Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00189391/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
- 2023/BZP 00237101/01 - Wynik z dnia 2023-05-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE POPRZEZ UNIESZKODLIWIENIE SKRATEK I ZAWARTOŚCI PIASKOWNIKA POWSTAŁYCH W PROCESIE OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW NA TERENIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W RZGOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Rzgowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472941487
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Stawowa 11
1.4.2.) Miejscowość: Rzgów
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-030
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzwik.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzwikrzgow.bip.wikom.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197961
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00189391
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
24
Po zmianie:
12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
Decyzję na transport, przetwarzanie odpadów lub decyzję na zbieranie odpadów
6.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanie lub wykonywanie co najmniej dwóch usług w zakresie odbierania odpadów zgodnych z przedmiotem zamówienia, w ilości łącznie odebranych odpadów o masie co najmniej 100 Mg rocznie każda usługa.
Po zmianie:
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
Decyzję na transport, przetwarzanie odpadów lub decyzję na zbieranie odpadów
6.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanie lub wykonywanie co najmniej dwóch usług w zakresie odbierania odpadów zgodnych z przedmiotem zamówienia, w ilości łącznie odebranych odpadów o masie co najmniej 80 Mg rocznie każda usługa.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a. Decyzję na transport, przetwarzanie odpadów lub decyzję na zbieranie odpadów
b. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów , na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane , oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Wymagane jest wykazanie: co najmniej dwóch usług o masie co najmniej 100 Mg rocznie każda usługa (zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia) – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SWZ. Przez jedną usługę rozumie się usługę będącą przedmiotem jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia usług (zamówień) w celu spełnienia powyższego warunku;
Po zmianie:
a. Decyzję na transport, przetwarzanie odpadów lub decyzję na zbieranie odpadów
b. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów , na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane , oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Wymagane jest wykazanie: co najmniej dwóch usług o masie co najmniej 80Mg rocznie każda usługa (zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia) – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SWZ. Przez jedną usługę rozumie się usługę będącą przedmiotem jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia usług (zamówień) w celu spełnienia powyższego warunku;
INNE PRZETARGI RZGÓW
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzgowie
- Opracowanie dok. proj. na rozbudowę/przebudowę dróg na terenie Gminy Rzgów wraz z infrastrukturą oraz świadczenie usługi nadzoru autorskiego w czasie robót budowlanych (Nadrzeczna, Nasienna, Rawska)
- Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Branno, Kowalewek, Sławsk, Rzgów Drugi, Modła, Rzgów oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Rzgów
więcej: przetargi RZGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wywozu i składowania odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych wytwarzanych w oczyszczalni ścieków w Borzytuchomiu
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Darłowie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.