eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Remont ulicy Wincenta Kadłubka w Strzelinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Wincenta Kadłubka w Strzelinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ząbkowicka 11

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy Wincenta Kadłubka w Strzelinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c06db9b-b99d-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027936/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ul. Kadłubka w Strzelinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118030/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 627598,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont ulicy Wincenta Kadłubka w Strzelinie poprzez:
Branża drogowa:
a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym ~ 0,170 km;
b) Organizacja ruchu zastępczego na czas budowy;
c) Roboty rozbiórkowe (krawężników betonowych, ław pod krawężniki z betonu, słupków do znaków; chodnika, obrzeży, nawierzchni z tłucznia kamiennego);
d) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej ~ 516,0 m2;
e) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników ~ 1224,0 m2;
f) Wywóz urobku z wykopu ~ 261,0 m3;
g) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne ~ 1224,0 m2;
h) Wykonanie ław pod krawężniki betonowe z oporem ~ 23,0 m3;
i) Montaż krawężników betonowych 12x25 cm ~ 498,0 m;
j) Wykonanie ław pod ściek ~ 17,0 m3;
k) Montaż ścieków ulicznych z kostki kamiennej ~ 25,0 m;
l) Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem ~ 1284,0 m2;
m) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm ~ 1064,0 m2;
n) Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni podbudowy bitumicznej oraz skropienie nawierzchni asfaltem ~ 1064,0 m2;
o) Wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych ~ 622,0 m2;
p) Wykonanie nowej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca ~ 1064,0 m2 oraz warstwa ścieralna ~ 1064,0 m2);
q) Wykonanie progu zwalniającego płytowego ~ 36,0 m2;
r) Montaż oznakowania drogowego;
s) Wykonawca opracuje tymczasową oraz docelową organizację ruchu.
Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa:
a) Wykonanie wykopów wraz z odwodnieniem ~ 291,0 m3;
b) Wymiana gruntu ~ 141,00 m3;
c) Montaż kanałów z rur PVC;
d) Montaż separatora o śr. 1500 mm ~ 1 stud;
e) Montaż studni rewizyjnej z kręgów betonowych o śr. 1000 mm ~ 7 szt.;
f) Montaż studzienki ściekowej o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu ~ 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 721867,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168849,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.