Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00111860/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynków szkolnych w Strzelinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ząbkowicka 11
1.5.2.) Miejscowość: Strzelin
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa termomodernizacja budynków szkolnych w Strzelinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f176ce20-b587-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027936/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Kompleksowa termomodernizacja budynków szkolnych w Strzelinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111860/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10238966,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: „Termomodernizacja budynku PSP nr 4 w Strzelinie wraz z montażem zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych”1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje termomodernizację budynku PSP nr 4 w Strzelinie, tj. budynku głównego - A, budynku łącznika - B oraz budynku sali gimnastycznej – C m.in. poprzez:
a) demontaż parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich,
b) demontaż reklam, anten oraz wszystkich elementów uniemożliwiających prace budowlane;
c) oczyszczenie i przemalowanie krat, barierek stalowych i zadaszeń;
d) usunięcie starych warstw farb i mas szpachlowych z tynków;
e) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 6 cm metodą lekką-mokrą;
f) wykonanie ocieplenia ościeży okiennych styropianem gr. 2 cm;
g) wykonanie nowej elewacji budynku tynkiem cienkowarstwowym silikatowym barwionym w masie o fakturze baranek;
h) montaż nowych obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych z blachy płaskiej stalowej powlekanej;
i) montaż nowych rur spustowych;
j) wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki betonowej;
k) remont przyłączy kanalizacji deszczowej z rur kielichowych PVC klasy S szereg S 16,7 (SDR 34) średnicy Dy=200 mm, z kielichami uszczelnionymi przy pomocy uszczelek gumowych;
l) remont schodów zewnętrznych do łącznika wraz z wykonaniem nowych okładzin schodowych;
m) montaż na schodach głównych okładzin antypoślizgowych;
n) montaż na zadaszeniu schodów głównych płyt poliwęglanowych kolorowych;
o) montaż nowych lamp oświetleniowych nad wejściami do budynku;
p) docieplenie stropodachów;
q) remont pokrycia dachów;
r) wymianę stolarki okiennej. Nowe okna z PVC czterokomorowego w kolorze białym, skrzydła rozwieralne i uchylne z wbudowanym nawiewnikiem z regulacją ciśnieniową z przekładką termiczną. Współczynnik przenikania ciepła Umax = 0,9W/m2K. Okna do sali gimnastycznej z aluminium profil ciepły szkło bezpieczne.
s) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej;
t) wymiana uszkodzonych elementów instalacji odgromowej;
u) odtworzenie dylatacji systemowych pomiędzy poszczególnymi segmentami budynków, wykonanie dylatacji warstwy termoizolacyjnej;
v) remont murków betonowych wraz z czapami z lastryka przed wejściem głównym do budynku.
2. Przedmiotem zamówienia jest również rozbudowa budynku PSP nr 4 w Strzelinie o windę zewnętrzną dostosowaną dla osób niepełnosprawnych m.in. poprzez:
a) budowę windy zewnętrznej osobowej z napędem elektrycznym przylegającej do północnej elewacji budynku, dostępnej z zewnątrz dla osób niepełnosprawnych obsługującej 4 kondygnacje;
b) rozbiórkę płyt betonowych, kostki kamiennej w miejscu projektowanej windy;
c) wykonanie nowych podejść do windy o nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm;
d) wykonanie fundamentu w postaci płyty fundamentowej oraz ścian fundamentowych żelbetowych o grubości 25 cm;
e) demontaż ścian w miejscu projektowanych drzwi windy;
f) wykonanie nowych ścianek działowych;
g) demontaż istniejącej stolarki okiennej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, grzejników w miejscu projektowanej windy;
h) zabezpieczenie rurą ochronną przewodu kanalizacji sanitarnej;
i) wykonanie odwodnienia zadaszenia windy poprzez rynnę Ø75 i rurę spustową Ø63 na zadaszeniu szybu, odprowadzenie wody do kanalizacji deszczowej;
j) montaż nowych grzejników;
k) montaż nowych drzwi wewnętrznych;
l) wycinka drzewa wraz z żywopłotem – kolidujących z projektowanymi utwardzeniami;
przełożenie rury spustowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45313100-5 - Instalowanie wind
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 2336563,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: „Termomodernizacja budynków PSP nr 5 w Strzelinie”1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje termomodernizację budynków wchodzących w skład Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Strzelinie, tj.
a) szatni przy sali gimnastycznej - nr 1;
b) sali gimnastycznej – nr 2;
c) zaplecza sali gimnastycznej – nr 3;
d) budynku głównego – nr 4;
e) łącznika – nr 5;
f) części nowej – nr 6, 7, 8,
g) kotłowni – nr 9
h) pomieszczenia gospodarczego – nr 10
i) stacji trafo – nr 11
m.in. poprzez:
a) demontaż parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich;
b) demontaż reklam, anten oraz wszystkich elementów uniemożliwiających prace budowlane;
c) usunięcie starych warstw farb i mas szpachlowych z tynków;
d) usunięcie ocieplenia cokołów, ścian oraz ościeży ze styropianu;
e) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 6 cm metodą lekką-mokrą;
f) wykonanie ocieplenia ościeży okiennych styropianem gr. 2 cm;
g) wykonanie nowej elewacji budynku tynkiem cienkowarstwowym silikatowym barwionym w masie o fakturze baranek;
h) wzmocnienie siatką podłoża w miejscach istniejących pęknięć na elewacji;
i) montaż nowych obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej;
j) montaż nowych rur spustowych;
k) ocieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej (budynki nr 4, 5, 6, 7, 8);
l) ocieplenie styropapą (budynki nr 1, 2, 3, 9, 10, 11);
m) remont przyłączy kanalizacji deszczowej;
n) montaż nowych lamp oświetleniowych zewnętrznych;
o) wymianę instalacji odgromowej;
p) wykonanie instalacji odgromowej – pionowe zwody;
q) częściową wymianę stolarki okiennej. Nowe okna z PVC czterokomorowego w kolorze białym, skrzydła rozwieralne i uchylne z wbudowanym nawiewnikiem z regulacją ciśnieniową z przekładką termiczną. Współczynnik przenikania ciepła Umax = 0,9W/m2K. Okna do Sali gimnastycznej z aluminium profil ciepły szkło bezpieczne;
r) częściową wymianę stolarki drzwiowej – profil aluminiowy ciepły – szkło bezpieczne, kompletne z samozamykaczami oraz dwoma kompletami zamków;
s) odtworzenie dylatacji systemowych pomiędzy poszczególnymi segmentami budynków, wykonanie dylatacji warstwy termoizolacyjnej;
t) wykonanie izolacji wodochronnej ścian fundamentowych w budynkach;
u) wykonanie docieplenia ścian fundamentowych;
v) oczyszczenie i przemalowanie krat, barierek i zadaszeń;
w) demontaż istniejącej opaski z kostki betonowej, grysu granitowego oraz betonu i jej ponowne wykonanie;
x) remont kominów i murków ogniowych;
y) remont pokrycia dachów;
z) montaż dzwonka przyzywowego przy drzwiach głównych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 4977750,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: „Termomodernizacja budynku Szkoły Muzycznej I stopnia w Strzelinie”1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje termomodernizację budynków szkoły muzycznej w Strzelinie, tj. budynku głównego - A, budynku nowego - B oraz łącznika łączącego oba budynki na kondygnacji I piętra – C m.in. poprzez:
a) demontaż parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich;
b) demontaż reklam, anten oraz wszystkich elementów uniemożliwiających prace budowlane;
c) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej przewidzianej do wymiany;
d) usunięcie wszystkich tynków głuchych i uszkodzonych;
e) rozbiórkę elementów schodów zewnętrznych;
f) usunięcie starych warstw farb i mas szpachlowych z tynków;
g) rozbiórkę opasek betonowych przy budynku uniemożliwiających odkopanie budynku do poziomu fundamentów;
h) ocieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz płytami termoizolacyjnymi – z wyłączeniem elewacji północnej (A-D)
i) naprawę gzymsów oraz ubytków tynkarskich w detalach;
j) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm metodą lekką-mokrą – dotyczy tylko elewacji A-D;
k) wykonanie nowych tynków zewnętrznych w miejscach skutych tynków;
l) odkopanie ścian fundamentowych i wykonanie nowej izolacji przeciwwodnej, montaż ocieplenia, montaż foli kubełkowej;
m) montaż parapetów zewnętrznych z blachy tytan-cynk;
n) montaż nowych obróbek blacharskich na gzymsach oraz daszkach z blachy tytan-cynk;
o) zamurowanie otworów okiennych w części piwniczej – stanowiących zasyp składu opału;
p) remont przyłączy kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z rur spustowych;
q) remont schodów zewnętrznych;
r) remont drzwi wejściowych głównych;
s) montaż nowych drzwi od strony elewacji tylnej oraz do kotłowni;
t) montaż nowych daszków granitowych na murkach przy schodach oraz montaż nowej barierki schodowej – przy wejściu głównym;
u) montaż zadaszenia na elewacji tylnej nad wejściem do kotłowni;
v) montaż nowych rur spustowych;
w) ocieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej;
x) montaż nowych lamp oświetleniowych zewnętrznych;
y) instalację odgromową – pionowe zwody oraz nowy uziom otokowy budynku;
z) wykonanie opasek wokół budynku grysowych oraz z kostki betonowej
aa) montaż daszka nad schodami zewnętrznymi prowadzającymi do kotłowni;
bb) częściową wymiana stolarki okiennej. Nowe okna z PVC czterokomorowego w kolorze białym, skrzydła rozwieralne i uchylne z wbudowanym nawiewnikiem z regulacją ciśnieniową z przekładką termiczną. Współczynnik przenikania ciepła Umax = 0,9W/m2K.
cc) częściową wymianę stolarki drzwiowej;
dd) wykonanie nowej elewacji budynku;
ee) ocieplenie stropu drewnianego – podłogi strychu dostępnego nieogrzewanego;
ff) oczyszczenie i przemalowanie krat, barierek i zadaszeń;
gg) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych z kostki polbrukowej niefazowanej;
hh) montaż nowej drabinki ewakuacyjnej na dachu budynku B;
ii) montaż opasek wokół budynku;
jj) remont pokrycia dachów;
kk) rozbiórkę składu opału;
ll) montaż ogrodzenia w miejscu zlikwidowanego zsypu na opał wraz z montażem bramy od strony dz. nr 54;
mm) wykonanie utwardzeń terenu;
nn) wymiana pokrycia papowego na dachu magazynu – budynek B;
oo) renowacja drzwi głównych do budynku głównego – A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 2924652,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2950205,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3747218,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5602990,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6868363,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2929413,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3691211,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Budowa łącznika dróg wojewódzkich nr 395 i 396 - "Opracowanie koncepcji programowo -przestrzennej dla budowy łącznika dróg wojewódzkich nr 395 i 396"
- Cyklostrada Dolnośląska - południowy odcinek "Trasy Złotej" Opracowanie projektu budowlanego
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- Wymiana windy osobowej w budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.