dla systemów jednoprocesowych według Passmark – CPU Mark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) Zamawiający dokona oceny zaoferowanego procesora na podstawie wyniku testu Passmark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia wydruku wyniku testu z w/w strony. Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji na podstawie danych pobranych z tej strony, według stanu na dzień składania ofert.
Ekran: LCD; przekątna min. 23"; rozdzielczość Full HD 1920x1080;
Pamięć RAM: 16 GB; DDR 5;
Dysk twardy: DYSK SSD 512 GB;
Wbudowane komponenty, interfejsy:
- karta graficzna HD;
- karta dźwiękowa - zintegrowana;
- karta sieciowa Gigabit Ethernet z obsługą WOL;
- karta sieciowa Wi-Fi;
- porty: 1xRJ45, 3xUSB typ A, 1xUSB typ C, 1xHDMI, gniazdo audio;
Zasilanie :
- zasilacz o wysokiej sprawności, spełniający wymagania certyfikatu 80 Plus Bronze;
- Zainstalowany system operacyjny: min. Licencja Microsoft Windows 11 Professional PL, system 64Bit wersja polska z nośnikiem lub równoważny, tj.: system operacyjny umożliwiający podłączenie komputera do domeny AD, zapewniający w 100% poprawne działanie pakietu office np.: Microsoft Office 2016, 2019, 2021 wraz z obsługą programów dedykowanych – stworzonych pod system Windows 8, 10, 11 z zachowaniem ich pełnej funkcjonalności, stabilności, poprawności działania programów, systemu. Ww. oprogramowanie systemowe (rozwiązanie równoważne) powinno zapewnić poprawną obsługę powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych). Zamawiający nie dopuszcza w systemie możliwości instalacji dodatkowych narzędzi emulujących działanie systemów. Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania.
- Akcesoria i wyposażenie:
•klawiatura przewodowa QWERTY; • mysz optyczna przewodowa o długości min. 10 cm i szerokości min. 5 cm u podstawy; •zintegrowana podstawa z regulacją wysokości
i pochylenia ekranu; • wbudowane głośniki; • wbudowany mikrofon; • wbudowana w górną część obudowy matrycy cyfrowa kamera Full HD.
Gwarancja : Minimum 3 lata, naprawa w następnym dniu roboczym
w miejscu instalacji, dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. (on-site, next business day)
Certyfikaty i standardy:
- Deklaracja zgodności CE
- Komputer musi spełniać wymogi normy EPEAT – wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu https://www.epeat.net lub równoważny, tj. wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę badawczą, który potwierdza: Efektywność energetyczna i żywotność baterii; Kryteria podstawowe GPP w UE: ST1 i KU1 / kryteria kompleksowe: KU5 dla danego urządzenia komputerowego wg. wytycznych zawartych w Rozporządzeniu (EU) nr 617/2013; Lista substancji wzbudzających szczególnie duże obawy (SVHC) w stężeniu większym niż 0,1 % (w/w); Kryteria podstawowe GPP w UE: ST3 / kryteria kompleksowe: ST4 dla danego urządzenia komputerowego wg. wytycznych zawartych w Rozporządzeniu REACH (WE) nr 1907/2009.

2. Monitor 27”Full HD 1920x1080 Porty: HDMI, D-SUB, Displayport - parametry minimalne - 8 szt.

Proporcje obrazu: 16:9
Przekątna ekranu: 27"
Typ matrycy: TFT IPS
Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FHD 1080)
Czas reakcji : 5 ms
Jasność: 250 cd/m2
Kontrast statyczny: 1 000:1
Kontrast dynamiczny: 10 000 000:1
Gniazda we/wy: 1 x Displayport
Gniazda we/wy: 1 x D - SUB
Gniazda we/wy: 1 x HDMI
Wbudowane głośniki: Tak
Certyfikaty: CE
Standard VESA: Pobór mocy: 15.4 W
Akcesoria w zestawie: Monitor z podstawą - Przewód D-Sub - Przewód Audio - Przewód zasilający - Dokumentacja użytkownika


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawarte są w SWZ oraz w załączniku Nr 1 do SWZ (wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 124800,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla Części 2 są drukarki A4 i urządzenia wielofunkcyjne:
1. Drukarka laserowa A4 -15 szt.
2. Urządzenie wielofunkcyjne LASER A4 - 8 szt.
3. Urządzenie wielofunkcyjne LASER A4 + FAX - 2 szt.
4. Urządzenie wielofunkcyjne LASER Kolor A4 - 3 szt.

Drukarka A4 monochromatyczna
1. Technologia druku: Laserowa lub LED, monochromatyczna
2. Normatywne obciążenie miesięczne:120 000 stron A4/miesiąc
3. Szybkość druku jednostronnego, format A4: Minimum 44 str./min
4. Czas wydrukowania pierwszej strony Maksymalnie 7 sekund z trybu gotowości i 10 sek z trybu uśpienia
5. Rozdzielczość druku: Minimum 1200 x 1200 dpi
6. Wbudowana pamięć i procesor: Minimum 512 MB, 1GHz
7. Standardowa pojemność kaset na papier: Minimum: 250 arkuszy A4 8. Możliwość rozbudowy podajników: Minimum do 1800 arkuszy 9.Uniwersalny podajnik papieru (podajnik ręczny) Minimum: 100 arkuszy A4 10. Standardowa pojemność odbiornika na papier:Minimum 150 arkuszy A4 11. Obsługiwane rozmiary nośników A4, A5, A6, Koperta C5, Koperta C6, Koperta DL,
12. Obsługiwane rodzaje nośników Karton, Koperty, Etykiety papierowe, Zwykły papier 13. Interfejsy standardowe: USB 2.0, Ethernet 10/100/1000 Base TX RJ45 14. Języki opisu strony (emulacje): PCL5e, PCL6, PostScript 3 15. Druk dwustronny: Automatyczny 16. Wyświetlacz: Pełno kolorowy, 2’’ 17. Pobór mocy podczas drukowania: Maksymalnie 700W 18. Pobór mocy podczas czuwania (uśpienia): Maksymalnie 3 W 19. Waga urządzenia brutto (tj. z materiałami eksploatacyjnymi): Max 15 kg
20. Materiały eksploatacyjne (dostarczone w komplecie w ramach oferowanego urządzenia):Urządzenie dostarczone ze startowymi materiałami eksploatacyjnymi pozwalającymi na wydrukowanie 5000 stron. Wymagana obsługa kaset z tonerem o wydajności min. 25 000 stron A4 zgodnie z normą ISO 19752. Tonery muszą być dostępne w ofercie producenta urządzenia na dzień składania ofert.
21. Dodatkowo: Przewód drukarkowy umożliwiający pracę jednostanowiskową. 22. Gwarancja:Minimum 3 lata

Urządzenie wielofunkcyjne A4 monochromatyczne
1. Rodzaj urządzenia: Wielofunkcyjne A4, drukarka, kserokopiarka, skaner kolorowy 2. Technologia druku: Laserowa lub LED, monochromatyczna 3. Panel operatora: wyświetlacz dotykowy, pełno kolorowy, dotykowy ekran LCD o wielkości min 2’’ 4. Normatywne obciążenie miesięczne:Minimum 80 000 stron A4 5. Szybkość druku jednostronnego, format A4:Minimum 40 str./min. 6. Czas wydrukowania pierwszej strony Maksymalnie 6 sekund.
7. Rozdzielczość druku, kopiowania i skanowania: Minimum 600x600dpi – drukowanie, kopiowanie, skanowanie 8. Wbudowana pamięć i procesor: Minimum 512 MB, procesor 1 GHz
9. Standardowa pojemność kaset na papier:Minimum: 250 arkuszy A4; 10. Uniwersalny podajnik papieru (podajnik ręczny): Minimum: 100 arkuszy A4 11. Automatyczny podajnik dokumentów dwustronny:Minimum 50 arkuszy A4 12. Odbiornik papieru: Minimum 150 arkuszy A4 13. Możliwość rozbudowy podajników:Minimum do 800 arkuszy 14. Obsługiwane rozmiary nośników A4, A5, A6, koperta C5, koperta C6, koperta DL 15. Obsługiwane rodzaje nośników Karton, Koperty, Etykiety papierowe, Zwykły papier 16. Interfejsy standardowe: USB 2.0, Ethernet 10/100 Base TX RJ45 17. Języki opisu strony (emulacje): PCL5e, PCL6, PostScript 3 18. Druk dwustronny: Automatyczny 19. Skanowanie i kopiowanie: Dwustronne z automatycznego podajnika dokumentów 20. Głośność: 56dBA 21. Pobór mocy podczas drukowania: Maksymalnie 600 W 22. Pobór mocy podczas czuwania (uśpienia): Maksymalnie 3 W 23. Waga urządzenia brutto (tj. z materiałami eksploatacyjnymi): Maksymalnie 15 kg 24. Materiały eksploatacyjne (dostarczone w komplecie w ramach oferowanego urządzenia): Urządzenie dostarczone ze startowymi materiałami eksploatacyjnymi pozwalającymi wydrukować 3000 stron. Wymagana obsługa kaset z tonerem o wydajności min. 6000 stron A4 zgodnie z normą ISO 19752. Tonery muszą być dostępne w ofercie producenta urządzenia na dzień składania ofert.
25. Dodatkowo: Przewód drukarkowy umożliwiający pracę jednostanowiskową. 26. Funkcje skanowania: Skaner kolorowy sieciowy z możliwością skanowania do folderu sieciowego, FTP, e-maila, USB. Wyjściowe formaty plików skanera: TIFF, PDF, JPEG. Funkcja skanowania dwustronnego z automatycznego, jednoprzebiegowego podajnika dokumentów. Prędkość skanowania 90 obrazów na min. 27. Zarządzanie: Możliwość zarządzania urządzeniem z poziomu przeglądarki internetowej za pomocą interfejsu webowego w języku polskim. 28. Gwarancja: Minimum 3 lata

Urządzenie wielofunkcyjne A4 monochromatyczne + FAX

1. Rodzaj urządzenia: Wielofunkcyjne A4, drukarka, kserokopiarka, skaner kolorowy 2. Technologia druku: Laserowa lub LED, monochromatyczna 3. Panel operatora:wyświetlacz dotykowy, pełno kolorowy, dotykowy ekran LCD o wielkości min 2,5’’ 4. Normatywne obciążenie miesięczne:Minimum 80 000 stron A4 5. Szybkość druku jednostronnego, format A4:Minimum 40 str./min. 6. Czas wydrukowania pierwszej strony Maksymalnie 6 sekund.
7. Rozdzielczość druku, kopiowania i skanowania: Minimum 600x600dpi – drukowanie, kopiowanie, skanowanie 8. Wbudowana pamięć i procesor: Minimum 512 MB, procesor 1 GHz
9. Standardowa pojemność kaset na papier:Minimum: 250 arkuszy A4; 10. Uniwersalny podajnik papieru (podajnik ręczny):Minimum: 100 arkuszy A4 ; 11. Automatyczny podajnik dokumentów dwustronny:Minimum 50 arkuszy A4
12. Odbiornik papieru: Minimum 150 arkuszy A4
13. Możliwość rozbudowy podajników:Minimum do 800 arkuszy
14. Obsługiwane rozmiary nośników A4, A5, A6, koperta C5, koperta C6, koperta DL 15. Obsługiwane rodzaje nośników Karton, Koperty, Etykiety papierowe, Zwykły papier 16. Interfejsy standardowe: USB 2.0, Ethernet 10/100 Base TX RJ45 17. Języki opisu strony (emulacje):PCL5e, PCL6, PostScript 3; 18. Druk dwustronny:Automatyczny 19. Skanowanie i kopiowanie: Dwustronne z automatycznego podajnika dokumentów 20. Głośność: 56dBA 21. Pobór mocy podczas drukowania: Maksymalnie 600 W 22. Pobór mocy podczas czuwania (uśpienia): Maksymalnie 3 W 23. Waga urządzenia brutto (tj. z materiałami eksploatacyjnymi):Maksymalnie 15 kg 24. Materiały eksploatacyjne (dostarczone w komplecie w ramach oferowanego urządzenia): Urządzenie dostarczone ze startowymi materiałami eksploatacyjnymi pozwalającymi wydrukować 3000 stron
Wymagana obsługa kaset z tonerem o wydajności min. 20000 stron A4 zgodnie z normą ISO 19752. Tonery muszą być dostępne w ofercie producenta urządzenia na dzień składania ofert.
25. Dodatkowo: Przewód drukarkowy umożliwiający pracę jednostanowiskową. 26. Funkcje skanowania: Skaner kolorowy sieciowy z możliwością skanowania do folderu sieciowego, FTP, e-maila, USB. Wyjściowe formaty plików skanera: TIFF, PDF, JPEG. Funkcja skanowania dwustronnego z automatycznego, jednoprzebiegowego podajnika dokumentów. Prędkość skanowania 90 obrazów na min. 27. Zarządzanie: Możliwość zarządzania urządzeniem z poziomu przeglądarki internetowej za pomocą interfejsu webowego w języku polskim.
28. Gwarancja: Minimum 3 lata

Urządzenie wielofunkcyjne A4 kolorowe
1. Rodzaj urządzenia: Wielofunkcyjne A4, drukarka, kserokopiarka, skaner kolorowy, moduł TPM
2. Technologia druku: Laserowa lub LED, kolorowa
3. Panel operatora: wyświetlacz dotykowy, pełno kolorowy, dotykowy ekran LCD o wielkości min 2,5’’
4. Normatywne obciążenie miesięczne: Minimum 70 000 stron A4
5. Szybkość druku jednostronnego, format A4:Minimum 24 str./min mono i kolor 6. Czas wydrukowania pierwszej strony Maksymalnie 14 sekund w kolorze 7. Rozdzielczość druku, kopiowania i skanowania: Minimum 600x600dpi – drukowanie, kopiowanie, skanowanie
8. Wbudowana pamięć i procesor: Minimum 1GB, procesor 1 GHz
9. Standardowa pojemność kaset na papier: Minimum: 250 arkuszy A4; 10. Uniwersalny podajnik papieru (podajnik ręczny): Minimum 1 arkusz A4; 11. Automatyczny podajnik dokumentów dwustronny: Minimum 50 arkuszy A4 ;12. Odbiornik papieru:Minimum 100 arkuszy A4; 13. Możliwość rozbudowy podajników: Minimum do 750 arkuszy, 14. Obsługiwane rozmiary nośników A4, A5, A6, koperta C5, koperta C6, koperta DL 15. Obsługiwane rodzaje nośników Karton, Koperty, Etykiety papierowe, Zwykły papier 16. Interfejsy standardowe: USB 2.0, Ethernet 10/100/Base TX RJ4, Wifi 17. Języki opisu strony (emulacje): PCL5e, PCL6, PostScript 3
18. Druk dwustronny: Automatyczny 19. Skanowanie i kopiowanie: Dwustronne z automatycznego podajnika dokumentów 20. Głośność: 56dBA; 21. Pobór mocy podczas drukowania: Maksymalnie 500 W; 22. Pobór mocy podczas czuwania (uśpienia): Maksymalnie 3 W; 23. Waga urządzenia brutto (tj. z materiałami eksploatacyjnymi):Maksymalnie 20 kg; 24. Materiały eksploatacyjne (dostarczone w komplecie w ramach oferowanego urządzenia): Urządzenie dostarczone ze startowymi materiałami eksploatacyjnymi pozwalającymi wydrukować 15 00 stron. Wymagana obsługa kaset z tonerem o wydajności min. 6 000 stron A4 mono i każdy kolor. Tonery muszą być dostępne w ofercie producenta urządzenia na dzień składania ofert.; 25. Dodatkowo: Przewód drukarkowy umożliwiający pracę jednostanowiskową.
26. Funkcje skanowania: Skaner kolorowy sieciowy z możliwością skanowania do folderu sieciowego, FTP, e-maila, USB. Wyjściowe formaty plików skanera: TIFF, PDF, JPEG. Funkcja skanowania dwustronnego z automatycznego, podajnika dokumentów. Prędkość skanowania 50 obrazów na min. 27. Zarządzanie: Możliwość zarządzania urządzeniem z poziomu przeglądarki internetowej za pomocą interfejsu webowego w języku polskim. 28. Gwarancja: Minimum 3 lata
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawarte są w SWZ oraz w załączniku Nr 1 do SWZ (wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 46636 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla Części 3 jest Zintegrowany system zarządzania informacją:
1. 2 letnia licencja systemu do wyświetlania treści i zarządzania systemem informacji. Rozwiązanie musi zostać oparte o tzw. chmurę. - 7 szt.
2. Monitor LED 32”- 1 szt.
3. Monitor LED 55” - 4 szt.
4. Monitor LED 75” - 1 szt.
5. Monitor LED 85” - 1 szt.
6. Uchwyt ścienny do montowania monitora 32” - 1 szt.
7. Uchwyt ścienny do montowania monitora 55” - 2 szt.
8. Uchwyt sufitowy do montowania monitora 55” - 2 szt.
9. Uchwyt ścienny do montowania monitora 75” - 1 szt.
10. Uchwyt ścienny do montowania monitora 85” - 1 szt.
Monitory muszą w pełni współpracować z dostarczonym oprogramowaniem do wyświetlania treści i zarządzania systemem informacji.
Monitor – typ 1
• Typ matrycy – E-LED BLU
• Typ podświetlenia – LED
• Przekątna - min. 32”
• Format obrazu – 16 : 9
• Rozdzielczość – min. UHD (1920x1080)
• Jasność – min. 400 cd/m2
• Kontrast – min. 4000:1
• Kąt oglądalności – min. 178/178 (H/V)
• Czas reakcji matrycy – maks. 8ms
• Minimalny zestaw złącz:
• Wejścia Video: min. 1x DP 1.2, 2x HDMI 2.0
• Wyjścia Audio: 3,5 mm Mini Jack
• Złącza sterujące: RS-232 (In/Out), RJ-45, 2 x USB
• Wymiary maks.: 726 x 420 x 35,0 mm
• Waga maks.: 5.9 kg
• Zużycie energii: maks. 75 W/h, nie więcej niż 0.5W w trybie Stand By.
• Możliwość pracy w trybie 24/7 (godzin/dni)
• Wbudowane w każdy monitor oprogramowanie oraz player umożliwiające wyświetlanie treści oraz tworzenie harmonogramów wyświetlania bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń. Minimalna wielkość pamięci wewnętrznej dostępnej w każdym z monitorów – 8GB, minimalne wymagania co do wbudowanej platformy : Procesor min. Quad Core 1.7 GHz, pamięć RAM min. 2.5 GB, silnik wspierający odtwarzanie plików H263, H.264/AVC, MPEG-1/2/4, AVS+, HEVC, JPEG, PNG, VP8, VP9 Audio.
• Możliwość zarządzania zdalnego (przez RJ45 lub RS-232) pracą wszystkich monitorów w sieci (włącz/wyłącz, wybór źródła, kontrola temperatury, regulowanie głośności itp.) bez konieczności dokonywania zakupu specjalnego oprogramowania przez użytkownika. • Możliwość szybkiego sklonowania ustawień monitorów poprzez pamięć USB w przypadku awarii sieci LAN.
• Elektronika urządzenia zabezpieczona przed działaniem czynników zewnętrznych takich jak kurz, ochrona na poziomie IP5x • Wbudowany moduł WiFi
• Gwarancja producenta – min. 3 lata.
• Certyfikat CE
Monitor – typ 2
• Typ matrycy – E-LED BLU • Typ podświetlenia – LED • Przekątna - min. 55” •Format obrazu – 16 : 9 •Rozdzielczość – min. UHD (3840x2160) •Jasność – min. 500 cd/m2 •Kontrast – min. 4000:1 •Kąt oglądalności – min. 178/178 (H/V) •Czas reakcji matrycy – maks. 8ms •Minimalny zestaw złącz: •Wejścia Video: min. 1x DP 1.2, 3x HDMI 2.0 •Wyjścia Audio: 3,5 mm Mini Jack •Złącza sterujące: RS-232 (In/Out), RJ-45, 2 x USB•Wymiary maks.: 1236 x 708 x 46,4 mm•Waga maks.: 18.4 kg•Zużycie energii: maks. 145 W/h, nie więcej niż 0.5W w trybie Stand By. •Możliwość pracy w trybie 24/7 (godzin/dni) •Wbudowane w każdy monitor oprogramowanie oraz player umożliwiające wyświetlanie treści oraz tworzenie harmonogramów wyświetlania bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń. Minimalna wielkość pamięci wewnętrznej dostępnej w każdym z monitorów – 16GB, minimalne wymagania co do wbudowanej platformy : Procesor min. Quad Core 1.7 GHz, pamięć RAM min. 2.5 GB, silnik wspierający odtwarzanie plików H263, H.264/AVC, MPEG-1/2/4, AVS+, HEVC, JPEG, PNG, VP8, VP9 Audio. •Możliwość zarządzania zdalnego (przez RJ45 lub RS-232) pracą wszystkich monitorów w sieci (włącz/wyłącz, wybór źródła, kontrola temperatury, regulowanie głośności itp.) bez konieczności dokonywania zakupu specjalnego oprogramowania przez użytkownika. •Możliwość szybkiego sklonowania ustawień monitorów poprzez pamięć USB w przypadku awarii sieci LAN. •Elektronika urządzenia zabezpieczona przed działaniem czynników zewnętrznych takich jak kurz, ochrona na poziomie IP5x
•Wbudowany moduł WiFi oraz BT •Gwarancja producenta – min. 3 lata.• Certyfikat CE
Monitor – typ 3
• Typ matrycy – E-LED BLU• Typ podświetlenia – LED• Przekątna - min. 75”•Format obrazu – 16 : 9 •Rozdzielczość – min. UHD (3840x2160)•Jasność – min. 500 cd/m2 •Kontrast – min. 4000:1•Kąt oglądalności – min. 178/178 (H/V)•Czas reakcji matrycy – maks. 8ms•Minimalny zestaw złącz:•Wejścia Video: min. 1x DP 1.2, 3x HDMI 2.0•Wyjścia Audio: 3,5 mm Mini Jack•Złącza sterujące: RS-232 (In/Out), RJ-45, 2 x USB•Wymiary maks.: 1685 x 963 x 50,0 mm•Waga maks.: 38.5 kg•Zużycie energii: maks. 235 W/h, nie więcej niż 0.5W w trybie Stand By.•Możliwość pracy w trybie 24/7 (godzin/dni)•Wbudowane w każdy monitor oprogramowanie oraz player umożliwiające wyświetlanie treści oraz tworzenie harmonogramów wyświetlania bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń. Minimalna wielkość pamięci wewnętrznej dostępnej w każdym z monitorów – 16GB, minimalne wymagania co do wbudowanej platformy : Procesor min. Quad Core 1.7 GHz, pamięć RAM min. 2.5 GB, silnik wspierający odtwarzanie plików H263, H.264/AVC, MPEG-1/2/4, AVS+, HEVC, JPEG, PNG, VP8, VP9 Audio.•Możliwość zarządzania zdalnego (przez RJ45 lub RS-232) pracą wszystkich monitorów w sieci (włącz/wyłącz, wybór źródła, kontrola temperatury, regulowanie głośności itp.) bez konieczności dokonywania zakupu specjalnego oprogramowania przez użytkownika. •Możliwość szybkiego sklonowania ustawień monitorów poprzez pamięć USB w przypadku awarii sieci LAN. •Elektronika urządzenia zabezpieczona przed działaniem czynników zewnętrznych takich jak kurz, ochrona na poziomie IP5x •Wbudowany moduł WiFi oraz BT •Gwarancja producenta – min. 3 lata.•Certyfikat CE
Monitor – typ 4
• Typ matrycy – E-LED BLU•Typ podświetlenia – LED•Przekątna - min. 85”•Format obrazu – 16 : 9•Rozdzielczość – min. UHD (3840x2160)•Jasność – min. 500 cd/m2•Kontrast – min. 4000:1•Kąt oglądalności – min. 178/178 (H/V)•Czas reakcji matrycy – maks. 8ms•Minimalny zestaw złącz:•Wejścia Video: min. 1x DP 1.2, 2 x HDMI 2.0•Wyjścia Audio: 3,5 mm Mini Jack•Złącza sterujące: RS-232 (In/Out), RJ-45, 2 x USB•Wymiary maks.: 1900 x 1083x 57,0 mm•Waga maks.: 48.7 kg•Zużycie energii: maks. 310 W/h, nie więcej niż 0.5W w trybie Stand By.•Możliwość pracy w trybie 24/7 (godzin/dni)•Wbudowane w każdy monitor oprogramowanie oraz player umożliwiające wyświetlanie treści oraz tworzenie harmonogramów wyświetlania bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń. Minimalna wielkość pamięci wewnętrznej dostępnej w każdym z monitorów – 8GB, minimalne wymagania co do wbudowanej platformy : Procesor min. Quad Core 1.7 GHz, pamięć RAM min. 2.5 GB, silnik wspierający odtwarzanie plików H263, H.264/AVC, MPEG-1/2/4, AVS+, HEVC, JPEG, PNG, VP8, VP9 Audio.•Możliwość zarządzania zdalnego (przez RJ45 lub RS-232) pracą wszystkich monitorów w sieci (włącz/wyłącz, wybór źródła, kontrola temperatury, regulowanie głośności itp.) bez konieczności dokonywania zakupu specjalnego oprogramowania przez użytkownika. •Możliwość szybkiego sklonowania ustawień monitorów poprzez pamięć USB w przypadku awarii sieci LAN. •Elektronika urządzenia zabezpieczona przed działaniem czynników zewnętrznych takich jak kurz, ochrona na poziomie IP5x•Wbudowany moduł WiFi •Gwarancja producenta – min. 3 lata.
•Certyfikat CE
a)Uchwyty ścienne i sufitowe muszą być w pełni kompatybilne z dostarczonymi monitorami i zapewniać ich bezpieczne użytkowanie przez Zamawiającego.
b)Rozwiązanie do wyświetlania treści i zarządzania systemem informacji: System zarządzania treścią składający się z oprogramowania typu CMS do zarządzania treścią, profesjonalnych monitorów wielkoformatowych z wbudowanym odtwarzaczem treści multimedialnej oraz z oprogramowania odtwarzającego treść na monitorach. Dostęp do oprogramowania zarządzającego możliwy jest poprzez przeglądarkę WWW w sposób zdalny – z dowolnego miejsca na świecie po adresie. Logowanie do systemu musi odbywać się po nazwie domeny. Rozwiązanie musi zostać oparte o tzw. Chmurę (Cloud based), a komunikacja serwera z wbudowanymi odtwarzaczami treści musi być szyfrowana przy pomocy protokołu SSL. Celem zapewnienia jak najmniejszego opóźnienia w komunikacji, serwer/y musi być zlokalizowany w Polsce. Oprogramowanie CMS musi być na bieżąco aktualizowane. System umożliwia użytkownikowi zmianę treści publikowanej na monitorach w sposób zdalny (poprzez sieć LAN lub WiFi).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawarte są w SWZ oraz w załączniku Nr 1 do SWZ (wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.5.5.) Wartość części: 29600 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla Części 4 jest:
- Ploter wraz z dodatkową rolką - 1 szt.
W pełni zintegrowana drukarka z dwiema rolkami, obsługą języka Adobe PostScript 3 i atramentem pigmentowym (Pk, Mk, CMY, czerwony), która drukuje na papierze, tekturze i metalu.
TECHNIKA
Technologia tuszów Pigmentblekk
Liczba kolorów 6 colour
Minimalna wielkość kropel 3,5 pl, Z technologią kropli o zmiennej wielkości
Minimum line width 0,26 mm
Line accuracy +/- 0,1
Drukowanie z PC, MAC, Mobile Device, USB
Printing Resolution - Draft 300 x 600 DPI
Printing Resolution - Maximum
Quality
2.400 x 1.200 DPI
OBSŁUGA PAPIERU / NOŚNIKÓW
Printable Length Roll 91
Formaty papieru Rolka — 17 cali (43,2 cm), Rolka — 24 cali (61,0 cm), Rolka — 36 cali (91,4 cm), Niestandardowa szerokość i długość, A0, A1, A2+, A3+, A4 (21.0x29,7 cm)
Auto Take Up Reel Tak
Roll Capacity - Diameter Roll 1: 170 mm, Roll 2: 170 mm
Roll Capacity - Weight Roll 1: 1.200 g, Roll 2: 1.200 g
Drukowanie bez marginesów włączone
Roll, 10" (25.4cm),
Roll, 17" (43.1cm)
Roll, 24" (60.9cm)

INFORMACJE OGÓLNE
Zużycie energii max 120 W, 32 W (tryb ekonomiczny), 0,3 W (w trybie czuwania)
Wymiary produktu 1.700 x 600 x 1100 mm (Szerokość x Głębokość x Wysokość)
Usługi drukowania z urządzeń mobilnych i w chmurze.
Dysk SSD

INNE FUNKCJE
Przetwarzanie nośników wydruku,
Automatyczna gilotyna,
Automatyczna nawijarka,
Drukowanie bez marginesów,
Memory 4 GB
Gwarancja min. 2 lata

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawarte są w SWZ oraz w załączniku Nr 1 do SWZ (wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 52250,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110632,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243879,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110632,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Microcomp sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962534464

7.3.3) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej 14

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110632,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44970 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44970 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44970 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Microcomp sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796-25-34-464

7.3.3) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej 14,

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44970 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47601,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68019,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47601,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Drab "LUK-NET"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962648601

7.3.3) Ulica: Kuczki – Kolonia 24,

7.3.4) Miejscowość: Gózd

7.3.5) Kod pocztowy: 26-634

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47601,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33190,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Microcomp sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796-25-34-464

7.3.3) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej 14

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.