eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Przebudowa drogi powiatowej nr 4755P od m. Wijewo do granicy powiatu leszczyńskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 4755P od m. Wijewo do granicy powiatu leszczyńskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 525 69 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 4755P od m. Wijewo do granicy powiatu leszczyńskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c14a39d0-cfc4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048249/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 4755P od m. Wijewo do granicy powiatu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160517

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/p.n/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: „Przebudowę drogi powiatowej nr 4755P od m. Wijewo do granicy powiatu leszczyńskiego”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi powiatowej nr 4755P na całym odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką DW305 w m. Wijewo do granicy powiatu leszczyńskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca powinien wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy, oraz powinien wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie dla całego zakresu inwestycji.
3. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:
1. Opracowaniu dokumentacji projektowej
Wykonawca powinien uzyskać niezbędne opinie, uzgodnienia oraz przygotować materiały do skutecznego złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskać inne decyzje administracyjne niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia (min. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji pozwolenia wodnoprawnego).
ZAKRES DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ:
• Mapa do celów projektowych
• Projekt budowlany
• Projekt podziału nieruchomości do decyzji ZRID (jeśli wymagane)
• Projekt wykonawczy
• Badania geotechniczne oraz badania nośności drogi
• Warunki techniczne usunięcia kolizji
• Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
• Decyzja lokalizacji celu publicznego (jeśli wymagane)
• Pozwolenie wodnoprawne
• Prognoza ruchu w 20 letnim okresie eksploatacji
• Projekty organizacji ruchu
• Uzyskanie decyzji administracyjnych na realizację robót
• Harmonogram rzeczowo- finansowy
• Dokumentacja powykonawcza
• Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
• Kosztorysy inwestorskie i ofertowe wraz z przedmiarem robót
2. Wykonaniu robót budowlanych
Wykonawca powinien wykonać roboty budowlane w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, SST oraz odpowiednie przepisy prawa oraz zgodnie ze sztuka budowlaną. Po zakończeniu wszystkich robót należy uzyskać pozwolenie na użytkowanie (jeśli będzie wymagane)
ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH:
• wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia drogi, doprowadzenie podłoża gruntowego do grupy nośności G1,
• zdjęcie warstwy humusu,
• roboty ziemne,
• rozbiórkę istniejących nawierzchni drogowych, pozostałych elementów korpusu
drogowego oraz innych elementów kolidujących z inwestycją,
• przebudowę oraz rozbudowę drogi powiatowej nr 4755P z przebudową skrzyżowań oraz zjazdów.
• wykonanie mikro dywanika slurry seal,
• wprowadzenie nowej organizacji ruchu, w tym ustawienie stalowych barier ochronnych jeśli będą wymagane,
• budowę/przebudowę obiektów inżynierskich,
• budowę/przebudowę odwodnienia drogi
• budowę zatok autobusowych wraz z peronami i miejscami pod wiaty przystankowe,
• budowę/przebudowę zjazdów,
• budowę/przebudowę chodników, w zakresie wynikającym z bezpiecznego
kształtowania ruchu pieszego w obrębie drogi,
• należy wykonać wszelkie zabezpieczenia, obiekty oraz urządzenia wynikające z decyzji środowiskowej,
• zabezpieczenie i przebudowę kolidujących urządzeń obcych infrastruktury pod i
nadziemnej zgodnie z podanymi warunkami technicznymi ich właścicieli,
• wyplantowanie terenu i obsianie trawą,
• roboty wykończeniowe i porządkowe zarówno w pasie drogowym jak i poza nim
na działkach przyległych - naruszonych przez Wykonawcę w czasie realizacji robót,
• dowiązanie do stanu istniejącego poza obszarem projektowania,
• pełnienie nadzoru autorskiego,
• zapewnienie badań archeologicznych w formie badań wykopaliskowych i nadzoru archeologicznego jak również konieczność wykonania programu badań
archeologicznych poprzedzonego powierzchniowym rozpoznaniem trasy inwestycji
• wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia,
4. Wykonawca zobowiązuje się zaprojektować i wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami, Specyfikacją Warunków Zamówienia, Programem Funkcjonalno – Użytkowym, postanowieniami umowy, z uwzględnieniem wymogów BHP i doborem organizacji i sposobu realizacji umowy bez wprowadzenia nadmiernych zakłóceń oraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń i zezwoleń (w tym przygotowaniem dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie), a także wykonaniem dokumentacji powykonawczej.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich czynności koniecznych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, niezależnie od tego czy w/w czynności zostały przewidziane na dzień złożenia oferty oraz do usunięcia jego wad, stwierdzonych w trakcie wykonywania umowy oraz w okresie rękojmi i gwarancji.
6. Dokumentacja winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami w dacie jej opracowania.
7. Zamawiający nie wymaga przygotowania jednej dokumentacji projektowej na cały zakres zadania- dopuszcza się podział dokumentacji (np. na pozwolenie na budowę i zgłoszenie)
8. Wykonawca oświadcza, że posiada doświadczenie i możliwości techniczne oraz wszelkie wymagane prawem kwalifikacje stosowne dla danego rodzaju i wielkości obiektu, jak również doświadczenie wymagane do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
9. Wykonawca oświadcza, że przed zawarciem umowy uzyskał od Zamawiającego wszystkie informacje, które mogłyby mieć wpływ na określenie ryzyk związanych z realizacją inwestycji oraz na prawidłowe ustalenie zakresu prac i wysokości wynagrodzenia, a nadto oświadcza, że zapoznał się szczegółowo ze wszystkimi założeniami inwestycji i dokumentami posiadanymi przez Zamawiającego. W/w informacje i dokumenty określają przedmiot umowy w sposób wystarczający i gwarantujący jej wykonanie w całości bez konieczności uzupełnień i ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
10. Wykonawca oświadcza, że przed zawarciem umowy zapoznał się z warunkami lokalnymi dla realizacji inwestycji, w tym szczególnie z: możliwością urządzenia zaplecza budowy, możliwościami zasilania w energię elektryczną, wodę i inne media, możliwościami dojazdu do terenu budowy, stanem dróg dojazdowych i w związku z tym nie wnosi i nie będzie podnosił w przyszłości żadnych zastrzeżeń w tym zakresie.
11. Wykonawca przedłoży pisemne oświadczenie, iż projekt został wykonany zgodnie z projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ), obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i zostaje wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i jest wolny od wad fizycznych i prawnych.
12. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z osobami sprawujących nadzór nad realizacją niniejszej Umowy ze strony Zamawiającego.
13. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym sposobu bieżącej weryfikacji wykonanych robót. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dokumentacji robót w sposób umożliwiający przypisanie konkretnych robót do danego Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy
14. Szczegółowy zakres prac znajduje się w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, który jest integralną cześć niniejszej umowy
15. Wykonawca oświadcza, że:
a) posiada niezbędne środki i kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia,
b) upewnił się co do prawidłowości i kompletności złożonej oferty, jak również co do prawidłowości i kompletności opisu prac w kolejności technologicznej ich wykonania,
c) zapoznał się z dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 5,
d) dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 5 jest kompletna i prawidłowa w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu niniejszej umowy
e) wykona wszystkie roboty niezbędne do osiągnięcia rezultatu określonego w ust. 3, niezależnie od tego, czy wynikają wprost z dokumentów wymienionych w ust. 6.
f) zaznajomił się z warunkami lokalnymi, w których będą realizowane roboty, w tym szczególnie z ukształtowaniem terenu budowy, z możliwościami urządzenia zaplecza budowy, warunkami hydrologicznymi, możliwościami zasilania w energię, wodę i inne media, ze stanem dróg dojazdowych, urządzeniami telekomunikacyjnymi, możliwościami zakwaterowania załogi itp. oraz uwzględnił je w kalkulacji wynagrodzenia. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w wynagrodzeniu również inne warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie oraz że umożliwiają one właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
g) roboty będą wykonywane na terenie czynnych dróg i fakt ten uwzględnił w swojej ofercie. Zamawiający informuje, że nie będzie pobierał opłat za zajęcie pasa drogowego.
16. Zakres i sposób wykonania robót określają:
a) Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ
b) Obowiązujące przepisy techniczne,
c) Obowiązujące normy,
d) Specyfikacja Warunków Zamówienia,
e) Projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ
f) Oferta Wykonawcy
g) Harmonogram rzeczowo-finansowy
17. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarczy na swój koszt Wykonawca.
18. Użyte materiały muszą być nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 215 z późn. zm.).

Więcej informacji o opisie przedmiotu zamówienia w rozdziale II. Wymagania stawiane wykonawcy- Przedmiot zamówienia

Zamówienie publiczne dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9439943,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15867000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.